2024-10-30, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappa65
Skrik och skrän!

Inlägg enligt devisen: saknas argument HÖJ RÖSTEN!

Håll käften jävla idiot. Du har inget att komma med!

Chemtrails existerar inte. Contrails existerar! Molnsådd är inte ämnet för tråden. Ge dig idiot!

Kalla inte andra idiot, idiot. Att du tror det inte existerar är irrelevant.
Tenesse förbjöd det alltså och skapade en lag för att stoppa det för det inte existerar?

Du brode lära dig att följa sammahnaget rätt, jag är inte den som saknar argument.
Jag har bevisat allting han bad om, han citerar svaret från mig med bevis och frågar om bevis..
utan att titta på beviset...

så kasnke ska du inte säga att jag saknar argument då jag blev irriterad just för att beviset han bad om som han inte tittade på var i meddelandet han citerade och skrev "har du bevis?" efter..

du begår stora misstag i samma mening som du projicerar din iidiot på andra
jag är den som hade argument.. han är den som inte hade argument
du är den som har felaktiga argument grundat på att inte förstå sammanahnget av vad som skrivits.
Senast redigerad av SuperHeroPowers 2024-10-30 kl. 21:43.
Citera
2024-10-30, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Vilka vittnen?

Som kan vittna om att kvaliggande contrails fanns före 2000-talet? Jag och ett flertal till i tråden.

Sedan finns det ju såklart miljontals andra som har sett kvarliggande contrails. Här kan du hitta några:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1knFv8-bRIMbiSbrdfUbfc4ExyomUwhvKdIzZ6tiBhA4/edit?gid=0#gid=0
Citat:
... I remember seeing long contrails since I went to school in Russia in 1963....
... my dad noticed them in the 60s. i was made aware of them when i was seven in 1972. ....
... I was around 6 years old as i saw some very long persistent contrails over the whole sky ... (1976)

Och så finns det såklart böcker, filmer och fotografier.

Jag finner det djup fascinerande att ni så envetet påstår att kvarliggande strimmor är ett nytt fenomen trots att bevisen emot det är minst sagt starka. Ni framställer ju er själva som faktaresistenta idioter.
Citera
2024-10-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Som kan vittna om att kvaliggande contrails fanns före 2000-talet? Jag och ett flertal till i tråden.

Sedan finns det ju såklart miljontals andra som har sett kvarliggande contrails. Här kan du hitta några:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1knFv8-bRIMbiSbrdfUbfc4ExyomUwhvKdIzZ6tiBhA4/edit?gid=0#gid=0

Och så finns det såklart böcker, filmer och fotografier.

Jag finner det djup fascinerande att ni så envetet påstår att kvarliggande strimmor är ett nytt fenomen trots att bevisen emot det är minst sagt starka. Ni framställer ju er själva som faktaresistenta idioter.

Vita husets filer är fake? LOL
när de tas upp i en domstol? hahahaha
kalla iinte andra idioter, du använder vad du själv sett som bevis för du är vittne, medans du får bevis som är ritkiga bevis och påstår det inte är bevis?

...
Citera
2024-10-30, 21:45
Medlem
Citat:
Ehhh... jag har fått en länk till ett klipp på rumble där en ökänd foliehatt står och yrar.

Du sa något om filer från Vita Huset. Hur kan man läsa dem? Lite nyfiken på vad som står i dem - tvivlar starkt på att det står ett ord om chemtrails i dem.

Och så nämnde du något om vilka flygplan det handlade om. Var kan jag läsa mer om det? Lite svårt att diskutera när du är så smarspakad med din infomation. Kanke beror på att du inte har så mycket att komma med?

Det går alldeles utmärkt att ljuga under en rättegång. Fast nu var det ingen rättegång och han kanske inte medvetet ljög. Han kanske bara var väldigt korkad, lättlurad och felinformerad?

Du lider av konfirmeringsbias. Du litar blint på en okunnig politiker som säger vad du vill höra för att i nästa sekund förakta alla experter, myndigheter och politker som inte säger det du vill höra.

Det framgick i videon som du påstår att du sett.. det du ber om.
Citera
2024-10-30, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHeroPowers
Tenesse förbjöd det alltså och skapade en lag för att stoppa det för det inte existerar?

Ja i princip. De förbjöd ju inte explicit chemtrails, de förbjöd "intentional injection, release, or dispersion" of chemicals into the air." Och det är ju inte samma sak.

Till och med du borde väl begripa att en lag mot nedsmutsning av luften inte är ett bevis för att strimmorna innehåller några läskiga kemikalier?
Citera
2024-10-30, 21:50
Medlem
Citat:
Ja i princip. De förbjöd ju inte explicit chemtrails, de förbjöd "intentional injection, release, or dispersion" of chemicals into the air." Och det är ju inte samma sak.

Till och med du borde väl begripa att en lag mot nedsmutsning av luften inte är ett bevis för att strimmorna innehåller några läskiga kemikalier?

Du tror det officiella namnet på det kommer vara "chemtrails"?
Citera
2024-10-30, 21:52
Medlem
Citat:
Vita husets filer är fake? LOL
när de tas upp i en domstol? hahahaha
kalla iinte andra idioter, du använder vad du själv sett som bevis för du är vittne, medans du får bevis som är ritkiga bevis och påstår det inte är bevis?
...

Som sagt, det är lite svårt att yttra sig om de påståda filerna när man inte får läsa dem eller ens får reda på vad som står i dem.

Om jag får gissa så stod det antagligen att chemtrails inte existerar.
Citera
2024-10-30, 21:53
Medlem
Citat:

Skriv inte saker som "till och med du borde begripa" till mig, väldigt störande med personer som uttrycekr sig så och pinsamt sätt att framställasig själv på..
För att du skrev så måste jag understryka att jag mest stor sannolikhet har bra mycket högre intelligens en vad du har.

Du tror alltså att det OFFICIELLA namnet på smeknamnet något fått pga hur det ser ut när man tittar på det är detsamma som det givna smeknamnet?

Tog upp det där pga "till och med du..."... sluta nu.
Citera
2024-10-30, 21:54
Medlem
Citat:
Du tror det officiella namnet på det kommer vara "chemtrails"?

Som sagt, till och med du borde väl begripa att en lag mot nedsmutning inte är ett bevis för att de långa vita strimmorna på 10000 meters höjd är kemikalier?

Citat:
För att du skrev så måste jag understryka att jag mest stor sannolikhet har bra mycket högre intelligens en vad du har.
.

Okej... bra att veta.

Hur går det med "faktan" som visar att strimmorna i skyn är något annat än is?

Citat:
Personer i tråden påstår att detta är vanliga utsläpp från flygplan och inte ett ämne som är skapat just för att sprida ut sig.
Det är att motsäga fakta.

Vilken "fakta" motsäger påståendet att det handlar om contrails? Vilken fakta ger stöd för att strimmorna innehåller "ett ämne som är skapat just för att sprida ut sig."?
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-10-30 kl. 22:12.
Citera
2024-10-30, 22:03
Medlem
Citat:
... tittade på sista videon där 100% bevis ... fick 100% bevis som övervisade dig ... 100%.

Lite intresant att du som påstår dig ha 100% bevis inte är intresserad av att göra en juridisk bevisprövning. Domstolar är ju ändå experter på att präva bevis.

Föreslår att ni chemstollar gör en polisanmälan om allt "chemtrailande" och att du bifogar dina "100% bevis". På så sätt kan få en juridisk bedömning av dina "bevis".
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-10-30 kl. 22:05.
Citera
2024-10-30, 22:11
Medlem
Citat:
Lite intresant att du som påstår dig ha 100% bevis inte är intresserad av att göra en juridisk bevisprövning. Domstolar är ju ändå experter på att präva bevis.

Föreslår att ni chemstollar gör en polisanmälan om allt "chemtrailande" och att du bifogar dina "100% bevis". På så sätt kan få en juridisk bedömning av dina "bevis".

Hur är det inte 100% bevis?
Det är filer från vita huset, du kommer inte svara på något utan bara säga något random som går ut på att du ignorerar fakta och basunerar ut vad som helst..

Du brode ignoreras, fast hur är det inte bevis då det är filer från vita huset och de använder det för att få fram en lag som går igenom? Tror du det är falska filer då?
Citera
2024-10-30, 22:15
Medlem
Citat:
Hur är det inte 100% bevis?
Det är filer från vita huset, du kommer inte svara på något utan bara säga något random som går ut på att du ignorerar fakta och basunerar ut vad som helst..

Du brode ignoreras, fast hur är det inte bevis då det är filer från vita huset och de använder det för att få fram en lag som går igenom? Tror du det är falska filer då?

Dessa "filer" blir bara mer och mer mystiska ju mer du pratar om dem. Har du sett dem? Har någon sett dem? Vad står det i dem? Har de någon som helst koppling till strimmorna vi ser i skyn?

Citat:
... säga något random som går ut på att du ignorerar fakta ....

Vilken fakta står i de mystiska filerna? En grundförutsättning för att jag ska kunna ignorera faktan är faktiskt jag har hört talas om "faktan"

Varför vill du inte delge oss faktan i filerna?
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-10-30 kl. 22:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in