Citat:
Gillar Selma fortfarande och har tidigare försvarat den där frigående kaninen med att hon såklart har den under uppsikt och bara för en kort stund låter den gå runt som om den ägde lägenheten.
Att det sen bara skulle handla om att ha ett "kaninsnack" som två kompromissande vuxna för att lösa den lite bohemiska crazy cat lady beteendet.
Men fy fan altså när hon sopade fram det där bajset och visade upp det för Andreas. Jag skulle spytt. Det är inte friskt. Och han bara skämtar bort det.
Man kan ha ett staket på en begränsad yta. Man kan lägga tidningspapper på golvet. Sen var tredje dag städar man med klorin, polonium och heligt vatten för att driva ut orenhetsdemonerna.
Hade det varit jag så hade Ludde eller vad den heter av en "olycka" hoppat in in tvättmaskinen. Arbetskläder. 90 grader.
Sen skaffat barn direkt för att hjälpa Selma med fantomsmärtorna hon uppenbarligen har.
Att det sen bara skulle handla om att ha ett "kaninsnack" som två kompromissande vuxna för att lösa den lite bohemiska crazy cat lady beteendet.
Men fy fan altså när hon sopade fram det där bajset och visade upp det för Andreas. Jag skulle spytt. Det är inte friskt. Och han bara skämtar bort det.
Man kan ha ett staket på en begränsad yta. Man kan lägga tidningspapper på golvet. Sen var tredje dag städar man med klorin, polonium och heligt vatten för att driva ut orenhetsdemonerna.
Hade det varit jag så hade Ludde eller vad den heter av en "olycka" hoppat in in tvättmaskinen. Arbetskläder. 90 grader.
Sen skaffat barn direkt för att hjälpa Selma med fantomsmärtorna hon uppenbarligen har.
Du är något på spåren med fantomsmärtorna, hon längtar efter barn och låter kaninen vara hennes ställföreträdande bebis.
Men när/om hon får en "riktig" bebis kommer kaninens fria liv vara över. Man kan inte ha djurbajs i en lägenhet med ett känsligt småbarn, det kan leda till allvarliga sjukdomar hos barnet, för att inte tala om en krypande bebis som stoppar harpluttarna i munnen 🤮
Dessutom kan gravida få toxoplasmos av kanin- och kattbajs och ska egentligen inte ens rengöra en kattlåda utan handskar. Toxoplasmos leder till allvarliga missbildningar hos foster.
Så, hoppas hon är medveten om det innan hon försöker tillverka människobebisar.
Graviditet åsido- hade f-ing ALDRIG haft en relation med någon som lever så ohygieniskt. Inte ens gått in i lägenheten.
eller som Charlie Bernsten på min avatar sa "jag har inget mer att ge"