Citat:
Det har teoretiserats ganska mycket om det i tråden. Om jag skulle försöka mig på en gissning, så är det följande...Jim och Linnea var tidiga med sex, och pratade om det inför de andra paren. De knullade förmodligen på bröllopsnatten och fortsatte köra på.
Jag gissar att sex är en stor del av Jimmys liv. Hans lägenhet ser ut som skit, han har nåt odefinierat jobb och hänger mest med sin inrökta morsa. Därmed gissar jag att han lägger mycket av sin tid på att ragga brudar. Förmodligen med framgång: han är charmig, möjligen manipulativ, och Malmö är proppat med dumma unga tjejer. Jim har alltså legat runt en del.
Linnea var förtjust i början, men efter ett tag insåg hon förmodligen två saker: dels att Jim inte har så mycket mer att erbjuda än en schysst kuk, dels att hon är den senaste i en LÅÅÅÅNG rad med knull. Här någonstans tror jag att Linnea helt enkelt började känna sig smutsig. Kanske hade hon redan gått med lite mer kinky grejer också (smisk, analt, whatnot). Det krävs inte mycket för att en tjej ska känna sig utnyttjad, och sedan snurrar tankarna på. Jim å sin sida anade väl att det började osa metoo (Jim har varit med förr), och valde att dra sig ur direkt och agera ångerfull. Därmed var det episka haveriet ett faktum, trots en stark start.
Någon särskilt bra match var det nog inte, även om Jim fick det att se ut så i början. Men (gravida) Linnea är förhoppningsvis lyckligare där hon är nu.
håll ut!
)