Citat:
Mhm, Magnus verkar vilja ha en gemenskap som jag tror är svår att finna med Hector, kanske det helt enkelt är att Hector skojar bort allt och är för mycket jag-centrerad. Nu säger ju Hector själv att han inte har haft någon seriös relation, men han känns överlag mer slampig och Magnus mer som en seriös person som vill ha en partner som lever upp till hans ideal. Vad vet jag?
Selma bara skrattar. Nu är ju jag tjej och inte lagd åt det hållet, men jag skulle bli superstressad av att det inte verkar finnas något lugn och någon eftertanke hos henne. Hoppas att det inte är så att Andreas tänker att han måste stå ut med hennes flabbiga sida för att få en relation, utan att han faktiskt står ut med den.
Annars kommer han att få ett jobbigt liv som toffel, fast han kanske tycker att det är värt det?
Elsa; lycka till, du kommer att behöva det. Det spelar ju ingen roll om man har läst på högskolan om man inte kan föra sig. Och, Handels ligger i Stockholm och är på en helt annan nivå statusmässigt än någon annan skola i landet, i princip. Tyder på statuskomplex att vilja nämna att man läst på "Handels", som tydligen ligger i Göteborg, stup i kvarten. Pinsamt är nästan bara förnamnet.
Ninni och Nicklas, hoppas ni gillar varandra på riktigt och inte bara vill samma sak.
Selma bara skrattar. Nu är ju jag tjej och inte lagd åt det hållet, men jag skulle bli superstressad av att det inte verkar finnas något lugn och någon eftertanke hos henne. Hoppas att det inte är så att Andreas tänker att han måste stå ut med hennes flabbiga sida för att få en relation, utan att han faktiskt står ut med den.
Annars kommer han att få ett jobbigt liv som toffel, fast han kanske tycker att det är värt det?Elsa; lycka till, du kommer att behöva det. Det spelar ju ingen roll om man har läst på högskolan om man inte kan föra sig. Och, Handels ligger i Stockholm och är på en helt annan nivå statusmässigt än någon annan skola i landet, i princip. Tyder på statuskomplex att vilja nämna att man läst på "Handels", som tydligen ligger i Göteborg, stup i kvarten. Pinsamt är nästan bara förnamnet.
Ninni och Nicklas, hoppas ni gillar varandra på riktigt och inte bara vill samma sak.

Ja, Elsa kommer nog få svårt att hitta någon efter det här. Handelshögskolan har alltid funnits i Göteborg. Jag har flera i familjen som har gått där. Handelshögskolan är inte något som jag förknippar med Stockholm, men när du nämner det så tror jag att jag hört någon gång att den finns där också.