Citat:
Ursprungligen postat av
howdie11
Ja detta förstod man ju tidigt.
Och observera att vill man nu sila fram de köpta "trollen" här på FB, dvs dem som ingår i något större,
så kan man börja med att titta på dem som på ett tidigt stadie började prata om "valfusk" i samband med Trumps förhöjda nivåer i polls/odds.
Jag menar då: jag hade redan noterat att flera av våra (redan kända) stammis-trollnissar här i valtrådarna hade börjat insinuera att OM trump nu förlorar så MÅSTE det vara FUSK.
Med diverse insinuationer och förslag om tex maga bör vakta vallokalerna för att förhindra valfusk...
osv.
Backa och läs och ni ska se vilka som tidigt började babbla om det.
Då vet ni vilka som har ett specifikt narrativ, införstådda.
Det är både äckligt och förrädiskt eftersom det är Trumpeten, Musköten och Putin (och liknande) som har en förkärlek till fusk, lögner, manipulation och förräderi-inte dess motsvarande sida.
Och i övrigt så tycker jag synd om alla de riktiga republikaner som nu blivit så svikna av sitt eget lag.
Det enda de kan göra nu är att rösta Dem/Harris för att få stopp på förstörelsen av REP !!
Det här är, via Trump, en enda stor lyckad påverkansoperation i syfte att försvaga USA!
Och de har tyvärr varit lyckosamma.
Dags att kasta ut dom nu och börja om,
börja bygga upp ett starkt och pålitligt REP som på RIKTIGT vill göra Amerika Stort Igen.
Som vill bevara/stärka sin vänskap/allians med dem som alltid variet deras vänner och som tycker om dem. Vars ursprung de själva härstammar ifrån generationer tillbaka...
Låt inte asen slå in kilar mellan oss.
Harris vill och kan, som hon sagt, vara president i 4 år framåt för ALLA amerikaner oavsett vem du är.
Och hon ska jobba för ALLAS skull mot ett starkare USA.
Som behövs.