Citat:
Ursprungligen postat av
Myror-Elefanter
Så vi behöver få till sterilisering i Afrika av miljoner samtidigt som svenskar behöver föda mer barn..
För vår överlevnad och samtidigt för jordens överlevnad. Vi är för många totalt men för få i väst.
Jag är inte för sterilisering. Men för just vårt folks överlevnad behöver vita föda betydligt fler barn. Men jag tror det är kört om jag ska vara ärlig.
F.ö. tror jag orsakerna till det låga barnafödandet är många.
-
Kemisk obalans pga. plaster, mat, preventivmedel, andra kemikalier, strålning osv.
-
Politik. Fram till nu, i princip inget fokus på problematiken kring de låga födelsetalen. Individualism och fokus på karriär. Feminism. Skuldbeläggning av män och vita män i synnerhet har drabbat bägge könens förhållande till varandra. Det förekommer videos på internet där kvinnor menar på att de inte ens behöver män över huvudtaget. Invandringen har gjort Sverige otryggare och etniska svenskar har svårare att interagera med varandra eftersom det finns allt färre just sådana.
-
Populärkultur. Sexism. Att knulla runt ses som något positivt trots att det försämrar oddsen avsevärt för långvariga relationer då psyket blir traumatiserat. Tinder mm. förändrade den normala interaktionen mellan könen.
-
Media. Mycket elände visas dagligen och folk blir deprimerade och traumatisersde av att se eländet.
Om media/politiker kunde fokusera på saker som att vita folk förmodligen kommer dö ut med nuvarande utveckling, att bli förälder är det största du kan vara med om som människa samt ge medborgarna fler ekonomiska incitament att skaffa barn tror jag trenden kanske åtminstone hade kunnat bromsas. En politik och media där framtidstro och där en känsla av trygghet och gemenskap står i fokus skulle underlätta.