Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Att jag råkat göra misstag i några inlägg har du blåst upp till abnormt stora proportioner. Jag har skrivit över 4000 inlägg sedan starten för flera år sedan, dock med vissa uppehåll.
Det är inte några få misstag. Det är stora misstag som diskvalificerar dig ifrån att tolka vetenskapliga artiklar. Men det har du inte förstått verkar det som.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Halmgubbe! Jag har aldrig påstått att jag läst samtliga 73 artiklar under Referenser i wiki-artikeln om iq-skillnader. De flesta av dem har jag säkert läst, men det är ett par år sedan sist.
4000 inlägg och ändå har du inte läst referenserna men vill att andra ska göra det? Låter det rimligt tycker du?
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Den metastudie som du hänvisat till handlade om skolbarns intelligens och hade inte ett skit att göra med ämnet ”män vs kvinnor överlevnad”. Jag vägrade att svara på dina statistikfrågor om metastudien, för annars hade jag varit helt off-topic och sedan fått en varning av mod.
Och du kunde inte ens svara på enkla frågor kring det du hade läst för du kan inget om vetenskap.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Håll dig till ämnet istället för att hacka sönder tråden med verbala utbrott och personangrepp.
Du ska vara villig att försvara varenda grej du länkar till eller påstår. Det hoppas jag du förstår?
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Är det inte bättre att du postar inlägg i den här tråden med bevis att din lilla anekdot:
”
Män tänker mycket mer logiskt och lösningsorienterat än kvinnor. Det vet jag för att män är snäppet bättre på det allra mesta än kvinnor. Jag kan knappt komma på något som kvinnor som är bättre på.”

Skrev jag verkligen så ordagrant? Du har inte skickat någon meddelandelänk.
Det jag syftade på är förmodligen mina egna upplevelser och vardagslogik. Där glänser män.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
stöds av ovedersägliga fakta från den eniga vetenskapsvärlden. Det klarar du säkert, du som är en briljant statistiker, en som kan allt och aldrig har fel. Du har ju den världsberömde mansaktivisten Andrew Tate som din stora förebild och lyssnar andäktigt på hans visdomsord.
Men du kan ju inte tolka vetenskap. Det har vi ju kommit fram till. Metaanalysen och dina misstag i tråden ovanför som handlar om de nordiska näringsrekommendationerna illustrerade detta väldigt tydligt.
Nej, jag lyssnar aldrig på Tate i stort sätt. Max kanske ett par gånger per år. Allt han säger är inte tokigt.
Du har aldrig undrat varför Andrew Tate har vuxit så pass mycket? Vad kan det bero på månne?
Ja, du kan göra narr av mig men i slutet av dagen så är det du som är åtlöjet. Våra diskussioner är rejält dokumenterade och du har förlorat varenda diskussion.
Jag kan länka till mer misstag om du vill och fler logiska fadäser.