2024-10-31, 07:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PelleTrollkarl
Du har blivit golvad i varenda diskussion som vi någonsin har haft på forumet.

Bara se nedanför. Allt är dokumenterat vettu. Trist för dig.

Som sagt, du kan inget (se nedanför exempelvis):

Allt är dokumenterat. Alla kan se att du inte kan något. Jag tänker inte diskutera med dig. Om du har läst all litteratur så ska du kunna litteraturen som ett rinnande vatten. Du ska kunna i princip allt relevant. Din tjafshöna.

Du kan inte tolka vetenskapliga studier. Det har vi redan slagit fast med önskvärd tydlighet. Bara att läsa tråden ovanför. Vad ChatGPT säger är totalt irrelevant.

Ja, som jag. Se ovanför där jag har gjort en summering av alla dina misstag i en tidigare tråd. Du blev golvad i den liksom alla andra trådar. Du kan förneka det hur mycket du vill men alla som kan läsa innantill kan bekräfta detta.

Haha, du förstår inte vem du pratar med din höna. Min kompetens har jag redan demonstrerat i olika trådar med önskvärd tydlighet.

Du har inte läst alla 73 studier. Om du har det så kan jag alltså korsförhöra dig och du kommer svara rätt på allt? Är det så? Sluta lek att du är något. Vi har haft denna diskussion förut och du vågade förut inte ens försvara en metastudie som du tidigare påstod att du hade läst ^.-!

Ska jag behöva påminna dig? Kan jag gärna göra:

Den hjärndöda feministen som inte ens kunde försvara 1 meta-analys som ''hon hade läst'' har nu helt plötsligt gått igenom 70+ studier och förstår allt. Dra den om rödluvan. Du är inkompetent. Det är inte min åsikt, det har vi bekräftat.

Arrogansen i att du tror att du är kvalificerad att tolka vetenskap visar på hur verklighetsfrånvänd du är.

Nej du, Lupac. Med tanke på ditt tidigare beteende i olika trådar så vet vi att du inte kan något. Jag är ledsen.

Din strategi består av att ''överflöda'' dina motståndare med en massa referenser. Men vad du inte är villig att göra, när det kom till kritan, var att försvara en enda meta-analys. Men ändå vill du ge sken av att du minsann har tagit dig igenom 73 referenser. Du är en mytoman. Precis som andra manshatande feminister på forumet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gish_gallop

Att du ens använder chatgpt visar på att du är hjärndöd. Chatgpt rapar ur sig konsensusbilden ditt jävla spån.

Du kan förneka verkligheten men länkmeddelandena ovanför visar vem som har rätt och inte föga förvånande så är det du som tramsar och är oärlig. Du har inget att komma med. Du är en nolla. Så är det.

Pelle, vad håller du på med? Denna tråden handlar om IQ. Visst spårade det ur på sina ställen men processat kött?

Om du vinner alla diskussioner här på Flashback så vad gör du här då? Du kan ju logga ut och luta dig tillbaka.

Vad var dina tankar kring Wikipedia-artikeln som handlade om IQ och kön (tar upp IQ och minoritetsgrupper också)? Finns mer postat i tråden gällande ämnet.
Citera
2024-10-31, 07:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Pelle, vad håller du på med? Denna tråden handlar om IQ. Visst spårade det ur på sina ställen men processat kött?

Om du vinner alla diskussioner här på Flashback så vad gör du här då? Du kan ju logga ut och luta dig tillbaka.

Vad var dina tankar kring Wikipedia-artikeln som handlade om IQ och kön (tar upp IQ och minoritetsgrupper också)? Finns mer postat i tråden gällande ämnet.
Får jag gissa att han vill inte svara på några frågor för att

a) du svarar inte på hans frågor

b) du är oärlig som inte erkänner att du har fel och han har rätt

c)han behöver inte svara på frågor för han har ingen bevisbörda

d) han vill hellre att du ska räkna på nånting totalt orelaterat som vad det är för skillnad på 0% och 0% eller hur stor risken är att din min man lämna dig.

eller e) nu är det absolut sista gången han svarar på dina inlägg fast han svarar ändå inte på några frågor.

IQ är absolut spännande, inte bara beträffande kön eller minoritetsgrupper utan även hos debattörer
Citera
2024-10-31, 10:05
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Får jag gissa att han vill inte svara på några frågor för att

a) du svarar inte på hans frågor

b) du är oärlig som inte erkänner att du har fel och han har rätt

c)han behöver inte svara på frågor för han har ingen bevisbörda

d) han vill hellre att du ska räkna på nånting totalt orelaterat som vad det är för skillnad på 0% och 0% eller hur stor risken är att din min man lämna dig.

eller e) nu är det absolut sista gången han svarar på dina inlägg fast han svarar ändå inte på några frågor.

IQ är absolut spännande, inte bara beträffande kön eller minoritetsgrupper utan även hos debattörer
Hu bedömer du IQ hos debattörer. Efter att ha debatterat ett antal gånger med dig och Binary i andra frågor, så har ni hela tiden ett ideologiskt perspektiv. Som när det gäller kön och könsbyte t.ex som till och med går mot verkligheten.

Hela premissen i era debatter brukar vara att om man kan hitta ett undantag, faller det som är generellt. Vilket måste sos som ett feltänk. Att undantagen är regeln. Ett sorts vänsterargument.
Citera
2024-10-31, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Hu bedömer du IQ hos debattörer. Efter att ha debatterat ett antal gånger med dig och Binary i andra frågor, så har ni hela tiden ett ideologiskt perspektiv. Som när det gäller kön och könsbyte t.ex som till och med går mot verkligheten.

Hela premissen i era debatter brukar vara att om man kan hitta ett undantag, faller det som är generellt. Vilket måste sos som ett feltänk. Att undantagen är regeln. Ett sorts vänsterargument.
Nädå, jag har ingen ideologisk syn på kön och könsbyte som går emot verkligheten och undantagen är definitivt inte regeln så det har du nog antingen drömt eller missuppfattat.
Citera
2024-10-31, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Du vet inte vad ett genetiskt kluster eller heterozygositet betyder ser jag. Om vi ser till vetenskapen så existerar mänskliga raser utan tvekan. Du har redan sagt i tråden att det här inte är en vetenskaplig fråga för dig utan en politisk sådan och att erkänna existensen av mänskliga raser är "nazism" för dig.

Det är sådana som du, som babblar om att det finns en miljard kön och att män är kvinnor, som ger vetenskapen, och särskilt biologi, ett dåligt rykte och sänker förtroendet för den.

Om nu inga raser existerar för människor, men det gör det för en del djurarter, så kan du börja med att förklara varför det finns flera djurarter som är uppdelade i underarter och raser fast där heterozygositeten är lägre än den vi finner hos människan.
Steg 1. Vad är en ras? Mig veterligen finns det ingen entydig, objektiv definition. Av tradition och hävd, inte vetenskap, har ordet ras använts för att särskilja t.ex hundar som ser uppenbart olika ut. Men exakt var gränsen går för en ras kan ingen säga eftersom ordet inte har ett vetenskapligt ursprung.
Citera
2024-10-31, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Ibland får man göra poängen solklar.

Och återigen, så vrider du på det som sägs. Hur kan du värdera ärlighet så jävla lite? Det är ofattbart.

Det spelar ingen roll vad jag tycker för vi har redan kommit fram till att ni inte är villiga att försvara en enda källa. Så vad är poängen?

Man kan inte tycka till heller som jag ser det om ett ämne ifall man inte är rejält insatt.
Citera
2024-10-31, 11:24
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Nädå, jag har ingen ideologisk syn på kön och könsbyte som går emot verkligheten och undantagen är definitivt inte regeln så det har du nog antingen drömt eller missuppfattat.
Det har jag nog inte. Hur kan någon med xy kromosomer vara en kvinna? Frågan var hur du bedömer debattörernas intelligens. Vad utgår du från där, att de debatterar mot dina åsikter eller har du nåt konkret att komma med, som visar det. Du får gärna förklara det, om du kan. Det handlar förstås om IQ. Logiska slutledningar.
Citera
2024-10-31, 11:44
Avslutad
Citat:
Det har jag nog inte. Hur kan någon med xy kromosomer vara en kvinna? Frågan var hur du bedömer debattörernas intelligens. Vad utgår du från där, att de debatterar mot dina åsikter eller har du nåt konkret att komma med, som visar det. Du får gärna förklara det, om du kan. Det handlar förstås om IQ. Logiska slutledningar.
Hur någon med XY-kromosomer kan vara kvinna får du fråga en medicinare om. Eller prova lite här: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/?term=XY+Female.

Nä, jag brukar inte bedöma IQ särskilt mycket, jag tänker mer på såna som gärna skriver om sitt eget höga IQ och andras låga IQ.
Citera
2024-10-31, 12:15
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Hur någon med XY-kromosomer kan vara kvinna får du fråga en medicinare om. Eller prova lite här: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/?term=XY+Female.

Nä, jag brukar inte bedöma IQ särskilt mycket, jag tänker mer på såna som gärna skriver om sitt eget höga IQ och andras låga IQ.
Men det var förstås inget svar. Nån som skryter om sitt IQ, kan faktiskt vara intelligent. Finns ingen motsägelse i det. Man bör väl utgå från vad de säger i övrigt, hur det hänger ihop logiskt. Eller vilka kriterier använder du, när du säger att du ser att vissa inte är intelligenta, som du gjorde Kan du förklara det?
Citera
2024-10-31, 12:21
Avslutad
Citat:
Men det var förstås inget svar. Nån som skryter om sitt IQ, kan faktiskt vara intelligent. Finns ingen motsägelse i det. Man bör väl utgå från vad de säger i övrigt, hur det hänger ihop logiskt. Eller vilka kriterier använder du, när du säger att du ser att vissa inte är intelligenta, som du gjorde Kan du förklara det?
Kan du ge ett exempel på när jag bedömt någons IQ? Så jag vet vad jag ska svara på?
Citera
2024-10-31, 12:44
Medlem
Citat:
Kan du ge ett exempel på när jag bedömt någons IQ? Så jag vet vad jag ska svara på?

Du är inte den vassaste kniven i lådan exempelvis. Det är inget personangrepp utan det är något man kan se när du resonerar i olika trådar.

Att ha ett gigantiskt självförtroende fast man är en liten räka på den intellektuella fronten får dig enbart att se dum ut.

Du liksom andra manshatande feminister har psykiska problem. Istället för att söka hjälp så sitter ni här och tjafsar hela dagarna. Det är inte ett sunt beteende.

Detta är inte en orättvis kritik utan det är återigen dokumenterat.
Citera
2024-10-31, 12:50
Medlem
EnCartes avatar
Citat:

Citat:
Här säger du att du kan bedöma intelligensen hos debattörerna. Kort minne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in