Citat:
Ursprungligen postat av
LeTeigneux
Brist på framtidstro är nog en stor bidragande åsikt. Och tyvärr lär detta inte ändras den närmaste tiden. Kristersson själv sade i sin regeringsförklaring att kampen mot brottsligheten blir lång och att det kan bli värre innan det blir bättre.
Dessutom tycks den västerländska kulturen ha hamnat i en återvändsgränd. Vuxna som beter sig som barn upp i 30-40 år åldern kombinerat med statssanktionerad feminism leder inte till så många barn.
Detta. Jag är drygt 30, och jämför jag mina ekonomiska förutsättningar med mina föräldrars så är min köpkraft inte ens hälften av vad deras var. Tro fan att ingen skaffar barn när det nuförtiden anses normalt att båda föräldrar måste jobba heltid för att hushållet ens ska gå runt.
Den enda trösten är att den utveckling vi nu ser i i-länder med lågt barnafödande även drabbar araber och afrikaner, det tar bara lite längre tid innan dessa naturligt underutvecklade folkslag når vår levnadsstandard, men när de gör det tar det inte många generationer innan t.o.m. blattar börjar skaffa färre - eller inga - barn.
Den vita mannen kommer med största sannolikhet att dö ut om ingenting i den globala geopolitiken förändras de närmsta åren. Vi börjar närma oss ett läge i vilket det inte existerar någon lösning utan våld. Det här med att blattar ska få 350 tusen för att lämna Sverige är bara en desperat nödlösning som kommer utnyttjas in absurdum. Svennar är för veka för att stå rakt och bara säga "jag föredrar att bo med folk som ser ut som mig, pratar som mig och delar min världsåskådning", och då blir det såhär. Jag har sagt det i över 10 år, men det tål kanske att upprepas: vi är nästa Balkan, frågan är bara hur blodig vår etniska konflikt kommer bli. Förhoppningsvis inte blodig alls, men att bli av med alla dessa människor, som snart utgör en tredjedel av alla människor i Sverige, utan våld är svårt.