2024-10-31, 09:34
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nja, Fredrik Reinfeldt skrev i stort sett sina tal själv. Hans talskrivare förslog "öppna samhället" men Fredrik Reinfeldt är man och därmed väldigt känslig och kortsiktig så han ändrade det till "öppna hjärtan".

Återigen, ja. En kärringgubbe. Det var Moa Berglöf och Minna Frydén Bonnier som skrev huvuddelen av det där talet, och sen gjorde Reinfeldt ändringar. Du måste sluta ljuga nu.
Citera
2024-10-31, 09:37
Medlem
Citat:
Män styrs av sina kukar, det vet du lika väl som jag.

Fram till 2018 förde de två största partierna samma invandringspolitik.

Juste. Går man dit kuken pekar blir man chef automatiskt, glömde det.

Okej? Varför gnäller ni fortfarande "om det ökade våldet" då? Ni har röstat hit dom.
Citera
2024-10-31, 09:38
Medlem
flashbockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Putsade lite på din eminenta one liner.

Tack .. "one liner är bra som väcker till nyfikenhet ..
Kvinnor med makt är sexigt så länge de gör som de blir tillsagd att göra.
Citera
2024-10-31, 10:11
Medlem
Jiiimboohs avatar
Jag tror att krig om territorium hade minskat, då kvinnor i mindre grad hade brytt sig om att ha störst imperium. Kvinnor hade också försökt få till ett mer jämlikt samhälle där alla får chansen att bli statsminister eller president oavsett bakgrund. Samarbeten och samtal mellan länder tror jag också till en början hade varit konstruktiva. Detta fram till en dag då Rysslands president antyder att USA:s president haft samma tröja två dagar i rad! Kärnvapenkriget är ett faktum.
Citera
2024-10-31, 12:12
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Återigen, ja. En kärringgubbe. Det var Moa Berglöf och Minna Frydén Bonnier som skrev huvuddelen av det där talet, och sen gjorde Reinfeldt ändringar. Du måste sluta ljuga nu.

Jaha en "kärringgubbe", tror du kan ta bort "kärring" och lägga till "kuk" istället.

Korrekt, det var en man som gjorde ändringar, som godkände det och som höll det. En man.
Citera
2024-10-31, 12:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Juste. Går man dit kuken pekar blir man chef automatiskt, glömde det.

Okej? Varför gnäller ni fortfarande "om det ökade våldet" då? Ni har röstat hit dom.

Vem sa nåt om "chef"?

Jag påpekade bara att män är exakt lika känslostyrda som kvinnor.

Ingen svensk man eller kvinna röstade för massinvandring, havererad integration och lavinartad ökning av det grova våldet.
Citera
2024-10-31, 12:18
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiiimbooh
Jag tror att krig om territorium hade minskat, då kvinnor i mindre grad hade brytt sig om att ha störst imperium. Kvinnor hade också försökt få till ett mer jämlikt samhälle där alla får chansen att bli statsminister eller president oavsett bakgrund. Samarbeten och samtal mellan länder tror jag också till en början hade varit konstruktiva. Detta fram till en dag då Rysslands president antyder att USA:s president haft samma tröja två dagar i rad! Kärnvapenkriget är ett faktum.

Ja troligen hade en kvinnlig psykopat ledare varit lika lättkränkt som de manliga psykopat ledarna är.
Citera
2024-10-31, 12:23
Medlem
Jenny9s avatar
Som sagt, detta fenomenet är väldigt intressant:

"Det är så "kul" med er män för när kvinnor bråkar och ifrågasätter ledningen då heter det att kvinnor mobbar och inte kan hålla sams.

Men när män bråkar och ifrågasätter då heter det att män är raka och tydliga.

Varför har ni fått för er att kvinnor aldrig får bli osams?

Dessutom upplever jag att kvinnor ifrågasätter och försöker förändra mer än män. Många män verkar bara knyta näven i fickan och leva år in och år ut i dåliga relationer och i dåliga arbetsförhållanden. Man ska inte "gnälla som en kärring" så istället mår man dåligt i flera flera år. Så jävla värdelöst det måste vara att vara man."
Citera
2024-10-31, 12:59
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Jaha en "kärringgubbe", tror du kan ta bort "kärring" och lägga till "kuk" istället.

Korrekt, det var en man som gjorde ändringar, som godkände det och som höll det. En man.

Jag vet att kuk är det enda du tänker på, men försök att lägga band på dig.

Fredrik Reinfeldt var precis lika klen och dålig som de flesta kvinnor (och övriga kärringgubbar) är nu som fortsätter att rösta på V, MP och S.

Låt oss heller inte glömma till exempel den labila och blödiga kärringen Åsa Romson som stod och lipade i riksdagen. Det är den sortens samhälle man får när kvinnor styr, partiföreträdare som står och gråter i riksdagen när de inte kan hantera verkligheten. Eller Magdalena Andersson som manipulativt försökte klämma fram några krokodiltårar för Jamal Hamas. Eller Märta Stenevi, som fick stark kritik från de egna leden för hennes usla och tondöva ledarstil, och som var en av orsakerna till att hon avgick. Svaga kärringar.

Vi kan inte ha klena gubbar på styrande positioner. Men det betyder att vi ännu mindre kan ha hormonsvallande, känslomanipulerande och ledarsvaga kärringar på dessa positioner. Det säger sig självt. Vi behöver starka män med pondus.

Tillbaka till köket med dig nu, lilla gumman.
Citera
2024-10-31, 14:59
Medlem
Citat:
Vem sa nåt om "chef"?

Jag påpekade bara att män är exakt lika känslostyrda som kvinnor.

Ingen svensk man eller kvinna röstade för massinvandring, havererad integration och lavinartad ökning av det grova våldet.

Tråden handlar väl om de som styr? Man brukar kalla sånna för chefer. Och du säger att män följer kuken, då borde det bara vara att följa kuken för att bli chef?

Män fattar inte beslut med sina känslor, kvinnor gör sådant. Eller varför tycker du att massinvandring är bra? För att "hjälpa" folk? Om så är fallet är det en känsla och inget bra beslut för nationen.

Ni som röstat på partier som vill ha in meer, sossarna tex, har röstat för detta. Eller missade ni de 20 första åren av invandrar-fiaskot?
Citera
2024-10-31, 17:27
Medlem
Konstant världskrig.
Citera
2024-10-31, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds-Dead
Vad tror ni skulle hända om majoriteten var kvinnor innom världs politiken? Fördelar, nackdelar?
Det skulle inte vara någon större skillnad. De som dras till makt, att härska över andra, är samma slags skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in