2012-05-06, 19:12
Medlem
Vad tror ni skulle hända om majoriteten var kvinnor innom världs politiken? Fördelar, nackdelar?
Citera
2012-05-06, 19:16
Medlem
agentmulders avatar
Sålänge dessa inte är radikalfeminister så tror jag inget speciellt skulle hända.

Om det vore radikalfeminister skulle de väl lyckas med att utrota hela mänskligheten på något decennium. (Då är jag optimistisk)
Senast redigerad av agentmulder 2012-05-06 kl. 19:21.
Citera
2012-05-06, 19:19
Medlem
micro113s avatar
Det beror väl helt på vilka kvinnor som kom till makten snarare än att det vore just kvinnor.
Citera
2012-05-06, 19:19
Medlem
Skulle bara vara krig vad jag tror, tjejer säger att killar bara bråkar men va fan dom bråkar ju över ifall någon har köpt en likadan tröja som dom... sad but true...
Citera
2012-05-06, 19:23
Bannlyst
Kaos, totalt kaos.

Vi män skulle ju för fan svälta ihjäl.
Citera
2012-05-06, 19:27
Medlem
Krigen skulle blossa upp för att sedan bara dö ut. Sedan plötsligt och oväntat blossa upp igen i random land.
Vid eventuella krigsteibunaler skulle. Den anklagade ministern förklara kriget med motiveringen "därför".
Citera
2012-05-06, 19:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Kaos, totalt kaos.

Vi män skulle ju för fan svälta ihjäl.
Ja, fy fan om ni skulle bli tvungna att bre mackorna själva --- total kaos.
Citera
2012-05-06, 19:33
Medlem
agentmulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, fy fan om ni skulle bli tvungna att bre mackorna själva --- total kaos.
Vaffan svammlar du om, har aldrig haft någon kvinna som brett några mackor åt mig. Det där är något som ni själva försöker lura män att tro att ni gör.

Pust... kvinnor kan verkligen ljuga om vadsomhelst alltså...
Senast redigerad av agentmulder 2012-05-06 kl. 19:54.
Citera
2012-05-06, 19:37
Medlem
Consiglieri.s avatar
Styr inte kvinnor världen redan? Som jag ser det är den moderna västerländska civilisationen så pass feminin och svag att det spelar ingen roll vilket typ av kön som tar besluten i samhället.
Citera
2012-05-06, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agentmulder
Vaffan svammlar du om, har aldrig haft någon kvinna som brett några mackor åt mig. Det där är något som ni själva försöker lura män att tro att ni gör.

Är det ett nytt skamgrepp från feministerna? De försöker hjärntvätta män att tro att de får smörgåsar med smör på fast de inte får det?
Citera
2012-05-06, 19:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agentmulder
Nej, jag har inga problem att tro dig -- det är nog ingen kvinna som brett dina mackor.

Dock utgår jag faktiskt ifrån att de flesta män har tillräcklig tankekapacitet för att veta om de brett sin macka själv eller inte -- och därmed är det inte så stor poäng med att försöka lura dem i just det avseendet...

Är du av en annan uppfattning?
Citera
2012-05-06, 19:53
Medlem
Me4Victorys avatar
Det skulle nog bli enormt känslostyrt istället för att styra för landets bästa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in