2024-10-30, 23:12
Medlem
Jag gillar texterna från "Verkligheten för överlevare", det kanske redan finns men om inte borde dom fixa en ljudbokssamling. Det behöver ju inte kosta allt för mycket om man är lite smart, tvärtom kan det bli en plusaffär rakt igenom på ganska enkelt sätt. Engagera skolungdomar till att göra inläsningar, ju mer autentiskt desto bättre ingen ska lämnas oberörd från dessa vedervärdiga styggelser!!!

Man skulle sedan kunna låta skolklasserna sälja sina egna verk tror inte det skulle vara några problem. Man kan säkert fuska till ekonomin ytterligare ganska enkelt om man skulle vilja.
Senast redigerad av Moderatorhora 2024-10-30 kl. 23:21.
Citera
2024-10-30, 23:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Ny gädda!

Oxen Mjölby #503
https://dumpen.se/2024/10/30/oxen-mjolby-503/

Glöm inte att swisha Dumpen så att de kan fortsätta sitt fantastiska arbete med att avslöja dessa fruktansvärda monster!
Man kan ju swisha ett öre, så går de med förlust
Citera
2024-10-31, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Varför har jag en stark känsla att Patrik Sjöberg faktiskt dödade sin tränare? Detta borde definitivt utredas mer, fast kan tänka mig att en sådan känd respekterad person se till att polisen mörklägger detta.

Att det är sant vad de säger? Vad Sara säger? Vad är det som säger att att Sara inte har frivilligt valt att sälja sex samtidigt som Patrik Sjöberg kanske bara hitta på för att det ska låta bra? Kanske inte har varit några övergrepp överhuvudtaget utan mer överenskommelse som de senare är vuxen ålder ser som ” övergrepp”

Jag litar inte någonting på någon av dessa personer.

Med tanke på att man kan köpa sig fri, som jag gjorde. Tänk inte säga vem jag är fast så är fallet.

Tycker definitivt man ska ta det de säger med nypa salt.

Det går ju så bra att säga att du köpt dig fri för det har inte hänt med Dumpen iaf.
Har det gjort det får du ju lägga upp bevis vilket du inte kan göra!!

Någon som inte går att lita på är du!

Komma dragandes att någon dödat...herregud...låt din lilla hjärna vila från stora tankar för det blir ju helt galet!! Jösses då....
Citera
2024-10-31, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag läser gärna på, var hittar jag lämplig litteratur för det, med verifierad fakta?

Läs i media...
Citera
2024-10-31, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Tror han överdriver en hel del den där mannen. På sin höjd kanske den där tränaren har lagt sin hand på hans lår, det kanske inte ens var sexuellt. Fast nu i efterhand så vill han bara mala på. Min magkänsla säger dock att om det har varit sexuellt så är det definitivt Patrik som har dödats sin tränare.

Han dog tydligen samma kväll som Patrik hade varit där.

Nu är du allt ute o cyklar lilla vännen.
Tänk på vad du beskyller folk för.
Citera
2024-10-31, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Hon började tappa hår pga cytostatikabehandling som är en vanlig biverkning. Sen är hon väl pigg för att hon har ätit näringsrik sjukhusmat och ser fram emot att fortsätta dra upp nya gäddor igen snart.

https://www.1177.se/undersokning-behandling/behandling-med-lakemedel/behandlingar-med-lakemedel/cytostatika-vid-cancer/

Ser fram emot nya gäddor!!! 🙏
Citera
2024-10-31, 05:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Ny gädda!

Oxen Mjölby #503
https://dumpen.se/2024/10/30/oxen-mjolby-503/

Glöm inte att swisha Dumpen så att de kan fortsätta sitt fantastiska arbete med att avslöja dessa fruktansvärda monster!
Nej, stöd childhood eller någon annan organisation som inte skor sig själva. Dumpen legitimerar pedofili genom att låta individer betala för att slippa uthängning. Betala så är det okej. Är du så blåögd och naiv så du inte ser detta?
Citera
2024-10-31, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundarhoran
Nej, stöd childhood eller någon annan organisation som inte skor sig själva. Dumpen legitimerar pedofili genom att låta individer betala för att slippa uthängning. Betala så är det okej. Är du så blåögd och naiv så du inte ser detta?
Childhoods stiftelse stödjer jag som månadsgivare , bara att dom är en stiftelse talar sitt tydliga språk.
Citera
2024-10-31, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nasanforst
Nu är du allt ute o cyklar lilla vännen.
Tänk på vad du beskyller folk för.

Säger bara att man borde undersöka saken mer.
Citera
2024-10-31, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nasanforst
Det går ju så bra att säga att du köpt dig fri för det har inte hänt med Dumpen iaf.
Har det gjort det får du ju lägga upp bevis vilket du inte kan göra!!

Någon som inte går att lita på är du!

Komma dragandes att någon dödat...herregud...låt din lilla hjärna vila från stora tankar för det blir ju helt galet!! Jösses då....

Jag tror faktiskt att Patrik dödat sin tränare. Har jag bevis? Nej, finns bevis? Kanske.
Citera
2024-10-31, 13:13
Medlem
Finns det en reell risk att dumpen eller PS stoppas?
Hur nära har det varit med rättegångarna?

Indraget utgivningsbevis?

Om rehabilitering döms för bedrägeri etc och PS anses de facto jobba för dem och får näringsförbud typ?

Om en gädda tar livet av sig vid en konfrontation?

Har de det juridiska på det torra?

”Skitfiske!” – Ett klassiskt och informellt sätt att önska lycka till på fisket. Det betyder faktiskt ”lycka till” och är populärt bland sportfiskare.
Citera
2024-10-31, 13:19
Medlem
Dumpen får ge sig med dessa uthängningar av uppenbart svagbegåvade. #503 är bara en i raden där Dumpen istället borde ha skjutsat hem jättebabyn och tagit ett snack med den där jävla morsan. Saras myndiga stämma hade garanterat gjort susen.

Blir ingen Lex Sara om dessa freakshows fortsätter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in