2024-10-28, 19:38
Medlem
Styvmorsviol15s avatar
Nu har Pontus lagt ut face reveal och age reveal via plattformen Rumble. Enligt Pontus är flickvännen 20 år, trots att den informationen jag (och många andra i tråden) har är att flickvännen bara är 19 år gammal??

Tror vi att förhållandet bara är en PR-kupp??
Citera
2024-10-28, 20:23
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
https://ibb.co/NYBL9CZ
https://ibb.co/YXTqf0p

När är bilderna tagna? Man blir ju nyfiken på hur länge de träffats...
Citera
2024-10-28, 21:23
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styvmorsviol15
Nu har Pontus lagt ut face reveal och age reveal via plattformen Rumble. Enligt Pontus är flickvännen 20 år, trots att den informationen jag (och många andra i tråden) har är att flickvännen bara är 19 år gammal??

Ungefär allt han lagt ut under parollen "avslöjande" har väl syftat till att skapa content. Inklusive morsans cancer.

Man kan ju hoppas & önska att hon utövar någon form utav kvinnligt inflytande på pRazz. Jobbigt plåster att rycka dock när insikten kommer om att det kanske är dags att bli en hederlig knegare när influencer skeppet har seglat, kantrat, ramponerats och sjunkit.
Citera
2024-10-29, 07:48
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexySmultron
När är bilderna tagna? Man blir ju nyfiken på hur länge de träffats...

19 Juli i år är bilderna från, när hon följde med Pontus utomlands så antar att det hade pågått ett tag då.
Citera
2024-10-29, 09:05
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styvmorsviol15

Han försöker dölja det faktum att hon fortfarande är tonåring. Mina två kommentarer om hennes riktiga ålder blev borttagna under hans instagraminlägg.
Citera
2024-10-29, 11:13
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Han försöker dölja det faktum att hon fortfarande är tonåring. Mina två kommentarer om hennes riktiga ålder blev borttagna under hans instagraminlägg.

Såklart katastrof att han ljuger (men vem är förvånad? Inte jag iaf!) men om hon är 19 eller 20 spelar egentligen inte så stor roll, båda är fullt myndiga och det är lagligt i vilket fall. Sen kan ju en givetvis diskutera hur vettigt det är att en 98a är tillsammans med en 04a-05a, men återigen är båda myndiga och det är ändå "bara" 6-7 års skillnad i vilket fall. Så lite storm i ett vattenglas tycker jag nog ändå att det faktiskt är, just detta.
Citera
2024-10-29, 21:33
Medlem
Sub---Zeros avatar
Det som ändå smakar unket i det här sammanhanget är att han uppenbarligen har behovet att göra ett "stort avslöjande" om hennes ålder.
Visst, låtsasbarnet Pontus (ett förnamn som för övrigt i mitt tycke är otroligt barnsligt) gör "stora avslöjanden" och content om han så går och bajsar.

Men med tanke på alla hans osmidiga uttalanden, helsjuka inlägg och onormala fixering vid minderåriga så känns det VÄLDIGT icke-oskyldigt att behöva stånga in en sådan här dementi mot alla tidigare anklagelser.

"KOLLA! HON ÄR INGET BARN! JAG ÄR INGEN PEDOFIL! ALLT ÄR NORMALT!"
Citera
2024-10-30, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Hoppas hon är vettig och kan få Pontus att
:
- Gå i terapi
- Skaffa en utbildning
- Bryta med sin mamma

Klart hon inte är vettig, tror du någon som är tillsammans med honom är vettig? Han är nog den största ”ick” som finns, de flesta hade nog kräkts i sin egen mun av tanken på att dela säng med honom.
Citera
2024-10-30, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Klart hon inte är vettig, tror du någon som är tillsammans med honom är vettig? Han är nog den största ”ick” som finns, de flesta hade nog kräkts i sin egen mun av tanken på att dela säng med honom.

Ja. Helt klart.

Hon lär ju vara på en mentalt högre nivå än Pontan iaf. Hans definition av att ha ett bra förhållande var ju att ”göra roliga challanges” ihop…

Det är verkligen helt otänkbart att se honom tillsammans med en jämnårig. Han är inte där i hjärnan.
Citera
2024-10-30, 18:02
Medlem
RobieBwois avatar
Han har säkert henne som en fasad för att kunna jaga barn ostört
Citera
2024-10-30, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Ja. Helt klart.

Hon lär ju vara på en mentalt högre nivå än Pontan iaf. Hans definition av att ha ett bra förhållande var ju att ”göra roliga challanges” ihop…

Det är verkligen helt otänkbart att se honom tillsammans med en jämnårig. Han är inte där i hjärnan.

Tänk vilken ångest hon kommer ha om några år över sina val 🥹 om de nu är tillsammans på riktigt?
Citera
2024-11-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Tänk vilken ångest hon kommer ha om några år över sina val 🥹 om de nu är tillsammans på riktigt?

Säkerligen.
Dock är det väl en kul grej att berätta att hon tagit Prazz svendom. I efterhand, liksom.

Nåt nytt på P-fronten, ni som orkar följa ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in