2023-10-07, 12:18
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brorogonblick
Det som skaver är väl att det är pissefejk så det ryker om det?

Säg mig VARFÖR dom INTE skulle fejka det här. Med tanke på deras förflutna.

Det är alldeles för allvarligt och på en sån nivå att jag bara inte kan tro de fejkar. Inte utan något mer konkret att gå på. Men har ni rätt så kommer familjen bli omskriven och slaktad i gammelmedia så det visslar om det. Någon kommer kolla upp det här så det är bara en tidsfråga ifall de avslöjas.
Citera
2023-10-07, 12:18
Medlem
Nu blev jag blockad på instagram och fick mina kommentarer raderade efter att jag argumenterade med några Rasmusson-apologists om sanningshalten i videon, exakt hur enkelt det är att kunna fejka och att de tidigare ljugit om helt sjuka saker som ja ni vet, skatteskuld, barncancerfonden yadi yadi yada. Tydligen har hon något att dölja 🤷🏻‍♀️
Citera
2023-10-07, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Med tanke på allt de skämtat om och hur många gånger de har passerat att gränser som finns så förvånar det mig inte om det är fejk.
Känns inte som känslorna är äkta.. Enda som talar emot de är väl de små sjukhusklippen. Men känns konstigt man är så beroende av att filma när man är hos en läkare osv. konstigt..

Tyckte inte det såg ut som hon inne på sjukhuset. Snabbspolade dock bara.
Citera
2023-10-07, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är alldeles för allvarligt och på en sån nivå att jag bara inte kan tro de fejkar. Inte utan något mer konkret att gå på. Men har ni rätt så kommer familjen bli omskriven och slaktad i gammelmedia så det visslar om det. Någon kommer kolla upp det här så det är bara en tidsfråga ifall de avslöjas.

Som min morfar säger (direktöversatt från franskan) ofta är verkligheten mer bisarr än fantasin. Den familjen är, i brist på bättre ord, CP skadad. Det känns nästan sjukare att ljuga om att man donerat till barncancerfonden än att ljuga om att man själv har cancer, så den gränsen är redan överstigen. Sen att de lagt så mycket tid på att planera och redigera videon är bara patetiskt. Dom behöver hjälp! Alternativt spärras in.
Citera
2023-10-07, 12:32
Medlem
Fy helvete vad tragiskt 🥺 Kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara för familjen!
Var stark Pontus Sötnosson som du alltid varit! Det gör ont att se dig ledsen 🥺❤️
Citera
2023-10-07, 13:13
Medlem
Ser ut som Pontus Mamma har skapat en youtube kanal nu!

https://m.youtube.com/@StoraCarina/

Har de hittat en loophole för kringgå Pontus ban?
Citera
2023-10-07, 13:41
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoWLB
Ser ut som Pontus Mamma har skapat en youtube kanal nu!

https://m.youtube.com/@StoraCarina/

Har de hittat en loophole för kringgå Pontus ban?

Här har vi grejen. De använder sjukdomen för att bygga upp en ny kanal där Pontus så småningom kommer slussas in. Det är enda syftet med cancervideon. Helt makalöst hur den där familjen aldrig ger upp.

Men vi får väl se hur det går med den här satsningen. Hennes video har nu 10 000 visningar på 4 timmar, men kanalen har bara strax under 500 prenumeranter.
Senast redigerad av Carlbom 2023-10-07 kl. 13:43.
Citera
2023-10-07, 13:50
Medlem
PyroPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brorogonblick
Det som skaver är väl att det är pissefejk så det ryker om det?

Säg mig VARFÖR dom INTE skulle fejka det här. Med tanke på deras förflutna.
De har ju dock klipp från sjukhuset men kanske är andra saker som sker där än det de beskriver, svårt att avgöra. Vore ju sinnessjukt om de skulle fakea det här alltså.

Om det är sant så är det såklart tråkigt för dem men Pontus skulle nog ha donerat de där pengarna till Cancerfonden ändå.
Citera
2023-10-07, 13:59
Medlem
menbrydigejs avatar
Varför pratar mamman så... speciellt? Udda
Citera
2023-10-07, 14:02
Medlem
svt2s avatar
Tycker att vi på FB skall kraftsamla och anmäla videon. Otroligt lågt att fejka en sådan här sak för att få igång intäkterna igen ….

Så, haka på och anmäl!

/ svt2
Citera
2023-10-07, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svt2
Tycker att vi på FB skall kraftsamla och anmäla videon. Otroligt lågt att fejka en sådan här sak för att få igång intäkterna igen ….

Så, haka på och anmäl!

/ svt2

Har du några som helst bevis på att det är fejk, eller gissar du?
Citera
2023-10-07, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Här har vi grejen. De använder sjukdomen för att bygga upp en ny kanal där Pontus så småningom kommer slussas in. Det är enda syftet med cancervideon. Helt makalöst hur den där familjen aldrig ger upp.

Men vi får väl se hur det går med den här satsningen. Hennes video har nu 10 000 visningar på 4 timmar, men kanalen har bara strax under 500 prenumeranter.

Precis så är det.

Uppmanar alla till att anmäla videon från 1:28 där horungen börjar snacka, skriv som kommentar att personen ifråga är bannad från youtube och deltar i videon etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in