2024-10-30, 16:27
Medlem
Det är tjejen som bestämmer det där. många gånger kan de ta swish off the record... Var bara tydlig med vad du vill innan du betalar.. de som inte accepterar vad du vill göra kommer att gå. Då är det bara att fråga nästa och du kommer 100% få det du vill.
Citera
2024-10-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisabab
Det finns 2 strippklubbar kvar tyvärr i Stockholm. Polisen gör väl allt för att stänga dessa. Stockholm skulle behöva flera klubbar och vi skall vara glada över de 2 som finns kvar. Alternativ är att hyra strippor, vet inte om strippklubbarna hyr ut strippor till fester. Men det finns förmedlingar som gör detta bla stripphuset och s förmedling. Minns någon i tråden vilka strippklubbar som fanns 15-20 år sedan i Stockholm?

finns det bara 2stk i stockholm? vad är anledningen till så få och vad menar du med polisen stänger dem?. för några år sen så googlade jag strippklubbar i stockholm och fick up 5stk på google maps. När jag googlade london och ett distrikt i london fick jag upp 119stk
Citera
2024-10-30, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Vart får man höra? Vad kostar beröring? Du kanske har fått röra, fast frågan är om alla får det. Jag tror väl inte ens snygg 20 åring jättesugen på att en 60 åring med grått skägg flint ölmage sitter och klämmer på henne. Fast jag kanske har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
Det är tjejen som bestämmer det där. många gånger kan de ta swish off the record... Var bara tydlig med vad du vill innan du betalar.. de som inte accepterar vad du vill göra kommer att gå. Då är det bara att fråga nästa och du kommer 100% få det du vill.

Jag har bara erfarenhet från Heartbeat i modern tid och att få se fitta och känna på dem utom fittan har aldrig varit ett problem där, och jag är i alla fall nära 60. Aldrig erbjudits mer dock även på fråga så tveksam om du kan få mer där. Varit på andra klubbar för längesen och gjort både det ena och det andra med tjejerna men det var som sagt längesedan. Kanske funkar idag med på KINO, men vet inte.
Citera
2024-10-30, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Jag har bara erfarenhet från Heartbeat i modern tid och att få se fitta och känna på dem utom fittan har aldrig varit ett problem där, och jag är i alla fall nära 60. Aldrig erbjudits mer dock även på fråga så tveksam om du kan få mer där. Varit på andra klubbar för längesen och gjort både det ena och det andra med tjejerna men det var som sagt längesedan. Kanske funkar idag med på KINO, men vet inte.

Jag har bara erfarenhet av Kino och dör funkar det som jag skrev.
Citera
2024-10-30, 18:25
Medlem
Citat:

Där jag har varit så har de bara dansat framför. Detta har har varit i Göteborg på Vandas. Betalade 800 kr för en dans sedan så fick jag erbjudande att betala ytterligare 1000 kr, för att runka medan jag tittar på henne. Tror inte det är möjligt att få röra där. Eller vad tror du? Jag begär inte ens att ta på könsorgan utan jag hade bara velat känna på lite bröst samtidigt hålla mina händer på hennes kropp.
Citera
2024-10-30, 18:43
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Felpost
Senast redigerad av FockeWulf190d 2024-10-30 kl. 18:51.
Citera
2024-10-30, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Där jag har varit så har de bara dansat framför. Detta har har varit i Göteborg på Vandas. Betalade 800 kr för en dans sedan så fick jag erbjudande att betala ytterligare 1000 kr, för att runka medan jag tittar på henne. Tror inte det är möjligt att få röra där. Eller vad tror du? Jag begär inte ens att ta på könsorgan utan jag hade bara velat känna på lite bröst samtidigt hålla mina händer på hennes kropp.

Dålig koll på Göteborg. Längesen och då var showen bakom glasruta. I Stockholm har det inte varit några problem att klämma bröst med ena handen och runka med den andra.
Citera
2024-10-30, 18:54
Medlem
Citat:
Dålig koll på Göteborg. Längesen och då var showen bakom glasruta. I Stockholm har det inte varit några problem att klämma bröst med ena handen och runka med den andra.

Precis.. inga problem oftast att du behandlar dem som din flickvän
Citera
2024-10-30, 18:55
Medlem
Citat:
Jag har bara erfarenhet av Kino och dör funkar det som jag skrev.

Ok, lust dela med dig lite av vad du fått dem till? Så man vet vad de kan tänkas göra.
Citera
2024-10-30, 18:56
Medlem
Citat:
Precis.. inga problem oftast att du behandlar dem som din flickvän

Haha, men är det flickvännen får nog hon runka eller suga.
Citera
2024-10-30, 19:02
Medlem
Citat:
Ok, lust dela med dig lite av vad du fått dem till? Så man vet vad de kan tänkas göra.

Jag vet inte vad du vill veta. Jag är själv VIP där.
Citera
2024-10-30, 19:04
Medlem
Citat:
Haha, men är det flickvännen får nog hon runka eller suga.

Det är en gentlemans klubb så man får ta det lite chill mannen.

Edit: du ber ju inte flickvännen att suga av dig på Ica eller NK heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in