2002-05-26, 00:47
Medlem
Någon som har ett bra tips om en bra strippklubb i Stockholm??
Citera
2002-05-29, 12:48
Medlem
Roger Pontares avatar
Eros på hornsgatan sthlm är billig och bra, snygga tjejer som visar allt
Citera
2002-06-23, 23:46
Medlem
Heartbeat i Sthlm....

Hörde nyligen talas om Heartbeat som ska vara en bra strippklubb med snygga tjejer, bra service och humana priser. Tänkte höra mig för här om det finns någon som varit där och kan beskriva hur det var. Annars är det väl vanligt att man mer eller mindre blir blåst på de etablerade klubbarna i stan.

Mvh
Aset
Citera
2002-06-24, 09:36
Medlem
Re: Heartbeat

Har varit på Heartbeat nån gång som egentligen är Erostop som tidigare låg på Hornsgatan. När Erostop las ner öppnade de Heartbeat. Klubben ligger i en lokal under en sexigakläder affär. I lokalen finns en bar där det sitter två tjejer. I övriga lokalen visas porrfilm och det är ok att sitta och runka. Man får inte runka i baren men ibland kommer tjejerna ut i de övriga rummen och kollar, städar etc och då är det bara att fortsätta runka även om tjejen kommer nära. Privatshow där tjejerna visar fittan och du får runka av dig kostar 500 kr. Tjejerna är oftast lite äldre, typ 30 +- 5 år, men trevliga och helt ok till utseendet. Absolut inget lurställe utan du får vad de säger att du ska få och de är inte påstridiga. Alltså ett bra ställe om du vill ta och runka av dig framför en poserande fitta.
Citera
2002-06-24, 13:26
Medlem
Tack!

Låter ju intressant...Får man klämma på tjejerna och erbjuder de lapdance som på exempelvis Club Kino? Vad ligger inträdet på? Låter dock lite oroande att det sitter män och runkar öppet i lokalerna ;-)
Citera
2002-06-24, 17:05
Medlem
Man brukar få klämma mot visst tillägg, ingen lapdance vad jag vet. Att män runkar öppet är inget problem, inget bögställe och vad jag menade var att man kan göra det, men är det andra män i samma del av lokalen gör man det normalt inte.

Du har erfarenheter av Club Kino på senare tid? berätta lite? Vad man kan göra, priser etc. Min uppfattning var att det är ett lurställe.
Citera
2002-06-24, 18:11
Medlem
Visst blir man blåst på Kino om man betalar ett öre mer än entreavgiften. Men under sönd, månd, tisd och ibland onsd kan man komma in för 250 kr beroende på hur taskigt med kunder de har och då är det fritt fram att klämma på rumpa och bröst så fort en tjej landar i knät i en....och det gör de med jämna mellanrum. Tjejerna är inte lika unga och snygga som för ett par år sedan, men ändå av hög kvalitet. Tjejerna i kassan försöker att lura en att köpa sk VIP-behandlingar för flera tusen kr...detta är dock inget annat än lite privatposering, bubbelpool och att de går omkring nakna i ett rum...inte värt besväret m.a.o.

Rekommenderar annars Candy-Club då tjejerna visar allt och lite till utan att man behöver dega för privatposeringar...

Angående "klämmandet" på Heartbeat, vet du hur mycket det går på och om man måste beställa privatposering för att få göra det?
Citera
2002-06-25, 08:32
Medlem
Hearbeat

Tjenare

Har varit på Heartbeat ett par gånger och tidigare på Eros-stop och tjejerna är helt OK, framför allt atityden är bra. Showerna går på 500 spänn och det är då du kan ta tillägget att "klämma lite".

Jag tycker det är det bästa och framför allt rakaste stället i Stockholm. Det enda minuset är att showerna på senen är korta och endast 1 per timme.

Nisse
Citera
2002-06-25, 09:11
Medlem
Kanske skulle öppna nytt forum om sexklubbar?

Delar föregående talares åsikter om klämmet på Heartbeat, dvs det är i privatrummet du får göra det mot visst tillägg.

Minns nu att jag tog lap-dance på dagtid på Kino ett par gånger för nåt år sen. Man fick då en naken brud som gned sig mot skrevet på en tills man kom i byxorna (i alla fall gjorde jag det sedan jag kåtat upp mig med p-rulle först). Kan man få det fortfarande?

Jag håller också med om att Candy-Club är bra, oftast snyggare och yngre tjejer än Heartbeat men dyrare och alls inget klämmande. Man kan dock få en stavshow privat vilket alltid piggar upp. Candy-Club och Heartbeat är de enda ärliga ställena som jag vet, resten är mer eller mindre lur. Nån med annan åsikt?

Var på Privé nyligen, betalade 1000 för en lap-dance och samtidigt inträde. Mycket tjejer i lokalen, i vart fall 8-10 stycken, två helsnygga blondiner varav en var som en docka. Jobbigt dock att alla var på en hela tiden och ville ge privat, ha dricks etc. det gäller att vara hård eller lagom intresserad så de fortsätter komma och sätta sig i knät men ändå slippa betala nåt. På scen är det show med jämna mellanrum, dvs en tjej som strippar men behåller trosorna på. Slutade med att jag efter en halvtimme inte orkade mer och tog en lap-dance med dockan, bra men hon tjatade väl mycket om att ta privat och sen blev hon sur när jag inte gjorde det utan gick.
Citera
2002-06-25, 17:55
Medlem
Bara en fråga till er som går till strippklubbar. Känns det inte förnedrande för er, jag menar ni vet ju att tjejerna bara är ute efter era pengar samtidigt som de föraktar er. Jag tycker därför till skillnad mot feministvänstern och annat löst folk att det är lika förnedrande att vara torsk som prostiuerad. Obs! ta inte illa upp utan se det som ett seriöst inlägg/fråga.
Citera
2002-06-26, 21:09
Bannlyst
Tydligen en känslig fråga. Ett uteblivet svar blir således också ett svar. .
Citera
2002-06-27, 02:49
Medlem
:D

Svar på tal:

Det är skitkul att titta på när snygga tjejer dansar/poserar för en. Detta gillar ALLA heterosexuella män, oavsett utseende, status, personlighet, utbildning, ekonomi, moral etc... De som hävdar motsatsen ljuger så klockorna stannar. Angående moral - Who cares?? Förnedrande? - Who cares??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in