Kanske skulle öppna nytt forum om sexklubbar?
Delar föregående talares åsikter om klämmet på Heartbeat, dvs det är i privatrummet du får göra det mot visst tillägg.
Minns nu att jag tog lap-dance på dagtid på Kino ett par gånger för nåt år sen. Man fick då en naken brud som gned sig mot skrevet på en tills man kom i byxorna (i alla fall gjorde jag det sedan jag kåtat upp mig med p-rulle först). Kan man få det fortfarande?
Jag håller också med om att Candy-Club är bra, oftast snyggare och yngre tjejer än Heartbeat men dyrare och alls inget klämmande. Man kan dock få en stavshow privat vilket alltid piggar upp. Candy-Club och Heartbeat är de enda ärliga ställena som jag vet, resten är mer eller mindre lur. Nån med annan åsikt?
Var på Privé nyligen, betalade 1000 för en lap-dance och samtidigt inträde. Mycket tjejer i lokalen, i vart fall 8-10 stycken, två helsnygga blondiner varav en var som en docka. Jobbigt dock att alla var på en hela tiden och ville ge privat, ha dricks etc. det gäller att vara hård eller lagom intresserad så de fortsätter komma och sätta sig i knät men ändå slippa betala nåt. På scen är det show med jämna mellanrum, dvs en tjej som strippar men behåller trosorna på. Slutade med att jag efter en halvtimme inte orkade mer och tog en lap-dance med dockan, bra men hon tjatade väl mycket om att ta privat och sen blev hon sur när jag inte gjorde det utan gick.