2024-10-30, 07:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag såg ganska mycket av hans rally på hemmaplan från Mar-a-Lago igår, live på Youtube, och det var bland det värsta jag sett med honom, en vebedervärdig soppa av skrämselretorik, lögner staplade på varandra, rasism och grova personangrepp.

Gubbfan verkar trött och litet desperat, annars hade han inte malt på i detta tonläge. Men det är uppenbart vad vi kan vänta oss under den kommande veckan.

https://www.youtube.com/watch?v=XBV68dYGHOg
Håller du med Joe Biden om att Trumps anhängare är "garbage"?
Citera
2024-10-30, 07:30
Avslutad
Trump har tidigare sagt att om han förlorar mot Harris kommer han inte att ställa upp i nästa presidentval. Men det framgick inte riktigt varför han sade så. Kan det vara för att han tror att det är lönlöst på grund av att det är fel på systemet (= valfusk m.m.) eller inser han att han kommer vara lite för gammal vid det laget? Någon som har en teori?
Citera
2024-10-30, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern

De är inte garbage bara för att de inte kan tänka själva. Hjärntvättade. Sitter för mycket vid skärmar.
Citera
2024-10-30, 07:33
Medlem
Citat:
Jag kan säga så här: många av MAGA-folket är antingen rasister, sexister eller allmänt korkade . eller ibland alla tre på en gång.
Citera
2024-10-30, 07:34
Bannlyst
Citat:
Jag kan säga så här: många av MAGA-folket är antingen rasister, sexister eller allmänt korkade . eller ibland alla tre på en gång.
Så du håller med Joe Biden angående att vi som håller på Trump är "garbage"?
Citera
2024-10-30, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Trump har tidigare sagt att om han förlorar mot Harris kommer han inte att ställa upp i nästa presidentval. Men det framgick inte riktigt varför han sade så. Kan det vara för att han tror att det är lönlöst på grund av att det är fel på systemet (= valfusk m.m.) eller inser han att han kommer vara lite för gammal vid det laget? Någon som har en teori?
Tror att han framför allt ville ge sina supporters en känsla av att "det är NU eller aldrig!".

Men ärligt talat, nästa gång är han för gammal för att ställa upp igen (dvs han kommer inte att orka en gång till, dessutom går det utför med honom ekonomiskt).
Citera
2024-10-30, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
De är inte garbage bara för att de inte kan tänka själva. Hjärntvättade. Sitter för mycket vid skärmar.
Så du håller inte med Biden där.
Bra.
Citera
2024-10-30, 07:38
Medlem
Citat:
Så du håller med Joe Biden angående att vi som håller på Trump är "garbage"?
Jag står för mina egna ord. Bara fåntrattar försöker reducera allting andra säger i en diskussion till att "du säger exakt samma sak som X då?".
Citera
2024-10-30, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man

Åldern är ett bekymmer. Sen har han bränt sina broar att bli kandidat igen om han inte vinner denna gången.
Citera
2024-10-30, 07:39
Bannlyst
Citat:
jag står för mina egna ord. Bara fåntrattar försöker reducera allting andra säger i en diskussion till att "du säger exakt samma sak som X då?".
Så du håller inte med Biden i detta fallet?
Citera
2024-10-30, 07:40
Medlem
Citat:
Jag står för mina egna ord. Bara fåntrattar försöker reducera allting andra säger i en diskussion till att "du säger exakt samma sak som X då?".

+1
Retoriken bland pappskallarna på Flashback är så pinsam.
Citera
2024-10-30, 07:41
Medlem
Citat:
Så du håller inte med Biden i detta fallet?
Det här är inget förhör och du beter dig som en nolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in