2024-10-29, 19:24
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHeroPowers
Det är redan förklarat i tråden.
Att du inte kan göra din läxa är inte mitt problem.
Du tror att jag tror att jag tror att jag vet vad jag såg. Det har inget med verkligheten att göra.

Vem har förklarat det, definitivt inte du.
Du förstår med andra ord inte vad du sett.
Då tolkar jag det som att det inte stämmer.

Så när svarar du på frågorna?
Citera
2024-10-29, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
cirrusmoln är ju inte vad vi pratar om här.

min uppfattning om att kvarliggande contrails är sällsynta är baserad framför allt på att man aldrig såg dom förr.

Vi pratar om molnbildning på 10000 meters höjd. Du påstår att två väldigt lika molntyper - cirrus & contrails - har helt olika förusättningar att blir kvarliggande. Varför?

Citat:
min uppfattning om att kvarliggande contrails är sällsynta är baserad framför allt på att man aldrig såg dom förr.

Det är ju en högst subjektiv uppfattning som motsägs av böcker, filmer, vittnen...

Hur förklarar du att jag såg dem men inte du?
Citera
2024-10-29, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Vem har förklarat det, definitivt inte du.
Du förstår med andra ord inte vad du sett.
Då tolkar jag det som att det inte stämmer.

Så när svarar du på frågorna?

Du påstår att någon inte förstår vad den sett för att den inte svarar på dina frågor.
Detta har inget med verkligheten att göra.

Vad du tolkar som att det stämmer eller inte bryr jag mig inte om.

Jag håller mig till verkligheten och fakta. Det är väldigt enkelt.
Citera
2024-10-29, 19:28
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Du påstår att någon inte förstår vad den sett för att den inte svarar på dina frågor.
Detta har inget med verkligheten att göra.

Vad du tolkar som att det stämmer eller inte bryr jag mig inte om.

Jag håller mig till verkligheten och fakta. Det är väldigt enkelt.

Nä, du förstår definitivt inte vad du tror dig sett, helt glasklart nu.

När vågar du svara på frågorna tror du?
Citera
2024-10-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Contrails är sällsynta eftersom det krävs specifika luftfuktighets- och temperaturförhållanden, ingen vardagsmat

Krävs det inte samma "specifika luftfuktighets- och temperaturförhållanden" för cirrusmoln? Om inte - varför?

Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
... ingen vardagsmat

Eller så är det vardagsmat. Du ser ju strimmor mest hela tiden.
Citera
2024-10-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hur går det? Kan du inte ens med egna ordvbeskriva dina ’bevis’? Tycker mest det verkar som du bara pladdrar och tramsar

Jag har flera gånger relaterat till att det finns länkar som refererar till vad jag pratar om.
Det är bara att gå längre bak i tråden.
Jag skriver jobbiga meningar för personer i tråden beter sig konstigt och resonerar "om du inte svarar exakt på allting som jag skriver så har du inte svarat!" vilket i sig är trams och dumhet då det är väldigt konstigt att tro att det är en 100% omöjlighet att en person kan veta något utan att tala om det om någon ställer frågan. Han sa det var bekräftat pga den anledningen. Sånt gör mig irriterad och det blir lätt att jag härmas och sjunker till samma nivå.
Citera
2024-10-29, 19:36
Medlem
Citat:
ja det är ganska enkelt. karaktären på flygplansspåren har ändrats drastiskt.

Ett jävligt märkligt påstående med tanke på att du aldrig såg dem förr.

Citat:
dessutom har prover på regnvatten och luft visat höga halter av onaturligt förekommande ämnen såsom aluminium och barium.

Förklaras av att människan skitar ned i naturen. Kolkraftverk, tung industri, transportsektorn....

Eller menar du att om jag mäter upp förhöjda halter av tungmetaller i Stockholm så är det ett bevis för att Jultomten har åkt omkring med sina renar och medvetet släppt ut tungmetaller?
Citera
2024-10-29, 19:38
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jag har flera gånger relaterat till att det finns länkar som refererar till vad jag pratar om.
Jag skriver jobbiga meningar för personer i tråden beter sig konstigt och resonerar "om du inte svarar exakt på allting som jag skriver så har du inte svarat!" vilket i sig är trams och dumhet då det är väldigt konstigt att tro att det är en 100% omöjlighet att en person kan veta något utan att tala om det om någon ställer frågan. Han sa det var bekräftat pga den anledningen. Sånt gör mig irriterad och det blir lätt att jag härmas och sjunker till samma nivå.

Nej du skriver inga jobbiga meningar, men du hänvisar hela tiden till ’bevis’ du inte lyckats redogöra för.
Kan du inte med egna formuleringar beskriva något av de bevisen?
Det är ganska ofta folk hänvisar till komplicerade bevis de själva inte förstår innebörden av
Citera
2024-10-29, 19:40
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:

Fast nu var frågan om förstår vad du tror dig sett. Blir mer och mer uppenbart att du inte förstår och kan förklara.

Glöm nu inte att svara på frågorna.
Citera
2024-10-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nej du skriver inga jobbiga meningar, men du hänvisar hela tiden till ’bevis’ du inte lyckats redogöra för.
Kan du inte med egna formuleringar beskriva något av de bevisen?
Det är ganska ofta folk hänvisar till komplicerade bevis de själva inte förstår innebörden av

Fast det har jag redogjort för. Jag har länkat 3 informella videos som är det jag använder som bevis.
Ok, om du har erfarenhet av att folk inte förstår vad de länkat så har det med dina tidigare konfrontationer med användare att göra och inget med mig.
Du kan titta på videorna och sen avgöra om det duger för bevis för att det skulle skapa moln som täcker hela skyn istället för att påstå saker om de bevis du inte tittat på? Vore det inte mer logiskt om man ska klaga på något, att titta på det innan iaf?
Citera
2024-10-29, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Fast nu var frågan om förstår vad du tror dig sett. Blir mer och mer uppenbart att du inte förstår och kan förklara.

Glöm nu inte att svara på frågorna.

Det kan du själv avgöra då jag har presenterat saker som enligt min utsago kan bevisa vad jag såg.
Väljer du att inte läsa mina svar som finns i tråden förstår jag inte varför du ber om svar?
Citera
2024-10-29, 19:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Fast det har jag redogjort för. Jag har länkat 3 informella videos som är det jag använder som bevis.
Ok, om du har erfarenhet av att folk inte förstår vad de länkat så har det med dina tidigare konfrontationer med användare att göra och inget med mig.
Du kan titta på videorna och sen avgöra om det duger för bevis för att det skulle skapa moln som täcker hela skyn istället för att påstå saker om de bevis du inte tittat på? Vore det inte mer logiskt om man ska klaga på något, att titta på det innan iaf?

Informella? Det är ordval som detta som bl a gör att jag inte tror du vet vad du menar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in