2024-10-29, 05:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Ny gädda!

Rix Västerås #502
https://dumpen.se/2024/10/28/rix_502/

Glöm inte att swisha Dumpen så att de kan fortsätta sitt fantastiska arbete med att avslöja dessa fruktansvärda monster!
Nej, stöd childhood eller någon annan organisation som inte skor sig själva. Dumpen legitimerar pedofili genom att låta individer betala för att slippa uthängning. Betala så är det okej. Är du så blåögd och naiv så du inte ser detta?
Citera
2024-10-29, 06:46
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Härligt att se att Dumpen har fixat cloudflare nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Förklara vad det innebär? Jag såg att jag fick bevisa att jag var en människa, när jag gick in på dumpen.

Dumpen har fått kritik (#494 04:09) för att inte anse att vissa personer är människor, så det är bra att det tar detta på allvar.
Citera
2024-10-29, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundarhoran
Nej, stöd childhood eller någon annan organisation som inte skor sig själva. Dumpen legitimerar pedofili genom att låta individer betala för att slippa uthängning. Betala så är det okej. Är du så blåögd och naiv så du inte ser detta?
Otroligt många som inte ser det ja... Ser på det som att man betalar för assisterade självmord och Patriks ölkomsumption...
Citera
2024-10-29, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Kan du sluta med ditt snömos tack!
Givetvis måste dumpen få in pengar för att kunna fortsätta med sitt jobb, det fattar t.o.m en åsna

Så nej att skicka allt till polisen eller att inte hänga ut dem är inget alternativ

De behöver heller inte stötta några anhöriga, utan det gör de enbart pga god vilja.

Eller du kanske tänker dig att polisen har samtal och stöttar familjer i månader när någon har dömt till fängelse för våldtäkt?

Och som jag skrev innan så dyker de upp fysiskt med en förhoppning att få utföra något som räknas som våldtäkt av barn

Vad är det som är oklart?

Vad i allt jag skrivit är snömos?

Att man stöttar anhöriga är fint, samtidigt vet du likaväl som jag att det är vad de säger; man kan säga vad som helst för att få det att låta bra utan att redovisa något. Ett exempel hade varit om Dumpen följde upp: "Vi avslöjade gädda #XXX, 3 månader senare har gäddans anhöriga fortfarande samtalsstöd från oss" etc.

Här snackar du om att polisen har samtalsstöd för familjer från en DÖMD. Skillnad mellan att någon är dömd för något som har begåtts och någon som inte har gjort något än men vars handlingar varit ytterst förkastliga.

Ja så är det. Har man sex med minderåriga när man själv är många år äldre skulle jag också tycka det är våldtäkt. Ännu en gång, här finns inte någon minderåring, enbart en fiskare och en person som är dum i huvudet.
Citera
2024-10-29, 12:02
Medlem
[quote=medea1|88680398]
Citat:
Ursprungligen postat av LeopoldAugustus
Jag förstår vad du vill säga och det tycks vara fint om man tittar i det ytliga. Men Det är fortfarande "om och men" och spekulationer till ens egna förhoppningar för något som inte alls ha gjorts, som jag tidigare skrivit.
Du kanske tänker att det är goda gärningar. Tittat närmare ser man dock vilka som fått lida på riktigt som en slags motsatt effekt. Singnalerar detta inte en gnutta ironi? Om jag ska köra en rad "whataboutism" gällande argumentet att "varna för allmänheten" för saker som inte är bevisat (enligt svenska rättväsen), så går det att lägga till exempelvis: människor som misstänks för djurplågeri, rånare, kvinnomisshandlare, knarklangare, skattefuskare, red-flagskillar på Tinder, barnmisshandlare m.m. Dessa hemskheter, kan du säga, är inte lika kraftiga som att förgripa sig på ett barn. Men som flera gånger nämnt så är kontexten också hur långt är det okej att gå för att "varna allmänheten" för något som inte skett?
Dessutom genom att hävda att det är mer värt att "varna allmänehten" för något som inte begåtts än att "riskera att anhöriga får det lite jobbigt en period".....Är det inte ett tydligt förminskande av familjens lidande? Vi pratar om medmänsklighet, lidande kontra fiktivt barns lidande exempelvis.

Så tycker du att man behöver ett riktigt offer som dessutom ska ha ha kunna bevisat i rätten att hon/han är våldtagen?
Och du tror att de flesta anhöriga hellre lever med dessa män än går genom sorgen att veta detta om dem.
Angående de exempel du tar upp, ovan, på andra brott, skyddar man ju barnmisshandlares barn genom att inte låta barn träffa dessa pappor utan att det behöver bevisas i rättegång. Samma sak gäller djurmisshandlares djur. Kvinnomisshandlares fruar o barn kan sättas i skyddat boende utan vunnen rättegång.
När det gäller pedofiler behöver ju oidentifierbara barn skyddas.

Jag har besvarat detta flera gånger tidigare.
En jättebra affärsidé som Dumpen hade kunnat göra, som också faller inom ramarna för svensk medieetik, skulle vara att de söker efter riktiga barn som fått könsbilder och sextrakasserier skickat till sig. Genom grävande journalistik och hederlig medieetik hade de kunnat ta fram vilka människor som skickat hemskheter till riktiga barn och därmed kunna skicka allt material till Polis för åtalan. Därmed hade den personen aldrig kunnat "gå hela vägen".

Polisen har inte resurser till det här - det blir nästan aldrig åtal i de fallen o ännu mer sällan att man blir dömd.

Tycker fortfarande det är mer rätt att istället för att fiska sig till människor med fiktiva barn där, för det mesta, inget riktigt brott har begåtts. Att de exempelvis tar kontakt med vårdnashavare till riktiga barn som har fått exempelvis könsbilder och sexuella uppmaningar skickat till sig via sociala medier; dumpen kör då riktigt detektivarbete/journalistisk granskning (och på det sättet tar upp det som ni säger att polisen inte har resurser till) och letar upp människorna som har skickat detta för att sedan direkt överlämna till Polisen så dessa människor på riktigt får sina straff. Därefter kan Dumpen lägga upp alla dessa äcklen på sin sida när de fått sin dom.
Om Dumpen gör på det här sättet tror jag att alla i hela Sverige skulle stå bakom. Jag hade varit den första att stötta dem isåfall.
Citera
2024-10-29, 12:54
Medlem
Om det nu svämmar över av män som vill sätta på barn så undrar man varför Dumpen måste gå full retard i sina chattar och verkligen tjata till sig träffar.

Läser chattlogen med Rix #502 och Dumpen öppnar med att kalla den fete gamle gubben för snygg och vill att han ska ta 13-åringens oskuld omgående.
Det kan väl inte finnas nån som tror på det scenariot irl?

Dumpen får höja nivån för man blir urless på dessa chattar där det fiktiva barnet är extremt pådrivande vilket inte speglar verkligheten.
Det är Dumpens uppfinning och en riktigt efterbliven sådan.

Hoppas på en nystart nu när Sara skrivs ut från sjukan.
Citera
2024-10-29, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
Haha rätt roligt skrivet må jag säga!

Dom är så sjukt körda! Dom skulle stannat vid att hänga ut pedofiler! Då skulle dom behållt allmänhetens förtroende!

Den dagen dom började ta betalt från pedofiler som inte ville hamna på dumpen, är den dagen dom skjöt sig själva i foten! Och tappa allas respekt! Riktigt vidriga människor är dom där Sara och Patrik! Märks att dom är kriminella pundare som skiter fullständigt I barnen, som dom påstår sig bry sig som!
Att låta pedofiler gå fria för pengar, och sedan låta dom gå till en livscoach, som säger att det är samhället det är fel på och inte dessa äckliga pedofiler. Visar ju bara på vilka kalkylerande sociopater dom är som skiter fullständigt I om ett barn blir knullat i röven, så länge dom får sina pengar!

Visst är det som du säger. Det är helt och hållet bananas. Jag är runt 50 och både kan förstå utveklingen samt förundras över den. Det första som i grunden slår mig är att ok här har vi en aktör som påstår sig kunna komma åt och medicinera pedofili som är lika gammalt som jorden funnits. Vad är hemligheten? Alla normalbegåvade inser att reda där faller det, dvs den kriminella tjackhoran är borttrollad redan där. Sedan förundras man vidare över alla experter som finns på området och som nu kommer till tals på flashback år 2024 Det är många här som vet exakt hur detta ska gå till och som rättfärdigar kriminaliteten.

Sedan faller allt platt. det finns inga hållbara argument eller lösningar på RIKTIG pedofili. Istället landar du in en kriminell halvblatte till hora som sitter på lösningarna och som låter halsen gala för fullt. Att ingen har satt sig i motvärn och klippt henne på öppen gata förundrar mig mer än att att denne psykiskt sjuka instabila människan låter allmänheten veta att hon är droppen som urholkar stenen. Det här är så totalt vansinnigt och ingenting annat i grund och botten än sann och skär brottslighet. Men det är så det ser ut när kriminella människor tillåts hålla i taktpinnen. Business as usuall.

Det sista som som man fascineras över är att staten tittat på, Men tredje statsmakten dvs media sköt dem i sank på 200 sekunder. What!?

Välkomna till Svea konungarike 2024.
Senast redigerad av VonDamp 2024-10-29 kl. 18:17.
Citera
2024-10-29, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VonDamp
Visst är det som du säger. Det är helt och hållet bananas. Jag är runt 50 och både kan förstå utveklingen samt förundras över den. Det första som i grunden slår mig är att ok här har vi en aktör som påstår sig kunna komma åt och medicinera pedofili som är lika gammalt som jorden funnits. Vad är hemligheten? Alla normalbegåvade inser att reda där faller det, dvs den kriminella tjackhoran är borttrollad redan där. Sedan förundras man vidare över alla experter som finns på området och som nu kommer till tals på flashback år 2024 Det är många här som vet exakt hur detta ska gå till och som rättfärdigar kriminaliteten.

Sedan faller allt platt. det finns inga hållbara argument eller lösningar på RIKTIG pedofili. Istället landar du in en kriminell halvblatte till hora som sitter på lösningarna och som låter halsen gala för fullt. Att ingen har satt sig i motvärn och klippt henne på öppen gata förundrar mig mer än att att denne psykiskt sjuka instabila människan låter allmänheten veta att hon är droppen som urholkar stenen. Det här är så totalt vansinnigt och ingenting annat i grund och botten än sann och skär brottslighet. Men det är så det ser ut när kriminella människor tillåts hålla i taktpinnen. Business as usuall.

Det sista som som man fascineras över är att staten tittat på, Men tredje statsmakten dvs media sköt dem i sank på 200 sekunder. What!?

Kunde inte skriva det bättre själv
Citera
2024-10-29, 19:02
Medlem
tens avatar
Citat:

Har Patrik och/eller Sara sagt att de kan medicinera pedofili?
Backa gärna upp det med en länk till någon trovärdig källa.
Citera
2024-10-29, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Har Patrik och/eller Sara sagt att de kan medicinera pedofili?
Backa gärna upp det med en länk till någon trovärdig källa.

Japp det har de indirekt genom att tex hänvisa till impulskollen för behandling. Sedan kan du gärna få skruva lite till på hur medicinering hamnar i samma mening som det. Jag vet vilken sort du är Ten. Så lycka till med det. Tips från coachen, gör dig inte mer korkad än du redan är
Citera
2024-10-29, 19:24
Medlem
tens avatar
Citat:
Japp det har de indirekt genom att tex hänvisa till impulskollen för behandling. Sedan kan du gärna få skruva lite till på hur medicinering hamnar i samma mening som det. Jag vet vilken sort du är Ten. Så lycka till med det. Tips från coachen, gör dig inte mer korkad än du redan är

Så det var alltså inte som du påstod, bara dina hallisar som talade igen.

Ser att du börjar bli personlig, det visar tydligt vilken hjärnkapacitet du besitter.
Citera
2024-10-29, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Så det var alltså inte som du påstod, bara dina hallisar som talade igen.

Ser att du börjar bli personlig, det visar tydligt vilken hjärnkapacitet du besitter.

Hur menar du Ten, Förklara dig så gott du kan med egna ord. Har du rådgjort med din gode man? dvs de vet att du är här? Välkommen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in