Citat:
Ursprungligen postat av
Karlsson05
Kan du sluta med ditt snömos tack!
Givetvis måste dumpen få in pengar för att kunna fortsätta med sitt jobb, det fattar t.o.m en åsna
Så nej att skicka allt till polisen eller att inte hänga ut dem är inget alternativ
De behöver heller inte stötta några anhöriga, utan det gör de enbart pga god vilja.
Eller du kanske tänker dig att polisen har samtal och stöttar familjer i månader när någon har dömt till fängelse för våldtäkt?
Och som jag skrev innan så dyker de upp fysiskt med en förhoppning att få utföra något som räknas som våldtäkt av barn
Vad är det som är oklart?
Vad i allt jag skrivit är snömos?
Att man stöttar anhöriga är fint, samtidigt vet du likaväl som jag att det är vad de säger; man kan säga vad som helst för att få det att låta bra utan att redovisa något. Ett exempel hade varit om Dumpen följde upp: "Vi avslöjade gädda #XXX, 3 månader senare har gäddans anhöriga fortfarande samtalsstöd från oss" etc.
Här snackar du om att polisen har samtalsstöd för familjer från en DÖMD. Skillnad mellan att någon är dömd för något som har begåtts och någon som inte har gjort något än men vars handlingar varit ytterst förkastliga.
Ja så är det. Har man sex med minderåriga när man själv är många år äldre skulle jag också tycka det är våldtäkt. Ännu en gång, här finns inte någon minderåring, enbart en fiskare och en person som är dum i huvudet.