Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Det var ingen som helst svar på min fråga varför du har fått för dig att de är sällsynta. Din uppfattning går ju stick i stäv mot de som fakiskt vet vad de pratar om som t.ex meteorolger. Vad vet du om molnbildning som experter inte vet?
Och även som en lekman kan man ju tycka att ditt påstående är ytterst märkligt med tanke att kvarliggande cirrusmoln inte är direkt ovanligt.
Du skriver förvirrade saker som att du påstår jag säger jag sett onaturliga saker då jag skriver att jag påstår det såg onaturligt ut. Du gör hela tiden så att du förstår ungefär vad man säger sen tar du din uppfattning av det. Om jag skriver att jag såg något som ser onaturligt ut är det fakta.
Du kan inte säga att jag inte såg något som såg onaturligt ut för det är min beskrivning av vad jag såg.
Hade jag sagt att jag såg onaturliga moln är det inte samma sak som att säga att de såg onaturliga ut.
Det ena konstaterar att en person såg moln som var onaturliga, det andra talar om att personen tyckte de såg ut att vara onaturliga.
"Molnet såg onaturligt ut, fast var naturligt."
"Molnet var onaturligt fast var naturligt.".
Det blir irriterande för mig att reda ut alla missförstånd.