Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Hörru idiot, eftersom du hävdar att jag är troll. Det där har jag svarat på flera gånger...
Du kan uppenbarligen inte läsa

eftersom jag ALDRIG sagt att Bitcoin är värd EN usd.
Jag har sagt TRE usd, men ändrade till (s g s) NOLL efter att ha blivit rättad gällande startvärdet så det blev MINDRE p g a rättningen en förespråkare gav
Hävdar du att Warren Buffett är troll också?

Han säger ungefär som jag men han bryr sig inte om att försöka få idioter att förstå. Det är UPPENBART för oss ekonomer...
Du är ett troll för du hävdar ett specifikt värde istället för att bara säga 0. Vad är logiken med att BTC ens skulle ha ett värde om du anser att det är bubbla? Hur kommer du fram till värdet 3 USD och inte 0.000001 USD, 0 USD eller 1 SEK?
Ok, så det finns ingen högutbildad och framgångsrik ekonom som investerat och blivit rik på BTC? Vilken värld lever du i? CEO av Binance skrattar åt dig.
Gulligt att du försöker få dig verka vara på samma nivå som Warren Buffett. "för oss ekonomer"
Edit:
Du är också ett troll för du påstår att kriminella använder BTC för det inte går att spåra. Du kanske ska börja en tråd seriöst. Tror du jag tänker läsa igenom 20 sidor för att du eventuellt rättat dig själv? Man skulle kunna tro att du skapat denna tråd 2014, inte 2024.