2024-10-28, 08:46
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Pia återigen hemma hos Hassan.

Uppdaterar från hans säng om hur lycklig han gör henne..
Men jag förväntar mig sura inlägg ikväll eller imorgon om vilket respektlöst as han är.

Haha ja, Borderline-varning.
Citera
2024-10-28, 19:21
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Haha ja, Borderline-varning.

Mer från Marcus de Morte YT ( tack Marcus
åter, ) från oss som inte har tt då.

Vad, exakt förstår hon inte?
Citera
2024-10-28, 20:01
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

Helt fantastiskt!
Nu sjunker verkligheten in.. en aning sent dock, jävligt sent.
Citera
2024-10-28, 20:04
Medlem
Jag tycker Pia visar en ny mer "sårbar" sida, givetvis inte äkta.
Men hon gör så ynklig och undergiven på en annan nivå jag inte sett tidigare.

Kanske blir hon lite mer sansad nu när hon insett allvaret i försäljningen av lägenheten.
Men jag vill ändå tro att detta är lugnet före stormen, igen.
Citera
2024-10-28, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

Det verkar ändå som att det glimmar till lite ibland hos henne. Ringer fogden o frågar när hin måste flytta

Dock är ju fördelningsmötet först 14 och före det får inte nya köparen tillgång till bostaden då den inte är betald till fullo förän då...såvida köparen inte hostade upp allt i samband med auktionen.

Sen är det sorgligt att läsa kommentarer på tiktok och se hur världsfrånvända och naiva folk är som på allvar tror att Pia ska få hjälp av soc att fixa lägenhet när det finns väldigt många som varit hemlösa längeoch inte har nån mille på banken.
Citera
2024-10-28, 23:33
Medlem
FruKrokodils avatar
Det är ingen högoddsare att Pia samlar ihop en kartong med det viktigaste och flyttar till Hassan.

Resten lär nog bli kvar då det är meningslöst att flytta ett par gamla solkiga möbler till ett förråd i väntan på nytt boende. Hon kommer inte att prioritera detta före lådvinet och hon har fortfarande ingen inkomst.
Citera
2024-10-29, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är ingen högoddsare att Pia samlar ihop en kartong med det viktigaste och flyttar till Hassan.

Resten lär nog bli kvar då det är meningslöst att flytta ett par gamla solkiga möbler till ett förråd i väntan på nytt boende. Hon kommer inte att prioritera detta före lådvinet och hon har fortfarande ingen inkomst.

Undrar om hon kommer att bjuda ut Hassan på krogen, mat och dryck? Eller om hon blir arg om det föreslås för det där är m i n a p e n g a r.
Citera
2024-10-29, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Du är synsk, idag ska hon packa det viktigaste tillsammans med Hassan. Och börja sälja sina möbler.
Citera
2024-10-29, 13:38
Medlem
Mikaelias avatar
Shit vilken ångest hon verkar ha i hennes senaste tiktok. Darrar dom fan och andas ytligt. Kan iof vara alkoholabstinens men oavsett är det sorgligt att det kan gå såhär långt utan att människan begriper att hon behöver hjälp.
Citera
2024-10-29, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eline91
Du är synsk, idag ska hon packa det viktigaste tillsammans med Hassan. Och börja sälja sina möbler.
Hon skänker även grejor. Det man skulle lägga beslag på är hennes gröna morakniv.
Citera
2024-10-29, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Shit vilken ångest hon verkar ha i hennes senaste tiktok. Darrar dom fan och andas ytligt. Kan iof vara alkoholabstinens men oavsett är det sorgligt att det kan gå såhär långt utan att människan begriper att hon behöver hjälp.

Ja, jag känner med henne. Tur att hon har Hassans stöd idag.
Citera
2024-10-29, 14:32
Medlem
Lösöret lär inte räcka till en lådvin ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in