2024-10-29, 15:01
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eline91
Ja, jag känner med henne. Tur att hon har Hassans stöd idag.

Hassan verkar vara en Klippa.
Frågan är bara hur länge han orkar med Pias humörsvängningar och alkoholintag?

Just nu är han hennes räddning - och hon verkar vara väldigt förälskad i honom.

Men vad händer när hon får pengar på kontot, super till och blir obehagligt ” FylleSuperior”?

Fast, kanske kan han förmå henne att söka hjälp den hjälp hon behöver?
Citera
2024-10-29, 15:05
Medlem
vonDys avatar
Hoppas att Hassan avstår att ha alkohol hemma.
Citera
2024-10-29, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror inte för en sekund att hon dricker för att slippa träffa sina barn, hon är beroende och för att inte sitta knallröd i ansiktet och skaka vid varje umgänge så krävs en viss promillehalt.

Brukar roa mig med att spana in våra politiker när de har eftermiddagstema, minst en 10 % är högröda i ansiktet och darrar såpass att de knappt kan hålla micken.

Alkoholism är en folksjukdom och betyder inte att man är en ondsint sate.

Sen förstår väl de flesta att då Pia lever på sina sociala medier så måste hon hålla intresset uppe, oavsett om det gäller klamydia eller bara rent tvättstugefylleri.

Nu är det ju så att hon faktiskt ÄR en ondsint sate, det är tydligt i var och varannan video hon lägger upp. O visst har hon ett alkoholproblem, men det kommer hon aldrig att erkänna och på så vis kommer hon heller aldrig ta tag i det.
Tyvärr verkar Hassan uppmuntra hennes beteende istället för att hjälpa henne.
Citera
2024-10-29, 15:36
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Level100s
Nu är det ju så att hon faktiskt ÄR en ondsint sate, det är tydligt i var och varannan video hon lägger upp. O visst har hon ett alkoholproblem, men det kommer hon aldrig att erkänna och på så vis kommer hon heller aldrig ta tag i det.
Tyvärr verkar Hassan uppmuntra hennes beteende istället för att hjälpa henne.

Låt oss se, om han fattat att hon är missbrukare ( jag tror inte? ).Såväl av alkohol som av Goda Människors Hjälp..
Citera
2024-10-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Shit vilken ångest hon verkar ha i hennes senaste tiktok. Darrar dom fan och andas ytligt. Kan iof vara alkoholabstinens men oavsett är det sorgligt att det kan gå såhär långt utan att människan begriper att hon behöver hjälp.
Det är som om hon tänker att nu när det här händer måste hon skärpa till sig så hon vet vad som händer. Så hon vet var hon är och var hon ska vara och hur det ska gå till.

Risken är ju överhängande, eller det är klart att det blir så att hon ska supa lite extra så som beroende gör när de varit utan ett tag. De tror de måste ta i lite mer för att de ska kunna "må bra" igen och så blir det överdoserat. Inte så att hon dör men så att hon blir fullständigt ännu mer omöjlig att vara med.

Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

Men vad händer när hon får pengar på kontot, super till och blir obehagligt ” FylleSuperior”?

Jo precis, hon kommer att bli fyllesuperior. Och att hemskt uppdämt behov av att nedvärdera och det blir väl stackars Hassan som ska tåla den behandlingen.

Så att hon får bo hos honom när hon nu börjar dricka igen och risken finns att hon blir totalt galen gör väl att det blir kortvarigt.

Vilket är synd om det är så att hon genuint så genuint som hon kan är kär i honom och vill vara med honom och han vill detsamma så länge hon funkar hyfsat. De kunde haft det trevligt, dricka, gå ut och gå hem och fira lite jul och ha kul. Men jag tror inte Pia är byggd för sånt mys. Det ska vara jävla karlar utskrik och jag ska bara taaa så lixom men jag vill inte deet så han bara blabla och jag blir så jävla arg så jag slängde ut hans teve genom fönstret och så kom polisen lixom och så .. så nu har jag varit i finkan och hassan släpper inte in mig så ... nu måste jag bo på gatan ... jag vägrar bo på hotell .. så men nu bor jag på hotell och har ringt hassan och bett om ursäkt så repetera lixom så
Citera
2024-10-29, 16:31
Medlem
Inanna-1921s avatar
Senaste videorna har för mig visat en mer sårbar sida av Gräddis, hon verkar vara ledsen och ha ångest, man kan nästan ta på stressen hi utstrålar. Detta kommer antagligen hjälpa till att eskalera alkoholintaget och det kommer inget gott från det 😌.
Citera
2024-10-29, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är som om hon tänker att nu när det här händer måste hon skärpa till sig så hon vet vad som händer. Så hon vet var hon är och var hon ska vara och hur det ska gå till.

Risken är ju överhängande, eller det är klart att det blir så att hon ska supa lite extra så som beroende gör när de varit utan ett tag. De tror de måste ta i lite mer för att de ska kunna "må bra" igen och så blir det överdoserat. Inte så att hon dör men så att hon blir fullständigt ännu mer omöjlig att vara med.

Jo precis, hon kommer att bli fyllesuperior. Och att hemskt uppdämt behov av att nedvärdera och det blir väl stackars Hassan som ska tåla den behandlingen.

Så att hon får bo hos honom när hon nu börjar dricka igen och risken finns att hon blir totalt galen gör väl att det blir kortvarigt.

Vilket är synd om det är så att hon genuint så genuint som hon kan är kär i honom och vill vara med honom och han vill detsamma så länge hon funkar hyfsat. De kunde haft det trevligt, dricka, gå ut och gå hem och fira lite jul och ha kul. Men jag tror inte Pia är byggd för sånt mys. Det ska vara jävla karlar utskrik och jag ska bara taaa så lixom men jag vill inte deet så han bara blabla och jag blir så jävla arg så jag slängde ut hans teve genom fönstret och så kom polisen lixom och så .. så nu har jag varit i finkan och hassan släpper inte in mig så ... nu måste jag bo på gatan ... jag vägrar bo på hotell .. så men nu bor jag på hotell och har ringt hassan och bett om ursäkt så repetera lixom så

Ja hon har ju berättat att han ringt polisen på henne för att få henne utslängd tidigare.. det går inte att leva med någon som vägrar anpassa sig till några regler.
Sen är det lite komiskt hur hon gapat om att aldrig bo med en kille, och nu står hon ändå säkert där och ska in. I hans hem. Tänka efter före verkar inte finnas på kartan
Citera
2024-10-29, 16:53
Medlem
Citat:
Hoppas att Hassan avstår att ha alkohol hemma.

Tror dessvärre att han är lika törstig.
Citera
2024-10-29, 17:14
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn

Men han är kanske inte lika ” törstig”?
Citera
2024-10-29, 17:37
Medlem
Bland det mest sorgliga jag sett i historien om Gräddis är kommentaren på en inte så gammal video där någon påstår sig ha barn på samma skola som hennes söner. Hen skriver hur barnen får utstå andra barn som spelar upp videor där mamma är full, säger att barnen inte är viktiga, flashar diverse kroppsdelar och beter sig som ett svin.

Fy helvete vilket trauma dessa barn utsätts för, jag klarar knappt av att tänka på det. När man själv har barn som man gör allt för blir det extra påtagligt.

Jag känner noll och inget medlidande med detta odjur, måtte hon lida.
Citera
2024-10-29, 18:22
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:

Helt enig med dig gällande Hassan!

Helt otroligt att han ställer upp så mycket för henne trots all skit hon kastar på honom såfort hon är sur på honom.
Allt ifrån anklagelser om homofili, övergrepp, och sexköp av feta afrikaner men ändå så finns han där för henne. Bra jobb Hassan!
Senast redigerad av Pruttgrotta 2024-10-29 kl. 18:24.
Citera
2024-10-29, 18:24
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn

Det tror jag med, deras "kärlek" känns som det typiska kvarterskrogsfyllo-förhållandet där båda har hittat varandra och hänger ihop tack vare sina alkoholvanor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in