2024-10-27, 13:05
Medlem
Colddrinksonlys avatar
https://thegirlfriendexperience.business.blog/

Tjänar hon mycket på det här tros?
Citera
2024-10-27, 13:29
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Vid jul kommer hon fortfarande ha väldigt gott om pengar kvar så det kan nog bli lite vad som helst. Lyxhotell med bubbel och croissanter iförd fluffig badrock av finaste material i en svit(där hon pissar i papperskorgen istället för toaletten för att visa att hon gör som hon vill), eller bjuda laget runt på Engelen hela kvällen för att avsluta med bareback gangbang i en pissig kvart tillsammans med fem sunkiga gubbar som bär på könssjukdoms-cocktailen från helvetet. Det kan banne mig bli vad som helst utom nåt vettigt.

"Det kan banne mig bli vad som helst utom nåt vettigt."
Indeed.
Citera
2024-10-27, 15:03
Medlem
Messerschmitts avatar
Om hon börjar studera så kan hon få hyra en studentlägenhet i Huddinge snabbt: https://www.hemhyra.se/nyheter/har-star-billiga-studentlagenheter-i-stockholmsregionen-tomma-kan-ova-sang-utan-att-stora/
Citera
2024-10-27, 15:35
Medlem
Nu är hon tydligen tillbaka med Hassan igen, la nyss ut en video på hennes story där de sitter på någon krog och håller om varandra.
Citera
2024-10-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Nu är hon tydligen tillbaka med Hassan igen, la nyss ut en video på hennes story där de sitter på någon krog och håller om varandra.

Har svårt att se hur Pia skulle bli totalt hemlös med alla dess män med i bilden, vi är väl uppe i tre olika män nu som hon träffar?
Citera
2024-10-27, 18:14
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Har svårt att se hur Pia skulle bli totalt hemlös med alla dess män med i bilden, vi är väl uppe i tre olika män nu som hon träffar?

Nja 🤔

Robert är väl ute ur bilden, efter äckliga maten och tafsandet?

Och Hassan är väl på/av? När Pia blir full, blir hon ju rätt aggressiv och paranoid?
Som går ut över ” klonen” Hassan och hans könssjukdomar då..

Tredje Mannen, har jag helt missat, vem är det?
Citera
2024-10-27, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Nja 🤔

Robert är väl ute ur bilden, efter äckliga maten och tafsandet?

Och Hassan är väl på/av? När Pia blir full, blir hon ju rätt aggressiv och paranoid?
Som går ut över ” klonen” Hassan och hans könssjukdomar då..

Tredje Mannen, har jag helt missat, vem är det?

Allright, jag har inte följt så bra det senaste.
Vad handlade den äckliga maten om, vem hade tillagat den? Haha
Var det Pia eller Robet som tafsade?

Tredje mannen var någon svart bil som plockade upp Pia då och då, av det lilla jag kunde läsa mg till.
Citera
2024-10-27, 18:49
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Allright, jag har inte följt så bra det senaste.
Vad handlade den äckliga maten om, vem hade tillagat den? Haha
Var det Pia eller Robet som tafsade?

Tredje mannen var någon svart bil som plockade upp Pia då och då, av det lilla jag kunde läsa mg till.

Robert dök upp i Pias flöde bara för ett par dagar sen.
Tydligen en ”gubbe” hon lärt känna på Coops café i försomras. Enbart vän.

Följde med honom hem i slutet av förra veckan. Ville inte äta han äckliga mat. Skulle sova över ( varför?? ) i samma säng.
När Robert tafsade och ville ha sex, gick Pia hem.
Citera
2024-10-27, 19:36
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
När Robert tafsade och ville ha sex, gick Pia hem.

Här måste vi komma ihåg att hon först sa att anledningen till att hon gick hem var för att han smsade med andra tjejer och vägrade visa Pia vad han skickade för meddelanden och det tyckte hon var respektlöst så hon gick hem.
Det var inte förrän någon dag senare som hon kläckte ur sig att Robert skulle ha tafsat och försökt ligga med henne.

Jag tror att Pia kom på att det inte såg så bra ut att vara extremt svartsjuk på någon hon timmar tidigare bara sagt var en vän så därför ljög hon ihop det där med Roberts närmanden för att göra honom till boven.
Hon gör exakt samma sak mot Hassan och alla andra killar hon träffat så varför inte också mot Robert.
Citera
2024-10-27, 20:17
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Här måste vi komma ihåg att hon först sa att anledningen till att hon gick hem var för att han smsade med andra tjejer och vägrade visa Pia vad han skickade för meddelanden och det tyckte hon var respektlöst så hon gick hem.
Det var inte förrän någon dag senare som hon kläckte ur sig att Robert skulle ha tafsat och försökt ligga med henne.

Jag tror att Pia kom på att det inte såg så bra ut att vara extremt svartsjuk på någon hon timmar tidigare bara sagt var en vän så därför ljög hon ihop det där med Roberts närmanden för att göra honom till boven.
Hon gör exakt samma sak mot Hassan och alla andra killar hon träffat så varför inte också mot Robert.

Så kan det vara,ja.
Hon tycks ju kunna skarva på sanningen lite när hon behöver.Eller, förvränga den, kanske var ett bättre uttryck..?
Citera
2024-10-27, 20:32
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Så kan det vara,ja.
Hon tycks ju kunna skarva på sanningen lite när hon behöver.Eller, förvränga den, kanske var ett bättre uttryck..?

Förvränga tycker jag verkligen stämmer in på vad hon gör.
Citera
2024-10-28, 08:39
Medlem
Pruttgrottas avatar
Pia återigen hemma hos Hassan.

Uppdaterar från hans säng om hur lycklig han gör henne..
Men jag förväntar mig sura inlägg ikväll eller imorgon om vilket respektlöst as han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in