2024-10-27, 19:34
Medlem
vByL2CLis avatar
Vad tror ni gubbar? Får vi någon söndasgädda den här veckan? Enligt det beryktade excelarket skall gädda #502 publiceras 2024-10-28, dvs. (det vill säga) imorgon. Dock visar ju samma excelark att gädda #501 (med begynnelsebokstav R) skulle publiceras igår, men #501 blev ju Piggy "Cum Hole" Bögslyna och kom ut redan i fredags.

Visst, jag har full förståelse för att dumpen inte kan vara helt disciplinerade i sin utgivning (pga droger, ADHD, administration skött från mobiler utan kuklås och så vidare), men när man väl har börjat dräggla efter en gädda så är det lätt att man blir besviken.

Är det online nu?
Senast redigerad av vByL2CLi 2024-10-27 kl. 19:43.
Citera
2024-10-27, 19:37
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Nu vet jag inte vad du har för erfarenheter från livet.

Stor erfarenhet av både liv, gärningsmän och mänskligt beteende. Praktiskt som teoretiskt. Om 494 var där i egenskap av "fiskare", "grävare", journalist eller medborgarjournalist så gjorde han ett fullkomligt misslyckat intryck. Utifrån hans yrkeskompetens så är han därmed fullkomligt inkompetent, tom för att vara fd ps-anställd.
Citera
2024-10-27, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vad tror ni gubbar? Får vi någon söndasgädda den här veckan? Enligt det beryktade excelarket skall gädda #502 publiceras 2024-10-28, dvs. (det vill säga) imorgon. Dock visar ju samma excelark att gädda #501 (med begynnelsebokstav R) skulle publiceras igår, men #501 blev ju Piggy "Cum Hole" Bögslyna och kom ut redan i fredags.

Visst, jag har full förståelse för att dumpen inte kan vara helt disciplinerade i sin utgivning (pga droger, ADHD, administration skött från mobiler utan kuklås och så vidare), men när man väl har börjat dräggla efter en gädda så är det lätt att man blir besviken.

Är det online nu?

Nej, blir nog inte mycket ordning på gäddorna nu när Sara lyser med sin frånvaro. Det kommer nog att bli en omställning för Patrik att ha huvudansvaret för det här.
Citera
2024-10-27, 20:08
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5ifty6ix
Man kan tro att du ätit dumpiller, för det finns INGEN annan normal människa som kan tro på att #494 blivit oskyldigt uthängd.

OM han hade varit så angelägen om att göra ett reportage om Dumpen, varför har han då bara inte försökt ringa Sara och Patrik? Och visste han inte att det är olagligt att prata sex med minderåriga? Det borde han ju veta om han var såpass insatt i Dumpen att han tänkt göra ett reportage om dom.

Och varför har han inte låtit en kollega ta del av hans plan? För OM Sara och Patrik inte tror på att han är där för att göra ett reportage, så kommer han ju att bli uthängd som pedofil. Vilket han också blev. Och om det är hans kompis vi hör på slutet, varför har inte han trätt fram för att rentvå sin vän?

Ockhams rakkniv - #494 var på plats i sin roll som bög i hopp om att få knulla ett barn. Case closed.

Du har givetvis rätt. Bara en komplett idiot kan tro på det journalisten försöker med här.

Han är en bögpedofil och en barn ätare, som försöker trassla sig ur fällan som just small igen!

Det lyser panik och adrenalin bakom hans påklistrade leende.
Citera
2024-10-27, 20:24
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Hmmm, ditt svar förvånar men jag antar att det finns grader i helvetet. Vidare blir jag osäker på om du försöker trolla mig nu eftersom du beter dig lite väl korkat. Jag har ju även sett det Gudsskimrande ljuset. Men sett utifrån dina erfarenheter, du säger inget om yrke eller utbildning?

Sett till din uppfattning om 494 är du inte i position att bedöma vem som "beter" sig korkat och inte.

Du frågade om min erfarenhet, jag svarade, ämnet är uttömt.
Citera
2024-10-27, 20:56
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Är förvånad att du inte tog med DaddyCool #421.
Hans otroliga backning med lastbil, allt snack om ådriga kukar, det totala groteska språkbruket i loggarna där allt rundades ner till kuk och sperma, hans video från lastbilden och det faktum att han åkte fast igen nån dag efter konfrotationen. DaddyCool hade precis allt.

Sedan har vi allas favorittomte naugthy santa #486
. Gäddan var i sig inget speciellt och hade blivit bortglömt snabbt om det inte var för hans fantastiska dansvideo.
Båda två är såklart väldigt roliga i chatmaterialet, men dessvärre är konfrontationerna undermåliga. Man vill ju ha mer ångest och nervöst babblande.

Är det online nu?
Citera
2024-10-27, 21:57
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Nu vet jag inte vad du har för erfarenheter från livet och så men för mig är det tydligt att #494 är oskyldigt uthängd. Detta bland annat för att inget av det Sara och Patrik anklagar honom för stämmer, det är tydligt att dom inte lyssnar på honom oavsett vad han säger. Det finns inte heller något i chattloggarna som tyder på några som helst oegentligheter. Journalisten har sitt alibi som journalist och självklart begriper teamet att folk kommer hävda att skeendet hade blivit annorlunda om det varit en riktig pojke som hade kommit. Detta har dom löst.

I slutet av klippet som dumpen publicerat hör man en kille som kommer fram till Patrik och vill hälsa, han tacka också för ett bra jobb. Det är journalistens kompis. Nu tror jag att Patrik är så genuint korkad att han inte begriper att dom hängt ut en oskyldig men han är enormt känslostyrd. Kolla på honom vad obekväm och nästan rädd han ser ut när journalisten följer efter honom och sedan förvåningen som syns efter att han fick "beröm".
Struntprat. Och hade journalisten haft en lägre växel i på cykeln, hade han flytt. Nu fastnade han och fick ta till sina illa genomtänkta och virriga motargument.

Han har drifter som är olagliga att leva ut och därför riskabla. Uppenbarligen tyckte han att det var värt att chansa. Han har nog ändrat sig nu.

Men du har rätt i att Patrik blev obekväm. Det är inte konstigt, gäddan befann sig ju på ren dårnivå vid det laget. Det var fråga om ren och skär tokstatus:

"Just det, jag är ju den personen som är precis i den sitsen som den här personen jag låtsades va' va'..."
Citera
2024-10-27, 23:42
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Nej, blir nog inte mycket ordning på gäddorna nu när Sara lyser med sin frånvaro. Det kommer nog att bli en omställning för Patrik att ha huvudansvaret för det här.

Jag är orolig för henne. Tänk om hon blir sjukskriven länge. Tänk om cancern kommer tillbaka. Ingen kan ju tukta en gädda som hon, och det är hon som håller ordning på torpet, det märks.
Citera
2024-10-27, 23:45
Medlem
StigEngstroms avatar
Älskar att det fortfarande är wokejournalisten 494 som är på folks tunga.
"Ni inser ju att ni håller på att förlora den här striden!"
Citera
2024-10-28, 01:43
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Vad arbetar Piggy med? Han låter som en typisk elevassistent.

Lastbilschaffis skrev nån, med ADR-intyg. Låter betryggande att han lullar omkring på vägarna med några ton kemikalier i lasten och piercingar i man-boobsen...
Citera
2024-10-28, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Lastbilschaffis skrev nån, med ADR-intyg. Låter betryggande att han lullar omkring på vägarna med några ton kemikalier i lasten och piercingar i man-boobsen...

Dumpen har för evigt förändrat hur jag ser på lastbilschaffisar. Kan knappt se en lastbil utan att tänka att sannolikheten är rätt hög att han som kör sitter där inne och runkar till olagligheter. Anders Eklund var bara toppen på isberget.
Citera
2024-10-28, 06:54
Medlem
Citat:
Nu vet jag inte vad du har för erfarenheter från livet och så men för mig är det tydligt att #494 är oskyldigt uthängd. Detta bland annat för att inget av det Sara och Patrik anklagar honom för stämmer, det är tydligt att dom inte lyssnar på honom oavsett vad han säger. Det finns inte heller något i chattloggarna som tyder på några som helst oegentligheter. Journalisten har sitt alibi som journalist och självklart begriper teamet att folk kommer hävda att skeendet hade blivit annorlunda om det varit en riktig pojke som hade kommit. Detta har dom löst.

I slutet av klippet som dumpen publicerat hör man en kille som kommer fram till Patrik och vill hälsa, han tacka också för ett bra jobb. Det är journalistens kompis. Nu tror jag att Patrik är så genuint korkad att han inte begriper att dom hängt ut en oskyldig men han är enormt känslostyrd. Kolla på honom vad obekväm och nästan rädd han ser ut när journalisten följer efter honom och sedan förvåningen som syns efter att han fick "beröm".
Om det nu skulle vara som du säger så skulle han naturligtvis ha en kollega med sig. De skulle också ha något som styrker att de endast har agerat som journalister och knappast skickat kallsongbilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in