2024-10-27, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Ehhh..... Läs en gång till

Gädda - 200 , vill knulla ett spädbarn till döds medans trycker in ansiktet i en fitta

Får väl ge mig, kollade igenom 200 nu, fyfan. Vad pratade han om på konfrontationen?? "Det här handlar om en tjej som heter Natalie"? Vanföreställningar?
Citera
2024-10-27, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Okej dumpen-lovers. Här kommer min topp tio-lista över favoritgäddorna:

1 - Lennart
Älskar allt med den här killen: mustaschen, reflexjackan, t-tröjan, kepsen, headsetet. Hans sätt att säga Hej är nog den hälsningsfras jag använder oftast, med undantag av Vad menar du med det där. Andra fraser jag tagit från honom är Jag tänker inte alls, jag har en sån skada i huvudet att jag tänker inte, Det är bara skoj, Kan hända och Det är inga problem. Även Saras Jo, det är såhär att det är stora problem är flitigt förekommande i min vokabulär.

2 - Det går åt helvete med frugan
  • Åkers Styckesbruk
  • Psykiska och alla möjliga
  • Vad är det du inte förstår? Vi tar det en gång till.
  • Ja ja ja
  • Åker runt lite bara
  • Pappas lilla flicka, unga hungriga, unga nyfikna

3 - #292

4 - Snömorfar
Snackar om Allan Eddvall, dubbelgångare, lilla gumman, hamburgerköp och att skicka det här direkt till kriminal.

5 - Norbergsgubben på ICA
Mopedbilschaufför som pullar sig själv i anali med frugans dildosar

6 - Hunken Honkensson
Extremt stilig kille i ärmlös t-tröja, solglasögon med blått glas och en rejäl kagge. Gillar hans grymma självförtroende och gillar hans dräpande repliker om fläskberget Saras kondition och hennes senilitet som får Sjöberg att skratta rått åt henne. Friad i tingsrätten för att ha sålt knark till barn. Ej dömd för kontakt med barn i sexuellt syfte.

7 - Pappi gränslös pedofil
Älskar att Mr X sitter och runkar när Sara knackar på och att han hävdar att han inte har glasögon.

8 - Permobilgäddan
Hittar inte den jäveln nu. Borttagen från dumpen? Någon som minns vilket nummer han hade? Det är den, mig veterligen, enda blurrade gäddan på dumpen. En kille som glider runt som en kung i sin permobil och skryter om att han pullat en tjej med en gurka. I bakgrunden syns några coola killar på feta MTB:er som kör på bakhjulet. Det enda som drar ner betyget på videon är när Sara förhör snubben om åldersgränser och han svarar arton varpå hon inte rättar honom. De borde upplyst gäddan om att han kan gå ända ner till femton.

9 - Tomas
Är detta den enda gädda, oräknat tråkmånsarna som lägger benen på ryggen så fort PoS dyker upp, som lyckats avstyra att ämnena grooming och kontakt med barn i sexuellt syfte avhandlas? Istället handlar hela konfrontationen om en snubbe som utpressar honom och hur lite polisen kan göra. Avsnittet är inspelat i för dumpensammanhang numera klassiska Hotel Gothia Towers foyer.

Tipsa gärna om andra gäddor i samma stil!

Är förvånad att du inte tog med DaddyCool #421.
Hans otroliga backning med lastbil, allt snack om ådriga kukar, det totala groteska språkbruket i loggarna där allt rundades ner till kuk och sperma, hans video från lastbilden och det faktum att han åkte fast igen nån dag efter konfrotationen. DaddyCool hade precis allt.

Sedan har vi allas favorittomte naugthy santa #486
. Gäddan var i sig inget speciellt och hade blivit bortglömt snabbt om det inte var för hans fantastiska dansvideo.
Citera
2024-10-27, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingen23
Får väl ge mig, kollade igenom 200 nu, fyfan. Vad pratade han om på konfrontationen?? "Det här handlar om en tjej som heter Natalie"? Vanföreställningar?

Han är svårt psykikst sjuk och sitter som väl är inne efter ett mordhot

Men ja , 200 är värst av alla
Citera
2024-10-27, 17:09
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
494 är inte trovärdig.
https://dumpen.se/2024/10/13/journalisten-napp-494-stockholm/

Eftersom du läser här 494 så ska du få en recension gällande din filmatiserade uppenbarelse.
Du säger att du förberett dig, ja, utifall din dejt skulle visa sig vara Dumpen så har du förberett dig. Du tänker minsann inte låta ditt sug efter en snaskig liten pojke komma med den höga prislappen som följer när en person avslöjas av Dumpen. När det visar sig vara Dumpen kickar dock adrenalinet in vilket du inte hade räknat med, du som var förberedd var övertygad om att du skulle kunna bibehålla kontroll och lugn. Dock, eftersom du inte har rent mjöl i påsen så tar det samvetsstyrda adrenalinet över vilket gör att du direkt tappar ditt inövade förhållningssätt. Som en typisk gärningsman börjar du mixa och blanda dina resonemang hej vilt som en tungtalande Ulf Ekman samtidigt som du likt Linus på linjen marscherar på marginalen att glida över i affekt. Du framstår som en nervös gärningsman med den typiska pissattityd vissa av dem ibland anser sig kunna kosta på sig.

Du beter dig för övrigt som den typiske neurotiske dysfunktionelle V- och MP-sympatisören. Kan du inte vara snäll och bekräfta om du röstar på någon av partierna.

Nu vet jag inte vad du har för erfarenheter från livet och så men för mig är det tydligt att #494 är oskyldigt uthängd. Detta bland annat för att inget av det Sara och Patrik anklagar honom för stämmer, det är tydligt att dom inte lyssnar på honom oavsett vad han säger. Det finns inte heller något i chattloggarna som tyder på några som helst oegentligheter. Journalisten har sitt alibi som journalist och självklart begriper teamet att folk kommer hävda att skeendet hade blivit annorlunda om det varit en riktig pojke som hade kommit. Detta har dom löst.

I slutet av klippet som dumpen publicerat hör man en kille som kommer fram till Patrik och vill hälsa, han tacka också för ett bra jobb. Det är journalistens kompis. Nu tror jag att Patrik är så genuint korkad att han inte begriper att dom hängt ut en oskyldig men han är enormt känslostyrd. Kolla på honom vad obekväm och nästan rädd han ser ut när journalisten följer efter honom och sedan förvåningen som syns efter att han fick "beröm".
Citera
2024-10-27, 17:15
Medlem
SegerHelg88s avatar
Sitter Honke inne för metadonförsäljning eller är han ute?

Vad arbetar Piggy med? Han låter som en typisk elevassistent.
Citera
2024-10-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Nu vet jag inte vad du har för erfarenheter från livet och så men för mig är det tydligt att #494 är oskyldigt uthängd. Detta bland annat för att inget av det Sara och Patrik anklagar honom för stämmer, det är tydligt att dom inte lyssnar på honom oavsett vad han säger. Det finns inte heller något i chattloggarna som tyder på några som helst oegentligheter. Journalisten har sitt alibi som journalist och självklart begriper teamet att folk kommer hävda att skeendet hade blivit annorlunda om det varit en riktig pojke som hade kommit. Detta har dom löst.

I slutet av klippet som dumpen publicerat hör man en kille som kommer fram till Patrik och vill hälsa, han tacka också för ett bra jobb. Det är journalistens kompis. Nu tror jag att Patrik är så genuint korkad att han inte begriper att dom hängt ut en oskyldig men han är enormt känslostyrd. Kolla på honom vad obekväm och nästan rädd han ser ut när journalisten följer efter honom och sedan förvåningen som syns efter att han fick "beröm".

Han är inte oskyldig, bevisen ligger mitt framför dina ögon. Han är helt enkelt ett peddo, punkt.
Citera
2024-10-27, 17:20
Medlem
Taebbans avatar
Fyfan, vilken äcklig Journalist. Att direkt vända på steken som att det är Dumpen som är det stora problemet när han sitter och skickar kalsongbilder till okända. Läskigt hur han resonerar.
Citera
2024-10-27, 17:21
Medlem
Taebbans avatar
Citat:

Så, att sitta och skicka kalsongbilder till någon som inte har bett om det är fullt normalt?
Citera
2024-10-27, 17:21
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Om så vore fallet, vilket ingen tror på, varför är då journalisten avstängd från sin tjänst?

Sara går igenom en sjukdomsbehandling just nu, så därför ligger de lite lågt.

Men det ryktas om ett stort antal gäddor i frysboxen ...
Citera
2024-10-27, 17:27
Medlem
DeletedUsers avatar
Har stött på kommentarer på tiktok om hur äcklig journalisten är p.g.a hans chatt. Samtidigt är det flera som påstår att det inte finns något klandervärt hos honom. Är det någon här som har tagit del av innehållet i chatten?
Citera
2024-10-27, 17:30
Medlem
Ond.hickas avatar
Jag kommer aldrig förstå hur gubbarna tycker det är realistiskt och trovärdigt att de skickar bilder på något av det fulaste som någonsin kläckts på guds gröna jord och en trettonåring oskuld svarar åååh 😍🥰 söt😊❤️

Förnekelsens ansikte (Napp #352)
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/01/Screenshot_20240122-193727_Drive.jpg
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/01/Screenshot_20240122-193033_Drive-1.jpg

CIGG FÖR ETT LIGG (napp igen)
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/received_238483091748303.jpeg

Rektor vill betala 500 kr för oral våldtäkt (Napp #180) Stockholm
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/12/received_683531119902389.jpeg
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/12/received_694068025759719.jpeg

Gäddluvan (Napp #335) Göteborg
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231222-201222_Drive.jpg

Gillar även när de skickar boomergifs eller memes, vet inte varför men antar att det har att göra med att jag är arg på min mamma.

Dick Lång (Napp #326) Karlskrona
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/received_304274712594158.jpeg
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/received_1945814099147331.jpeg
Citera
2024-10-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Har stött på kommentarer på tiktok om hur äcklig journalisten är p.g.a hans chatt. Samtidigt är det flera som påstår att det inte finns något klandervärt hos honom. Är det någon här som har tagit del av innehållet i chatten?
Flera personer är det väl inte som påstår att det inte finns något klandervärt hos den äcklig journalisten. Vad jag kan se så är det enbart en person. Och där behöver man ju inte va någon Einstein för att räkna ut vem den personen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in