Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Du ser nå hva jeg skriver, og artiklene ligger nå der, så du kan jo bare si hva du vil.
Holden er beviselig en løgner.
Jeg er bare glad for at alle fremdeles tenker at TH er skyldig, selv etter Riksadvokatens avgjørelse.
Jeg registrerer at det kom flere støtteinnspill fra Bollenilsen, Koss og Skansen. Men ingen av disse tror at TH faktisk er uskyldig. Skansen er en av dem som har gitt vitneforklaringer som har vært svært ufordelaktig for TH, og som tegner et bilde av TH som en ekte hustyrann. Men utad later han som at han tror TH er uskyldig. Han var med å reparerte porten til TH når en ruskjører braste inn der med en hvit Audi A3 stv. Hvem vil vel være i konflikt med en som TH?
Imotsetning til de fleste så har Holden innsyn i saken, og når politiet og påtalemyndighetenes representanter ikke finner noe nevneverdig, så forholder jeg meg til det. Holden er en såpass oppegående advokat, at jeg kan ikke i min villeste fantasi kan forestille meg at han ville lyve i full offentlighet. Advokater har andre metoder de kan bruke hvis det drar seg til. Det er nok du som har fått alt rundt bakfoten, og det gjør det ikke bedre at du samtidig er ute og sykler. Det blir nok skrubbsår både her og der, men sånn blir det når man har vært på bærtur i 6 år.
Du vet ingenting om hva andre mener om saken, du har laget vrengebilder av samtlige opplysninger som har fremkommet i denne saken. Og du har du spredd løgner mer enn noen andre i hele norgeshistorien. Det som dessuten er typisk med deg, er at når jeg kommenterer Svartedikets innlegg, så kommer du sklidende inn på et bananskall.
Kan du forklare meg hvorfor det skjer?