2024-10-27, 14:16
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Selvfølgelig tok ikke retten dine løgner til følge. Det er rene løgner og fantasier. Du overvurderer deg selv og undervurderer politi og rettsvesen.

Syntes du prater mye tull nå. Usammenhengende tull og tøys.
Dagbøkene var nå der, og de var på 20.000 sider. Det er nå bare slik det er. Det er ikke gjort på en dag å lese gjennom disse.
Holden sa også mellom linjene at han mente at Politiet ikke hadde lagt fram alt etterforskningsmateriale, så det er nok som jeg sier.
Citera
2024-10-27, 14:22
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Men JEG har, imotsetning til deg, ALDRI påstått at jeg har bedre innsyn i saken enn Politiet, Statsadvokaten og Riksantikvaren.

Jeg har aldri sagt at jeg har bedre innsyn i saken enn politiet.

Riksantikvaren? Hvor kommer han inn i bildet?
Senast redigerad av Skaanseth 2024-10-27 kl. 14:31.
Citera
2024-10-27, 14:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Kall det hva du vil, det går fint

Tror du sitter på Google og sjekker hvor mange kubikk som går i en lastebil, bare for å se om du kan finne noe å ta meg på, og så har du funnet ut at det går 17 kubikk stein i en stor lastebil, men det er jo uvesentlig om det er 35 kubikk eller 100 kubikk i to lastebillass, eller en lastebil med tilhenger da. Poenget er at TH ikke kan bruke sin innkjørsel på lang tid. Dine søk på Google for å finne uvesentlige ting å ta meg på har vi sett tidligere, og forteller noe om hatet ditt til meg.
Jeg tror at grunnen til at du hater meg er at det er jeg som først av alle her i tråden gjorde folk klar over at TH er psykopat. Det er mange som også mener at TH er psykopat, bl.a. hans søster Vigdis.
Hun skulle drive restaurant under OL, men ble sparket, muligens til fordel for tyskerens kone.

Jeg oppfatter deg som at du er i en fortvilet situasjon. Desperasjonen og sinnet ditt er til å ta og føle på.
Jeg anbefaler deg å prøve å komme deg videre i livet ditt i stedet for å bare dytte problemene foran deg hele tiden.
Du burde undersøker før du sprer løgner og oppfordrer til ulovligheter i en såpass alvorlig sak. Dessverre har du vist at uansett hvilke opplysninger du blir gitt, så klarer du ikke å fremstille informasjonen på en måte slik at det henger sammen. Det er din innstilling som gjør at det blir slik. Mens andre bruker evnene sine positivt og tilegner seg ny kunnskap på en konstruktiv måte, så velger du istedet å bruke informasjonen på en destruktiv måte. Jeg sjekker alltid før jeg påstår, og det har gjort meg klok. Dersom jeg ikke hadde delt det med deg, kunne du ikke brukt den opplysningen mot meg. Likevel kan jeg faktisk mer om det temaet enn deg. Når du skrev 100 kubikk skjønte jeg straks at du ikke hadde peiling, som vanlig. Det være seg ekteskap, kvinner eller kubikk, det blir som regel bare løgn og fantasier. Du er stor i løgnaktige ord og jeg er stor på jord.

Forresten hadde jeg det mye moro med ditt forslag hvordan boligen i S4 kunne fjernes fra eiendommen, da du foreslo å strekke en kjetting rundt huset og dra det av tomten, det var vel en "stor lastebil" du tenkte å bruke da
Senast redigerad av Havhest 2024-10-27 kl. 15:02.
Citera
2024-10-27, 15:18
Avslutad
Citat:
Jeg har aldri sagt at jeg har bedre innsyn i saken enn politiet.

Riksantikvaren? Hvor kommer han inn i bildet?
Du har ikke innsyn i saken, men du har påstått at politiet har delt opplysninger med deg. Påstått at du har tilgang til overvåkningvideoer av TH. Det er ikke måte på hva du har påstått. Selv har jeg bare opplysninger om at det har forekommet hemmelig lydovervåking til gitte tidspunkt. Dette er opplysninger som har fremkommet i media, men vi har ikke blitt opplyst om at det finnes videomateriale, slik du påstår. Du har spredd løgner og fantasier om TH og hele familien, inkludert deres venner, f.eks TN, fordi han har gitt sin støtte til TH, og trodd at han var uskyldig. Derfor kaller du han Bolle-Nilsen, antagelig fordi du ønsker å skremme ham til taushet.

Og jo du har anklaget Riksadvokaten for å være korrupt.
Citera
2024-10-27, 15:21
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Forresten hadde jeg det mye moro med ditt forslag hvordan boligen i S4 kunne fjernes fra eiendommen, da du foreslo å strekke en kjetting rundt huset og dra det av tomten, det var vel en "stor lastebil" du tenkte å bruke da

Jeg skreiv vel bulldoser på 100 tonn, at politiet skulle brukt det i sitt "søk etter beviser".
Denne Cat D11, skulle vel duge til å rykke huset av grunnmuren.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=4J8-wXomcZ4
Citera
2024-10-27, 15:25
Avslutad
Citat:
Syntes du prater mye tull nå. Usammenhengende tull og tøys.
Dagbøkene var nå der, og de var på 20.000 sider. Det er nå bare slik det er. Det er ikke gjort på en dag å lese gjennom disse.
Holden sa også mellom linjene at han mente at Politiet ikke hadde lagt fram alt etterforskningsmateriale, så det er nok som jeg sier.
Det er ikke forbudt å bruke dagbøker. TH har på eget initiativ gitt disse dagbøkene til politiet. Etter 6 års etterforskning er nå saken mot TH henlagt uten at ett eneste fnugg av bevis er funnet i dagbøkene eller noe som helst annet. Det er et solid bevis på at du har spredd løgner og fantasier omben uskyldig mann.
Citera
2024-10-27, 15:26
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Du har ikke innsyn i saken, men du har påstått at politiet har delt opplysninger med deg. Påstått at du har tilgang til overvåkningvideoer av TH. Det er ikke måte på hva du har påstått. Selv har jeg bare opplysninger om at det har forekommet hemmelig lydovervåking til gitte tidspunkt. Dette er opplysninger som har fremkommet i media, men vi har ikke blitt opplyst om at det finnes videomateriale, slik du påstår. Du har spredd løgner og fantasier om TH og hele familien, inkludert deres venner, f.eks TN, fordi han har gitt sin støtte til TH, og trodd at han var uskyldig. Derfor kaller du han Bolle-Nilsen, antagelig fordi du ønsker å skremme ham til taushet.

Og jo du har anklaget Riksadvokaten for å være korrupt.

Jeg kalte han for wienerbollemannen fordi han hele tiden sitter å spiser dette på Metrokafeen. Dette har etter hvert blitt til Bolle-mannen eller Bolle-Nilsen. Kan ikke se hvorfor han skulle blitt skremt av å bli kalt det. Han har da speil hjemme.
Ellers har jeg nok ikke skrevet direkte det du påstår.
Citera
2024-10-27, 15:27
Avslutad
Citat:
Jeg skreiv vel bulldoser på 100 tonn, at politiet skulle brukt det i sitt "søk etter beviser".
Det er et latterlig forslag. Totalt useriøst. Det er ingen fagfolk som jobber slik.
Citera
2024-10-27, 15:29
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Det er et latterlig forslag. Totalt useriøst. Det er ingen fagfolk som jobber slik.

Citera
2024-10-27, 15:31
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Det er ikke forbudt å bruke dagbøker. TH har på eget initiativ gitt disse dagbøkene til politiet. Etter 6 års etterforskning er nå saken mot TH henlagt uten at ett eneste fnugg av bevis er funnet i dagbøkene eller noe som helst annet. Det er et solid bevis på at du har spredd løgner og fantasier omben uskyldig mann.

Det er ingen som har sagt at det er forbudt å skrive, men innholdet gir en del indisier.
Politiet fant bøkene hjemme i S4 mens TH satt i arresten. De har også sagt at de lette etter forsvunne dagbøker, så det betyr at TH ikke kan ha gitt disse bøkene på eget initiativ.
Citera
2024-10-27, 15:59
Avslutad
Citat:
Det er ingen som har sagt at det er forbudt å skrive, men innholdet gir en del indisier.
Politiet fant bøkene hjemme i S4 mens TH satt i arresten. De har også sagt at de lette etter forsvunne dagbøker, så det betyr at TH ikke kan ha gitt disse bøkene på eget initiativ.
Dette er løgn, sannheten er at TH var den som ga dagbøkene til politiet på eget initiativ. Dette skjedde helt i begynnelsen. Det var nok derfor politiet sa at TH hadde vært svært samarbeidsvillig.
Citat:
Citat:
Citat:
Det nytter ikke å le det bort, når det er du som dummer deg ut.
Som sagt, det er ingen som jobber slik midt inni et byggefelt. Ingen jobber slik, man bruker rett og slett andre metoder dersom et hus skal fjernes. Og det ville uansett vært helt uaktuelt i denne saken.

Jeg skjønner problemet ditt, du har selvsagt aldri vært på en arbeidsplass,. Når jeg tenker meg om så trodde du jo at det var røykerom på Futurum. Og siden det er svært mange år siden røykeloven tredde i kraft, regner jeg med at du aldri har utført lønnet arbeid. Du har vel bare drevet med fingergymnastikk på tastaturet
Senast redigerad av Havhest 2024-10-27 kl. 16:14.
Citera
2024-10-27, 16:10
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Dette er løgn, sannheten er at TH var den som ga dagbøkene til politiet på eget initiativ. Dette skjedde helt i begynnelsen. Det var nok derfor politiet sa at TH hadde vært svært samarbeidsvillig.

Det er Holden som sier at han ga dem frivillig, og ikke politiet. Holden er THs advokat. Men Holden er tatt i løgn før. Bl.a. sa han at skilsmissekontrakten var 10 år gammel, når den i realiteten var 6 år gammel. Også dette skuespillet han hadde på pressekonferansene. Politiet har sagt at de lette etter forsvunne dagbøker, men dette hopper du bukk over.

Tom Hagens forsvarer, Svein Holden, opplyser til VG at Hagen frivillig har gitt fra seg 20.000 sider med private notater til politiet.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2020/12/09/195725567/vg-tom-hagen-noterte-hevntanker

https://www.vg.no/nyheter/i/P9Jvd5/tom-hagens-notatboeker-i-loerenskog-saken

Hvordan kan TH ha gitt disse frivillig helt i begynnelsen slik du sier, når politiet sier at de lette etter dem? Jeg stoler mer på Politiet, enn jeg gjør på Holden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in