Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Det er ingen som har sagt at det er forbudt å skrive, men innholdet gir en del indisier.
Politiet fant bøkene hjemme i S4 mens TH satt i arresten. De har også sagt at de lette etter forsvunne dagbøker, så det betyr at TH ikke kan ha gitt disse bøkene på eget initiativ.
Dette er løgn, sannheten er at TH var den som ga dagbøkene til politiet på eget initiativ. Dette skjedde helt i begynnelsen. Det var nok derfor politiet sa at TH hadde vært svært samarbeidsvillig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Jeg skreiv vel bulldoser på 100 tonn, at politiet skulle brukt det i sitt "søk etter beviser".
Denne Cat D11, skulle vel duge til å rykke huset av grunnmuren.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=4J8-wXomcZ4
Det er et latterlig forslag. Totalt useriøst. Det er ingen fagfolk som jobber slik.

Det nytter ikke å le det bort, når det er du som dummer deg ut.
Som sagt, det er ingen som jobber slik midt inni et byggefelt. Ingen jobber slik, man bruker rett og slett andre metoder dersom et hus skal fjernes. Og det ville uansett vært helt uaktuelt i denne saken.
Jeg skjønner problemet ditt, du har selvsagt aldri vært på en arbeidsplass,. Når jeg tenker meg om så trodde du jo at det var røykerom på Futurum. Og siden det er svært mange år siden røykeloven tredde i kraft, regner jeg med at du aldri har utført lønnet arbeid. Du har vel bare drevet med fingergymnastikk på tastaturet