Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Det sier jo endel om dømmekraften din, dersom du påstår at du ikke har oppfordret til noe som helst med den uttalelsen din, angående bestillinger og avbestillinger i THs navn. Det må være trådens reneste løgn. Det er jo mulig å lese, men du fornekter deg ikke. Det har vi sett.
Og forresten, 100 kubikk stein er mye mer enn to lass.
Kall det hva du vil, det går fint
Tror du sitter på Google og sjekker hvor mange kubikk som går i en lastebil, bare for å se om du kan finne noe å ta meg på, og så har du funnet ut at det går 17 kubikk stein i en stor lastebil, men det er jo uvesentlig om det er 35 kubikk eller 100 kubikk i to lastebillass, eller en lastebil med tilhenger da. Poenget er at TH ikke kan bruke sin innkjørsel på lang tid. Dine søk på Google for å finne uvesentlige ting å ta meg på har vi sett tidligere, og forteller noe om hatet ditt til meg.
Jeg tror at grunnen til at du hater meg er at det er jeg som først av alle her i tråden gjorde folk klar over at TH er psykopat. Det er mange som også mener at TH er psykopat, bl.a. hans søster Vigdis.
Hun skulle drive restaurant under OL, men ble sparket, muligens til fordel for tyskerens kone.
Jeg oppfatter deg som at du er i en fortvilet situasjon. Desperasjonen og sinnet ditt er til å ta og føle på.
Jeg anbefaler deg å prøve å komme deg videre i livet ditt i stedet for å bare dytte problemene foran deg hele tiden.