2024-10-18, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simsalabengt
Det blogginlägget var märkligt, sedan en snyft historia, där hon hänger ut Magnus Hedman, som inte verkade stämma med både hans och Linda Bengtzings versioner. Alla kommentarerna togs bort direkt nästan. Och nu tydligen har ringt upp anonymt en som kallar sig ”Fisk” angående detta.
Haha, ja så sjukt! Känns inte så normalt av en 50åring.
Citera
2024-10-18, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Yazen kränger inte Ozempic. Inte något av de andra liknande preparaten heller. Dock är det viktminskning det handlar om, helt rätt.

Nu vet jag ju det till 100%. Däremot är Ozempic ofta restnoterat men de är definitivt den största aktören i Sverige inom nätvård inriktad på Semaglutid och Liraglutidpreparat. Och - nej de säljer inte läkemedel men förskriver recept i princip till vem som helst bakom en ”hälsofasad” som ser seriös ut och tar bra betalt.
Citera
2024-10-18, 17:42
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Dom är samer nog till att få rösta i sametinget. Mamman är same och mormodern, som dom ofta vistades hos hela sommaren som små, talade endast det samiska språket och lärde sig aldrig svenska. Dom är riktiga samer och inga som lajvar same som en viss "artist" gör😏 Har jag rätt för mig tillhör dom släkten Nila eller Niila.

En sak ska du ha jävligt klart för dig: Systrarna Graaf betraktas inte som riktiga samer av en enda same norr om Sundsvall.
Citera
2024-10-18, 17:46
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Magdalena verkar allt bra korkad, naiv och den som är mest bekräftelsesökande.

Detta vid snart 50 års ålder: göra fillers (och tro att det handlar om ”att gå göra som man vill”), tro på vidskepelse i form av en massa siffror och drömmar, börja ”tjej-snusa”, skrämma upp sig själv med deckare och sedan inte våga gå ut, tycker Trump skall vinna valet (men mest för att han är ”en oerhört entreprenör”) etc.

Jag tycker det skriker ”tonårstjej” och tonårs mentalitets vibbar om henne. Antingen så måste hon vara extremt uttråkad eller bara dum?

Citat:
Så här skriver Magdalena på sin blogg idag:

”Jag är oftast rätt tuff men ibland är det svårt att sticka ut. Man är rädd att folk ska skratta åt mig, tycka att man är töntig.”

Den här bilden har hon om sig själv, det hon inte fattar är ju just det hon är! Hon är mesig, rädd och en mobbare av rang. Dom som inte lämnar några kommentarer och som läser hennes blogg skrattar nog bakom ryggen åt henne oavsett. Hon ÄR värsta RÅTÖNTEN!!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Håller med. Massa virrigt, felstavat svammel om hennes fillers och om hon ska ha hatt eller ej.. Verkar väldigt omogen. En åttaåring skriver förmodligen bättre än hon.
Men, tanterna verkar ju gilla det.

Hon är först och främst uppenbart stenkorkad. Utöver det mår hon säkert väldigt dåligt psykiskt. Död blick och påklistrat leende. Vem försöker hon lura?
Citera
2024-10-25, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Eller så hyr hon i andra hand. Det kan ju vara så att det är Dicks lägenhet som hon hyr utav honom men han har inte skrivit sig någon annanstans än. Jag tror absolut inte att hon skulle ha råd att köpa den lägenheten, den skulle kosta minst 11-12 miljoner och hennes radhus såldes för betydligt mindre än det.

Nu kom äntligen förklaringen: https://www.expressen.se/sport/hocke...aafs-lagenhet/

Dick flyttade ut för han hade inte besittningsrätt men verkar sedan gått under jorden. Nu ska det tas upp i Tingsrätten.
Citera
2024-10-25, 17:42
Medlem
Och det skall naturligtvis vara Dick Tärnström och inget annat.
Citera
2024-10-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Nu kom äntligen förklaringen: https://www.expressen.se/sport/hocke...aafs-lagenhet/

Dick flyttade ut för han hade inte besittningsrätt men verkar sedan gått under jorden. Nu ska det tas upp i Tingsrätten.
Men jag undrar hur HG fick en hyresrätt mitt i stan. Köade hon som alla andra?
Citera
2024-10-26, 12:21
Medlem
är det Dick Tärnström?
Citera
2024-10-26, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itchii
är det Dick Tärnström?

Precis.
Citera
2024-10-26, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHorst
Men jag undrar hur HG fick en hyresrätt mitt i stan. Köade hon som alla andra?

Knappast. Vet inte vem som äger fastigheten. Kan just vara någon hon känner som inte använder sig av den allmänna kön.
Citera
2024-10-28, 15:44
Medlem
Jäklar va Maggan har lyft sig, får knappt igen käften och ögonen sitter snart ovanför öronen
Citera
2024-10-29, 08:21
Medlem
Vad har Tristan för diagnos? Han känns lite som Charlotte Perrellis yngsta son Alessio... Ser allmänt frånvarande ut. Tristan är väl åtminstone 19 år nu, verkar inte jobba utan bara hänger i soffan framför tv:n hemma hos mamma. Var han inte en lovande fotbollsspelare som blev signad för klubbar ute i Europa? Vad hände med det? Har han inte uppfyllt kraven på kontrakten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in