2024-10-05, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Tänkte detsamma. Samerna är ett stolt folkslag. Och att systrarna Graaf ska representera dom gör nog många förvånad e. Känns lite märkligt.
Dom är samer nog till att få rösta i sametinget. Mamman är same och mormodern, som dom ofta vistades hos hela sommaren som små, talade endast det samiska språket och lärde sig aldrig svenska. Dom är riktiga samer och inga som lajvar same som en viss "artist" gör😏 Har jag rätt för mig tillhör dom släkten Nila eller Niila.
Citera
2024-10-06, 17:50
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Är det någon som vet varför Magdalena Graaf gör en "hjärtemoji" och följer en Bandidosmedlem (Jeffrey Ong, som nyligen dömdes till 7 års fängelse för grovt narkotikabrott) på Instagram för?

Mycket, mycket besynnerligt...

Hon, som predikar sådan godhet, kanske inte borde tycka om sådana individer med sådant våldskapital.

Samma sak gäller för "influencern" Rosanna Charles. Fast hon är väl lesbian? Hon var visserligen tillsammans med en medlem tidigare. Faderlös och bekräftelsesökande, visserligen.

https://postimg.cc/wRtHCTLy

https://postimg.cc/2Vkc0Xdv

https://www.youtube.com/watch?v=DGX8khcWb5Q&t=518s&ab_channel=PrimeCrime
Hon kanske tycker att bilden var fin? Han kanske ser bra ut?
Citera
2024-10-12, 02:44
Medlem
Magdalena verkar allt bra korkad, naiv och den som är mest bekräftelsesökande.

Detta vid snart 50 års ålder: göra fillers (och tro att det handlar om ”att gå göra som man vill”), tro på vidskepelse i form av en massa siffror och drömmar, börja ”tjej-snusa”, skrämma upp sig själv med deckare och sedan inte våga gå ut, tycker Trump skall vinna valet (men mest för att han är ”en oerhört entreprenör”) etc.

Jag tycker det skriker ”tonårstjej” och tonårs mentalitets vibbar om henne. Antingen så måste hon vara extremt uttråkad eller bara dum?
Senast redigerad av simsalabengt 2024-10-12 kl. 02:47.
Citera
2024-10-13, 09:02
Medlem
Så här skriver Magdalena på sin blogg idag:

”Jag är oftast rätt tuff men ibland är det svårt att sticka ut. Man är rädd att folk ska skratta åt mig, tycka att man är töntig.”

Den här bilden har hon om sig själv, det hon inte fattar är ju just det hon är! Hon är mesig, rädd och en mobbare av rang. Dom som inte lämnar några kommentarer och som läser hennes blogg skrattar nog bakom ryggen åt henne oavsett. Hon ÄR värsta RÅTÖNTEN!!!!!!
Senast redigerad av simsalabengt 2024-10-13 kl. 09:06.
Citera
2024-10-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simsalabengt

Detta vid snart 50 års ålder: göra fillers (och tro att det handlar om ”att gå göra som man vill”), tro på vidskepelse i form av en massa siffror och drömmar, börja ”tjej-snusa”, skrämma upp sig själv med deckare och sedan inte våga gå ut, tycker Trump skall vinna valet (men mest för att han är ”en oerhört entreprenör”) etc.

Jag tycker det skriker ”tonårstjej” och tonårs mentalitets vibbar om henne. Antingen så måste hon vara extremt uttråkad eller bara dum?
Håller med. Massa virrigt, felstavat svammel om hennes fillers och om hon ska ha hatt eller ej.. Verkar väldigt omogen. En åttaåring skriver förmodligen bättre än hon.
Men, tanterna verkar ju gilla det.
Citera
2024-10-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Hon kanske tycker att bilden var fin? Han kanske ser bra ut?
Båda WT-systrarna älskar farliga killar med tatueringar och biceps… och stora kukar också förmodar jag.
Citera
2024-10-17, 12:54
Medlem
MissMitsoukos avatar
Citat:
Har tänkt detsamma, förstår inte riktigt vad dom gör…? Vad tillför och presterar dom? 🤔

Tillräckligt mycket, tydligen, för att du ska lägga tid på att kommentera, flera gånger i en tråd som heter "Den stora skvallertråden om systrarna Graaf".
Citera
2024-10-17, 15:04
Medlem
Citat:

Attans! Såg igår att MG hade lajkat ett instagraminlägg för Yazen, en webbläkartjänst som kränger Ozempic. Var för trött för att gräva i det och nu har hon givetvis tagit bort att hon följer/lajkar Yazen! 😱. Någon har väl tipsat att det är väl uppenbart att hänga på det kontot om man inte är kund… Men nu slipper hon iaf att svälja ballonger som ska fylla magsäcken 😇
Citera
2024-10-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissMitsouko
Tillräckligt mycket, tydligen, för att du ska lägga tid på att kommentera, flera gånger i en tråd som heter "Den stora skvallertråden om systrarna Graaf".

Tillräckligt lite om ingenting skulle jag vilja säga. Det är ganska fascinerande!
Citera
2024-10-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Håller med. Massa virrigt, felstavat svammel om hennes fillers och om hon ska ha hatt eller ej.. Verkar väldigt omogen. En åttaåring skriver förmodligen bättre än hon.
Men, tanterna verkar ju gilla det.

Det blogginlägget var märkligt, sedan en snyft historia, där hon hänger ut Magnus Hedman, som inte verkade stämma med både hans och Linda Bengtzings versioner. Alla kommentarerna togs bort direkt nästan. Och nu tydligen har ringt upp anonymt en som kallar sig ”Fisk” angående detta.
Senast redigerad av simsalabengt 2024-10-17 kl. 16:17.
Citera
2024-10-17, 16:19
Medlem
Någon som vet vad Tristan sa i sina lives på TikTok? Tydligen mår grabben inte så bra…
Citera
2024-10-18, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Attans! Såg igår att MG hade lajkat ett instagraminlägg för Yazen, en webbläkartjänst som kränger Ozempic. Var för trött för att gräva i det och nu har hon givetvis tagit bort att hon följer/lajkar Yazen! 😱. Någon har väl tipsat att det är väl uppenbart att hänga på det kontot om man inte är kund… Men nu slipper hon iaf att svälja ballonger som ska fylla magsäcken 😇

Yazen kränger inte Ozempic. Inte något av de andra liknande preparaten heller. Dock är det viktminskning det handlar om, helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in