2024-10-25, 18:05
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Normalt skall man ju inte prata med andra - men polisen kanske insett vilken lögnare hon är och därför struntat i att ge den uppmaningen eftersom hon inte tillför något till utredningen och saknar trovärdighet i en eventuell rättegång.

Ja det va det jag misstänkte.
Citera
2024-10-25, 18:26
Medlem
Deimos01s avatar
Om inte Anjo hade haft barn hade jag uppmanat folk att åka hem till Anjo och kolla in genom hans fönster. Och om dom hade frågat vad man gör skulle man svarat -jag ville bara kolla om du var hemma.
Om 15 till 20 olika människor gjorde det dagligen i en vecka kanske Anjo till slut skulle fatta problem med att kolla in genom folks fönster.
Citera
2024-10-25, 21:19
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Om inte Anjo hade haft barn hade jag uppmanat folk att åka hem till Anjo och kolla in genom hans fönster. Och om dom hade frågat vad man gör skulle man svarat -jag ville bara kolla om du var hemma.
Om 15 till 20 olika människor gjorde det dagligen i en vecka kanske Anjo till slut skulle fatta problem med att kolla in genom folks fönster.

Du glömde nämna att känna på dörren så man vet om den är låst. De är ju ok enligt anjo. Så spelar väl ingen roll att han har barn. Nej fattar helt vad du menar man inte uppmanar de till någon som har barn.

En sak till varför tugar han så hårt på tuggummi i videon ??? Ringer de några klockor
Citera
2024-10-25, 21:46
Medlem
Tjockisen är så jävla avundsjuk på kungen Chrippa
Citera
2024-10-26, 04:07
Medlem
Nämen, har tutten släppt video med Julia? Är hon ett offer nu denna Julia?

Som gjorde allt för att få tillbaka Chrippa. Ej sett videon. Men verkar som att hon mådde skit pga honom.

Men för några månader sedan ville hon sabba mellan Chrippa och Linnea, och var med dem utomlands för att få tillbaka Chrippa.

Hahahahah
Citera
2024-10-26, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackett.
Tjockisen är så jävla avundsjuk på kungen Chrippa

Det är nu han ska åka till Kungen och kika genom fönstret.

Eller vänta, han måste ligga och jäsa i flera månader nu. Han är tydligen helt slut efter all den ansträngning han gjorde när han besökte kungens hem tidigare.

Frågan jag undrar nu…. Vilken Opiod eller opiat är Anjo påverkad av under inspelningen?
Citera
2024-10-26, 04:35
Medlem
Förresten var det inte denna falska Tjockis-Lisen som aldrig någonsin skulle förlåta Julia?

Hon sitter där och leker förståndig och klok. Det enda som är i hennes skalle är hat. Jag ser igenom dig och din tjocka man.
Citera
2024-10-26, 08:58
Medlem
Alltså Anjo är den största jävla pissluffaren jag skådat på Youtube. Han är så skämmig att jag inte ens kan lyssna när han pratar. Det är så uppenbart att snubben har komplex med sig själv och ett sjukligt bekräftelsebehov. Därmed lägger han 200% på att vinkla saker till att framställa sig som hela världens hjälte, vår tappra samhällskämpe eller vad fan som helst för att folk ska säga: ”Såja, duktig gubbe. Du är så duktig lilla Anjo-ponken”. Och det sjukaste är ju det faktum att han själv inte fattar vilken jävla rikstönt han framställer sig för att vara? Fatta att vara så jävla irrelevant som människa att allt man någonsin livnärt sig på är Lundell/Berg familjen och andra människors problem eller misär. Att vara en sån liten individ att man ger sig på enkla mål som tex Bumbi. Herregud vad jag skäms åt hans vägnar, hans barn och närstående. Om ni av förmodan läser detta… Gör nått åt saken. Snubben behöver hjälp! Ingen normal vuxen människa beter sig på det här viset. Han skämmer ut sig totalt. Inte nog med det, han är en skam för alla de barn och ungdomar som följer honom och hans mobbar-fasoner. Så jag hoppas innerligt att även föräldrar tar sitt ansvar här och ser till så att deras barn hittar bättre förebilder än dessa tragiska pissluffare till vuxna människor som dessutom har barn själv, men använder och når ut till era barn för sina egna bekräftelsebehov.
Citera
2024-10-26, 09:10
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enrgtjvr
Alltså Anjo är den största jävla pissluffaren jag skådat på Youtube. Han är så skämmig att jag inte ens kan lyssna när han pratar. Det är så uppenbart att snubben har komplex med sig själv och ett sjukligt bekräftelsebehov. Därmed lägger han 200% på att vinkla saker till att framställa sig som hela världens hjälte, vår tappra samhällskämpe eller vad fan som helst för att folk ska säga: ”Såja, duktig gubbe. Du är så duktig lilla Anjo-ponken”. Och det sjukaste är ju det faktum att han själv inte fattar vilken jävla rikstönt han framställer sig för att vara? Fatta att vara så jävla irrelevant som människa att allt man någonsin livnärt sig på är Lundell/Berg familjen och andra människors problem eller misär. Att vara en sån liten individ att man ger sig på enkla mål som tex Bumbi. Herregud vad jag skäms åt hans vägnar, hans barn och närstående. Om ni av förmodan läser detta… Gör nått åt saken. Snubben behöver hjälp! Ingen normal vuxen människa beter sig på det här viset. Han skämmer ut sig totalt. Inte nog med det, han är en skam för alla de barn och ungdomar som följer honom och hans mobbar-fasoner. Så jag hoppas innerligt att även föräldrar tar sitt ansvar här och ser till så att deras barn hittar bättre förebilder än dessa tragiska pissluffare till vuxna människor som dessutom har barn själv, men använder och når ut till era barn för sina egna bekräftelsebehov.

Jävlar, är du förbannad eller?
Gå ut och ta en promenad i friska luften, men jag håller med dig om det här med kidsen, vuxna med för den delen, sånt här skit ska man inte kolla på absolut inte frekvent, då blir man dum i huvudet.
Citera
2024-10-26, 09:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Jag orkar inte bläddra igenom alla sidor här, chrippa eller jockieboytråden. Vad handlar bråket om mellan jocke och chrippa? Linnea är väl chrippas ex men vem är Julia? Varför lägger sig fettot Anjo i och varför är han så kåt på att hänga ut chrippa? Det är verkligen avsnitt efter avsnitt och han maler och maler om chrippa, om och om igen. Okej att han pratade illa om Rasmusson för han är ett problem på riktigt, detta känns enbart som en personlig vendetta och att han är så kåt på bekräftelse från Jocke
Citera
2024-10-26, 10:14
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jag orkar inte bläddra igenom alla sidor här, chrippa eller jockieboytråden. Vad handlar bråket om mellan jocke och chrippa? Linnea är väl chrippas ex men vem är Julia? Varför lägger sig fettot Anjo i och varför är han så kåt på att hänga ut chrippa? Det är verkligen avsnitt efter avsnitt och han maler och maler om chrippa, om och om igen. Okej att han pratade illa om Rasmusson för han är ett problem på riktigt, detta känns enbart som en personlig vendetta och att han är så kåt på bekräftelse från Jocke
Linnea och Chrippa bor ihop. Hon är alltså inte hans ex. Julia och Chrippa har ett barn ihop.
Anjo och Chrippa var bästa vänner förut. Vänskapen sket sig när Chrippa inte stod upp för sin dotter som blivit slagen. Anjo med fru tyckte det var förskräckligt att Chrippa tog parti för förövaren istället.
Chrippa började då kalla både frun och Anjo för olika skällsord.
Nu har bråket gått så långt så de hatar varandra.
Anjo och Jocke blev närmare vänner i hela härvan. Då börjar Chrippa hata Jocke också och påstår att Jocke är någon sektledare. Alla som är vän med Jocke är med i sekten, enligt Chrippa.

I denna soppa finns en liten flicka på 4 år som fått höra och se mycket bråk.
Mycket tragiskt för hennes barndom
Citera
2024-10-26, 10:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Du kommer inte få någon opartisk eller nyanserad återgivning.
Kort
Linnea och Chrippa bråkade - Chrippa hamnade i häkte.
Jocke och Anjo startade drev mot Linnea för att rädda Chrippa.
Chrippa kom ut och deltog först i drevet men gick snabbt tillbaka till Linnea.
Jocke och Julia tycker Chrippa skall vara med Julia - Chrippa vill inte ha henne.
Drevet vände sig mot Chrippa när han gick tillbaka till Linnea.
I bråket ligger också oenighet om hur Jocke själv och tillåtit andra hänga ut och smutskasta deras mamma.
Efter det har har drevats, ljugit, bråkats på nätet i fram och tillbaka -- och två av Jockes hundar - Anjo och Rask har försörjt sig hela året på att smutskasta Chrippa och Linnea.

Jocke och hundarna har också drivit på om Chrippas ekonomi - enligt dem begår han ekonomisk brottslighet vilket bl a Jocke sagt att han skall anmäla.
Utredning på det pågår - och i torsdags greps Chrippa och Linnea, men Linnea släpptes samma dygn och Chrippa släpptes efter ett dygn.
I samband med det hämtade också krono och eko värdesaker och annat från lägenheten.
Status på det ärendet är att de är släppta - och ingen vet mer än så egentligen.

Kort försök till summering - men självklart inte helt utan bias från mig heller.

Grunden är dock - uthängning av Linnea av Jocke och klanen för att "fria Chrippa"
Sen drev mot Chrippa för att han gick tillbaka till Linnea.

Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Linnea och Chrippa bor ihop. Hon är alltså inte hans ex. Julia och Chrippa har ett barn ihop.
Anjo och Chrippa var bästa vänner förut. Vänskapen sket sig när Chrippa inte stod upp för sin dotter som blivit slagen. Anjo med fru tyckte det var förskräckligt att Chrippa tog parti för förövaren istället.
Chrippa började då kalla både frun och Anjo för olika skällsord.
Nu har bråket gått så långt så de hatar varandra.
Anjo och Jocke blev närmare vänner i hela härvan. Då börjar Chrippa hata Jocke också och påstår att Jocke är någon sektledare. Alla som är vän med Jocke är med i sekten, enligt Chrippa.

I denna soppa finns en liten flicka på 4 år som fått höra och se mycket bråk.
Mycket tragiskt för hennes barndom
Hon har inte blivit slagen och helvetet brakade lös när Chrippa inte löd Jocke och bodde ihop med Julia och inrättade sitt liv så att de kunde vara knähundar åt Jocke.
Då skickade Jocke sina hundar - bl a Anjo på Chrippa också.

Du ger en falsk återgivning av vad som hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in