2024-05-01, 01:52
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men visst. Ligger det INGEN sanning i detta är det ju förtal.
Den lilla detaljen att det inte ens behöver vara sant för att vara förtal gör det hela roligare, det är uttalandet inte sanningshalten som avgör 😁

Förstår inte varför vi inte ser mer förtalsprövningar kring youtubers, de förtalas konstant högt och lågt heeela tiden åt alla kanter.
Citera
2024-05-01, 02:16
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Den lilla detaljen att det inte ens behöver vara sant för att vara förtal gör det hela roligare, det är uttalandet inte sanningshalten som avgör 😁

Förstår inte varför vi inte ser mer förtalsprövningar kring youtubers, de förtalas konstant högt och lågt heeela tiden åt alla kanter.

Ajust.. Tänkte inte på det. Men det är ju upp till hennes föräldrar då.
Jag tror.. dom kommer bara slå det ifrån sig och allt rinner ut i sanden.
Det är av ngn anl det inte talas om dessa sekter. Det liksom tystas ner bara.
Citera
2024-05-01, 02:18
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Chrippa lär nog bli varse förr eller senare. Dom kanske vill ha en viss % av det han tjänar?
Äh jag vet inte? Bara spånar
Citera
2024-05-01, 02:43
Medlem
Dopys avatar
Gjorde Anjo detta medvetet?
2 dagar innan Julia ska hämta lilla C lägger Anjo ut en video som han vet kommer göra Chrippa arg.
Och nu får inte Julia hämta lilla C.
Är det för att dramat började dö ut och Anjo ville kasta lite bensin på elden så han ska kunna göra flera videos? hans vloggar går ju inte speciellt bra...
Han säger ju själv att lilla C måste bort ifrån Chrippa, är han då beredd att leka med lilla C säkerhet för att få drama att göra videos om?

missuppfatta mig inte, Chrippa gör fel, Chrippa har ingen laglig rätt att hålla lilla C ifrån Julia. Men det känns konstigt av någon som påstår sig vara orolig för barnets säkerhet att kasta bensin på elden 2 dagar innan barnet skulle komma till säkerheten (mamman, enligt Anjo)
Citera
2024-05-01, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
2 dagar innan Julia ska hämta lilla C lägger Anjo ut en video som han vet kommer göra Chrippa arg.
Är det för att dramat började dö ut och Anjo ville kasta lite bensin på elden så han ska kunna göra flera videos? hans vloggar går ju inte speciellt bra...
Han säger ju själv att lilla C måste bort ifrån Chrippa, är han då beredd att leka med lilla C säkerhet för att få drama att göra videos om?

missuppfatta mig inte, Chrippa gör fel, Chrippa har ingen laglig rätt att hålla lilla C ifrån Julia. Men det känns konstigt av någon som påstår sig vara orolig för barnets säkerhet att kasta bensin på elden 2 dagar innan barnet skulle komma till säkerheten (mamman, enligt Anjo)

En video ska inte påverka om barnet ska få komma hem eller inte. Det är bara nonsens och ursäkter.
Kräftan använder barnet som vapen för att jävlas och få sin vilja igenom. Han har inget att komma med och måste så skylla på någon video.
Citera
2024-05-01, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Anjo är så uträknande och vidrig att det här du beskriver lär ligga väldigt nära sanningen.
Citera
2024-05-01, 11:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
En video ska inte påverka om barnet ska få komma hem eller inte. Det är bara nonsens och ursäkter.
Kräftan använder barnet som vapen för att jävlas och få sin vilja igenom. Han har inget att komma med och måste så skylla på någon video.
I den normala världen så skulle inte en video vara ett problem.
Men att Anjo är där och triggar och skapar ett problem, i den sjuka världen där det fungerar, så kan det vara så.

Anjo bryr sig inte ett skit om lilltösen.
Citera
2024-05-01, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
I den normala världen så skulle inte en video vara ett problem.
Men att Anjo är där och triggar och skapar ett problem, i den sjuka världen där det fungerar, så kan det vara så.

Anjo bryr sig inte ett skit om lilltösen.

Kräftan och L vet om att det är Jullan som ligger bakom det mesta i den här soppan. De har vetat det sedan start.
Kräftan använder videon som ursäkt bara för att det blir jävligt jobbigt när det sipprar ut mer och mer hur det egentligen ligger till.
Kräftan gör tappra försök till att försöka ge tillbaka med små teasers titt som tätt, men det går ju inte så bra för han eftersom han börjar "outa" nonsens om något helt annat som inte har någon relevans.
Citera
2024-05-01, 12:09
Avslutad
Citat:
Kräftan och L vet om att det är Jullan som ligger bakom det mesta i den här soppan. De har vetat det sedan start.
Kräftan använder videon som ursäkt bara för att det blir jävligt jobbigt när det sipprar ut mer och mer hur det egentligen ligger till.
Kräftan gör tappra försök till att försöka ge tillbaka med små teasers titt som tätt, men det går ju inte så bra för han eftersom han börjar "outa" nonsens om något helt annat som inte har någon relevans.
Framtiden får utvisa hur det förhåller sig.

Jag är av åsikten att Anjo är en utstuderande orm, och det har jag haft sedan innan den här cirkusen drog igång.
Han har bekräftat det om och om igen.

Han har inget varmt och omtänksamt hjärta.
Citera
2024-05-01, 12:22
Medlem
Citat:

Jag är av åsikten att Anjo är en utstuderande orm, och det har jag haft sedan innan den här cirkusen drog igång.

Säkerligen, men den som ger han information är väl medveten om det också och vet exakt vad som kommer ske.
Så det kan knappast komma som en överraskning.
Citera
2024-05-01, 12:26
Avslutad
Citat:
Säkerligen, men den som ger han information är väl medveten om det också och vet exakt vad som kommer ske.
Så det kan knappast komma som en överraskning.
Jo, så är det.
Citera
2024-05-01, 13:58
Medlem
Citat:

Verkligen. Och tyvärr är ju verkligheten att det inte finns en god och en ond sida utan det kan ju faktiskt vara åt helvete på alla håll och kanter.

Såg hans rant efter att Chrippa gjorde sig lustig över att Jocke delade inlägg för att pusha Anjos familjevlogg. När han i detalj går in och förklarar varför man delar, hur han delar och hur det är logiskt att Jocke delar för att ”Jocke och Jonna är ju med i vloggen också”. Det är ju sjukligt och svårt att förstå att han är 35 år. Uppenbart för alla att han vill ha bekräftelsen och uppmärksamheten som dramat för med sig - han vill ha siffrorna och pengarna.

Hade det funnits ett uns intelligens, empati och omtanke så skulle alla dessa vuxna människor helt ignorera C, L och J och låta dem gå sitt eget öde till möte.

Det enda positiva är väl att Anjo gräver sin egen grav och snart kan söka ett vanligt jobb som han tycker att alla andra ska ha. Vore nog bäst för alla inblandade plus deras barn - tragikomiskt när de pratar om hur barnet exponeras på sociala medier samtidigt som de aktivt använder sina för att dra in pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in