2024-06-18, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vem fan bryr sig hur mycket snabbmat någon äter? Om Hitler äter nyttigt så var ju inte han en bra person för det.
Eller om Jesus åt mycket McDonalds så är han inte dålig person för det.

Fattar inte hur det är intressant hur mycket snabbmat man äter. Det rör ingen annan än dig själv.
Säger faktiskt mer om dig som person än om Anjo.

Eller så vill du komma fram till att han är lat. Men vem bryr sig. De flesta människorna är lata.

Ogillar Anjo starkt och det finns saker som han gör som är skadligt, elakt osv men så väljer man att prata om McDonalds.
Väldigt ointressant, men kanske bara min åsikt.

Förövrigt så är jag lite under normalvikt och försvarar inte detta för att jag är tjockis själv.

Mitt inlägg var svar på en fråga, scrolla
Citera
2024-06-18, 17:12
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vem fan bryr sig hur mycket snabbmat någon äter? Om Hitler äter nyttigt så var ju inte han en bra person för det.
Eller om Jesus åt mycket McDonalds så är han inte dålig person för det.

Fattar inte hur det är intressant hur mycket snabbmat man äter. Det rör ingen annan än dig själv.
Säger faktiskt mer om dig som person än om Anjo.

Eller så vill du komma fram till att han är lat. Men vem bryr sig. De flesta människorna är lata.

Ogillar Anjo starkt och det finns saker som han gör som är skadligt, elakt osv men så väljer man att prata om McDonalds.
Väldigt ointressant, men kanske bara min åsikt.

Förövrigt så är jag lite under normalvikt och försvarar inte detta för att jag är tjockis själv.

Hitler åt nyttig mat OCH var inte bara en bra, utan en förbannat bra Karl!
Citera
2024-06-18, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hitler åt nyttig mat OCH var inte bara en bra, utan en förbannat bra Karl!
Väldigt OT men Hitler var också knarkare
Han var en bra politiker, tänk vad mycket bra han hade kunnat gjort om han inte varit narcissist och bara tänkte på sig själv. Patrask
Jag kan tänka mig att Anjo faktiskt har Hitler som idol och förbild. Rena spekulationer förstås, men narcissister har ju en tendens att dra sig till varandra
Citera
2024-06-18, 18:56
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Väldigt OT men Hitler var också knarkare
Han var en bra politiker, tänk vad mycket bra han hade kunnat gjort om han inte varit narcissist och bara tänkte på sig själv. Patrask
Jag kan tänka mig att Anjo faktiskt har Hitler som idol och förbild. Rena spekulationer förstås, men narcissister har ju en tendens att dra sig till varandra

Blir världens största digitala krigare, genom att studera hur Nazi Tyskland styrde och kör samma taktilt på nätet.

Jocke som Führer
Anjo Himmler
Rask som latrintömmare
Citera
2024-06-18, 22:29
Medlem
Tror man måste ha en bristande iq för att vara en framgångsrik influenser (eller de gynnar i alla fall)
Som exempel: jockiboi har en spelning, livespökjakt eller liknande.
Han marknadsför de i sina socialamedier :
"Skynda er platserna tar slut snabbt" precis som att han vill sina följare väl, och att det inte är i syfte att sälja biljetter.

Om man har för hög iq tror jag att man inte kan manipulera på detta sättet för att det känns som alla skulle genomskåda det.

Men folk genomskådar inte såna här grejer. Så man tjänar på att vara lite korkad tror jag.

Sorry för ointressant post men ville bara skriva av mig lite 😅
Citera
2024-06-18, 22:44
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2022-01-01
Du tror att den killen har ett överskott av testosteron? Rask 2.0? Det är den största losern av dom alla.
En loser ja, det håller jag med om. Men jag känner av testot hela vägen hit, kolla armarna och hör rösten t.ex.
Citera
2024-06-18, 22:50
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tycker det är väldigt egoistiskt när man som Anjo redan har 3 barn och dålig ekonomi att då okynnesäta upp sig till 80kgs övervikt. Ser ingen skillnad alls på det och en farsa som lägger 10k i månaden på oxy.

Rätt uppenbart att han projicerar ut sitt självhat på andra svagare individer, han är inte bara värsta typens mobbare han är också en riktig fegis.
Sjukaste kommentaren, skrattade högt

Håller i alla fall med, han har alltid varit och är fortfarande en loser men försöker ständigt hävda sig genom att trycka ner andra..
Citat:
Blir världens största digitala krigare, genom att studera hur Nazi Tyskland styrde och kör samma taktilt på nätet.

Jocke som Führer
Anjo Himmler
Rask som latrintömmare
Nu tycker jag att du förolämpar Himmler
Citera
2024-06-18, 22:59
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Sjukaste kommentaren, skrattade högt

Håller i alla fall med, han har alltid varit och är fortfarande en loser men försöker ständigt hävda sig genom att trycka ner andra..

Nu tycker jag att du förolämpar Himmler

Ironin är svår att förmedla via text.
Men givetvis ska himmler respekteras!
Citera
2024-06-18, 23:04
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ironin är svår att förmedla via text.
Men givetvis ska himmler respekteras!
Haha jag förstod såklart att du skämtade

Intressant parallell ändå, speciellt med Jocke som Hitler Känns som att han har blivit lite övermäktig nästan, likt Bianca Ingrosso. Han verkar ju kunna göra vad som helst och komma undan med det.
Citera
2024-06-18, 23:10
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha jag förstod såklart att du skämtade

Intressant parallell ändå, speciellt med Jocke som Hitler Känns som att han har blivit lite övermäktig nästan, likt Bianca Ingrosso. Han verkar ju kunna göra vad som helst och komma undan med det.

Ja men eller hur. Såg en dokumentär igår om det igår och då föll det lite på plats. Det handlar om makt. Vem har rätt till vad. Det är en rätt obehaglig liknelse.

Nu har vi nog bara sätt toppen på isberget. Intressant att Anjo nu har ca 100k följare mindre än Clue. Clue är den som står ivägen, han måste bort och hans följare ska börja följa Anjo.

Det är sjukare än vad folk tror.
Citera
2024-06-22, 06:35
Avslutad
Anjo verkar gilla transor, rask och Anjo verkar vara nära vänner men inte ens han fick komma en andra gång , utan det är transan som fick komma igen på en Q&A
Citera
2024-06-22, 15:01
Medlem
barbiefacebook1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Anjo verkar gilla transor, rask och Anjo verkar vara nära vänner men inte ens han fick komma en andra gång , utan det är transan som fick komma igen på en Q&A
Jävligt sund transkvinna dock. Vi behöver fler Blair white-transor i Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in