Citat:
Ursprungligen postat av
Molgan098
Om du läser vad Millan skriver så när dom gör reklam för dagens avsnitt så tas Andreas upp . Varför undrar man är det för ?? Är det för att locka mer lyssnare. Och varför ens nämna han ?!
Och dom pratar verkligen emot sej själva då Jeanette kan sitta och prata om att man inte ska klanka ner på den andre föräldern el använda barnen som vapen . Vad f*n gör Nicci då .
Dom lever verkligen inte som dom lär,sen vet du väl om att det skiljer 3-4 min om du lyssnar på Yt sp så då hinner man säga mkt
Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Ok , då hade jag för bråttom, men det var klippt så på det dom visa och ber om ursäkt för det !
Och för övrigt räckte det med att lyssna 2 ggr då dom prata skit om Andreas som ej kan försvara sig och att dom sitter och ljuger rakt upp och ner och tycks inte skäms för det heller.
Och varför vi genomskådar dom är för dom lägger ut saker som inte alls stämmer överens om det dom sjl skrivit el sagt så det är inget vi ljuger ihop !
Vi kan bara ta den videon då N spelar chockad över att stickan visar positivt hemma på badrumsgolvet!
Då flera inte bara jag undrar hur hon ska ha det att dom upptäckte det först på ultraljud för dom undersökte henne pga sin pcos och A var med som hon sen sa I en intervju
Sen till nästa stund för att berätta att hon fick reda på det när dom höll på att flytta och när hon väl berätta detta i telefon så la A på och körde helt plötsligt runt i Stockholm fast hon sa tid att han var i Göteborg.
Lika så dom säger att dom bara anmält 1 sen kommer det fram att dom anmält 3 .
Nä dom gör inget annat
Citat:
Ursprungligen postat av
Molgan098
Millan vi vet, tycker det är skit att du ska behöva förklara dej då det är fler som skriver om podden jag bla
Ta inte åt er, de ljuger så mycket att det är svårt att hänga med i alla turer.
De gör reklam som clickbait. Man vill helst inte lyssna för det handlar bara om "me, myself and I" deras familjehistoria. Detta har de pratat om tidigare. Familjen Wahlgrenwannabees, pinsamma är dom.
MEN jag har lyssnat på dagens avsnitt, innan det påpekades av någon att "vi" som inte köper deras dravel inte lyssnar. Man vill slippa så de inte får lyssnare och tjänar pengar på lögner. Jag är dessutom sämst på att återberätta i korta ordalag 🫣. Hur som jag tänkte naivt nog att "idag kanske något vettigt kommer sägas" om lilla C och hennes relation till sin pappa. Men icke det gjordes det inte. De nämnde inte Andreas vid namn perse. Men det värsta är att J har googlat hur barn mår som blivit till med ivf med ensam mamma. Alltså hur sjukt?!? Inte konstigt man misstänker att det var planerat. Hon jämför alltså Niccis situation med de som är ensamma och gör ivf. Dessa mammor har säkert förklarat varför där inte finns en pappa för sina barn, varför de valt att göra det själva. Annars är det för andra ofrivilligt barnlösa som N inte är och inte verkar vara tacksam över.
Känner hur hon "spottar" en hel del människor i ansiktet, så respektlöst, främst mot C:s pappa, kunde likväl sagt "du är och var aldrig något annat än en spermadonator." Undrar vilken livslögn de kommer tuta i lilltösen.
De kommer en tid när hon får veta sanningen om hur det gått till. Att det var inte pappans val att bli utesluten utan N:s och J:s usch för dessa egoister!!! Podden består till 90% om J och N:s pappas skillsmässa som tydligen inte var så trevlig. J frågar hur N tänker kring Chiara. Då nämner hon som ursäkt att C vet inte om vem som är mamma och pappa utan viktigare med anknytningspersoner, verkligen om där inte funnits en pappa och farföräldrar som kan tänka sig axla den rollen likväl som morföräldrarna och morbröder. Samtidigt berättar N att hon var så besviken på sin pappa som inte valde dom före frihet med fest och jobb (känns det igen 🙄 )
Sagt det förut och säger igen, det sociala arvet . N beklagar sig över hur hon var arg på sin pappa och önskade att han funnits där mer från början.
Det är ett liknande öde hon och J har stakat ut för C om de får sin vilja igenom. De får folk att tro att A är ett monster och problemet när det i verkligheten är dem, hur sjukt?! (Undrar hur det låtit om det handlat om N:s bröder i samma sits som A?)
De har noll självinsikt, verkligen noll. N är så oerhört fördomsfull, rimmar illa med en icke dömande person, alltså en lögn vi genomskådat för länge sedan. Om ni väljer att ev lyssna på podden så tycker jag nog att ni bör se den på youtube. Där ser man bl a N:s ansiktsuttryck och det barnsliga självgoda minspel. Hör och ser de inte sig själva???
J och M gick isär när N var några månader om jag förstod det rätt (känns det igen?) även om det var hennes pappas val att skiljas enligt J (inte så säker på att allt hon säger stämmer). Hon säger att hon inte pratat illa om M, det tror jag vad jag vill om, har inte hon så har säkert hennes föräldrar och syster gjort det, ser man ju på hur de skrivit och agerat. Tragiskt nog så har N och J gjort samma val åt Chiara, att utesluta pappan och hans sida. Hur de än gör är 50% av C en del av sin pappa som N vägrade skriva på födselbeviset. Jag kan inte upprepa detta ofta nog då de inte tänker vad C mår bäst av i det stora hela och ev slippa känna sig otillräcklig och oönskad i framtiden.
På tal om oönskad så kommer osökt in på Ben, som nu många år senare mått så dåligt på grund av den livslögn hans mamma serverat honom, de borde se det som facit och ta lärdom av vad som kan ske när man alinierar pappan.
Att J sitter och googlar om ivf istället för att googla om vad som händer när barnet nekas anknytning till pappan och hans familj från mamman och hennes sida av familjen vad som händer då? **Länk nedan om frånvarande pappa, vilket A är OFRIVILLIGT!!! Även om de vill få folk att tro annat. De t om säger i podden att M inte ville vara pappa egentligen. Lurade J honom som N lurade A, inget påstående, men en tanke god som någon.
På nyhetsmorgon idag var socialtjänsten på tapeten och deras brister i sitt jobb, de har blivit anmälda och inser först efteråt att det brustit, skrämmande ändå att inte förrän barn blir skadade så tas det på allvar finns på tv4nyheterna från nyhetsmorgon, ni får googla😊
#teamChiarasRättigheter⚖️🌸🫶✌️
**
https://www.doktorn.com/artikel/pappas-kärlek-viktigt-för-barns-personlighetsutveckling/