Citat:
De anklagas ju konstant som brottslingar.
Potato tomato. De har kallat folk pedofiler, bytte för ett tagsedan till gädda vilket i deras värld betyder samma sak. Ett sätt att säga en sak utan att säga det. De säger dess utom i slutet av loggarna att de skall söka hjälp för sin sexuella dragning till barn. Vilket också skall indikera om brottslighet med mera.
Inte lätt att gå vidare ellet bättra sig med idioter där ute. Och plötsligt är det ok att begå brott emot dessa. Hot. Vandalism. Misshandel med mera.
Det är då inte lätt att gå vidare och bättra sig med ett system som skall utsätta en och folk som jagar dem.
Somhelpdeskgirl sa, de ligger uppe föralltid. De tar inte ens bort de som tagit sina liv av respekt till anhöriga... de tjänar ju pengar på att de fortsätter ligga där. Trotts att de inte längre kan vara något mer än ett minne. Och då spottar dumpen på de anhöriga igenom att fortsätta svartmåla dem.
Potato tomato. De har kallat folk pedofiler, bytte för ett tagsedan till gädda vilket i deras värld betyder samma sak. Ett sätt att säga en sak utan att säga det. De säger dess utom i slutet av loggarna att de skall söka hjälp för sin sexuella dragning till barn. Vilket också skall indikera om brottslighet med mera.
Inte lätt att gå vidare ellet bättra sig med idioter där ute. Och plötsligt är det ok att begå brott emot dessa. Hot. Vandalism. Misshandel med mera.
Det är då inte lätt att gå vidare och bättra sig med ett system som skall utsätta en och folk som jagar dem.
Somhelpdeskgirl sa, de ligger uppe föralltid. De tar inte ens bort de som tagit sina liv av respekt till anhöriga... de tjänar ju pengar på att de fortsätter ligga där. Trotts att de inte längre kan vara något mer än ett minne. Och då spottar dumpen på de anhöriga igenom att fortsätta svartmåla dem.
Hur menar du att dom anklagas vara brottslingar?
Det är olika saker, gädda inkluderar alla som har dragning till minderåriga
Både pedofiler och hebefiler
Att dom har en sexuell dragning till barn betyder inte att dom begått ett brott utan det är en uppmaning till att söka hjälp för sina problem
Hot, misshandel och vandalism är inget jag försvarar och inte dumpen heller
Om dom av publicerar så ger dom signalen att självmord är enda sättet att undvika publicering och därför av publicerar dom aldrig