2024-04-22, 15:32
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Har lyssnat på ett par poddar med Sara.

Hon ljuger en del för att framställa sig som bätte än hon är.

Men det verkar ju som att hon frivilligt sugit kuk för att köpa knark och hon verkar ju haft en mamma som försökt avråda henne från att hålla på all sklt

Fattar inte svamlet om att hon skulle varit utsatt för övergrepp.

Dessutom sa hon frivilligt upp vårdnaden om sina barn.

Köper att hon från tidig ålder varit fast i ett missbruk och det är tufft och inte hennes fel. Men bara för det bllr det ju inte någon annans fel
Både Sara och Patrik har en enorm förmåga att skylla allt på alla andra. På så sätt är dessa två väldigt lika. Men Sara är obehagligt skicklig på att ljuga, det framkommer i vissa poddar, precis beskriver. Men mest obehagligt är att 247k skriker Nii är det bästa som har hänt.
Citera
2024-04-22, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Regel ett, allt som är kritiskt raderas, finns en gnutta kritik kan det få vara kvar. Förstår att sådant som kan gå igenom på Flashback raderas, de rena elakheterna.

Reglerna för kommentarer på hemsidan finns att läsa här:
https://dumpen.se/ufaq/har-ni-regler-for-kommentarer/

Reglerna för kommentarer i Facebookgruppen finns under "Om den här gruppen".
Citera
2024-04-22, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Både Sara och Patrik har en enorm förmåga att skylla allt på alla andra. På så sätt är dessa två väldigt lika. Men Sara är obehagligt skicklig på att ljuga, det framkommer i vissa poddar, precis beskriver. Men mest obehagligt är att 247k skriker Nii är det bästa som har hänt.
Upplever inte att någon av dem skulle skylla något ifrån sig eller ljuga. Båda har varit öppna på Dumpen vad som hänt och varför. Patrik har även skrivit en bok, ”Det du inte såg”.
Har du läst det innan du kommer med anklagelser om lögner utan att ens bemöda dig om att precisera dig? Sådant som du pysslar med inger inte ett trovärdigt intryck.
Citera
2024-04-22, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Har lyssnat på ett par poddar med Sara.

Hon ljuger en del för att framställa sig som bätte än hon är.

Men det verkar ju som att hon frivilligt sugit kuk för att köpa knark och hon verkar ju haft en mamma som försökt avråda henne från att hålla på all sklt

Fattar inte svamlet om att hon skulle varit utsatt för övergrepp.

Dessutom sa hon frivilligt upp vårdnaden om sina barn.

Köper att hon från tidig ålder varit fast i ett missbruk och det är tufft och inte hennes fel. Men bara för det bllr det ju inte någon annans fel

Sis hon är ganska bra på att ljuga den där kärringen. Hon var redan beroende av knark innan hon sålde sex, det var därför började sälja för att ha råd med knark.
Citera
2024-04-22, 16:33
Bannlyst
Jag som redan har blivit uthängd,är det fortfarande fel av mig att försöka igen? Vad har jag att förlora?

Samhället hata mig redan. Jag har blivit av med jobbet plus mina vänner. Kommer inte bli accepterad igen i samhället. Däremot så kvarstår min attraktion. Lusten är större än någonsin, vad hindrar mig att försöka igen? /Gädda
Citera
2024-04-22, 16:33
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Sis hon är ganska bra på att ljuga den där kärringen. Hon var redan beroende av knark innan hon sålde sex, det var därför började sälja för att ha råd med knark.
Hon har uppenbarligen ljugit- döljt sanningen tidigare, och har man vanan kan man ljuga utan tveksamhet så det inte syns. Så visst, mycket möjligt.
Citera
2024-04-22, 16:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag som redan har blivit uthängd,är det fortfarande fel av mig att försöka igen? Vad har jag att förlora?

Samhället hata mig redan. Jag har blivit av med jobbet plus mina vänner. Kommer inte bli accepterad igen i samhället. Däremot så kvarstår min attraktion. Lusten är större än någonsin, vad hindrar mig att försöka igen? /Gädda
Tipps, 15 är nästan lika samma, kräv legg, innan du tar på hennes leg.
Citera
2024-04-22, 16:42
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Reglerna för kommentarer på hemsidan finns att läsa här:
https://dumpen.se/ufaq/har-ni-regler-for-kommentarer/

Reglerna för kommentarer i Facebookgruppen finns under "Om den här gruppen".
Omfattande regler, sent på komna, i mars? Ser dock inget om att man inte får skriva kritiskt.

Regler på Facebook ser jag inte, men är väl förmodligen samma- likvärdiga.
Citera
2024-04-22, 16:47
Avslutad
Citat:
Omfattande regler, sent på komna, i mars? Ser dock inget om att man inte får skriva kritiskt.

Regler på Facebook ser jag inte, men är väl förmodligen samma- likvärdiga.

Längst ner under alla reglerna på hemsidan står det Posted on 2023-02-18. Det betyder att reglerna publicerades då, dvs för lite mer än ett år och två månader sedan.

För att se reglerna i Facebookgruppen behöver du vara medlem i densamma.
Citera
2024-04-22, 16:52
Medlem
Citat:
Hon har uppenbarligen ljugit- döljt sanningen tidigare, och har man vanan kan man ljuga utan tveksamhet så det inte syns. Så visst, mycket möjligt.
Sicka spekulationer ni kommer med. ”Uppenbarligen”, ”Har man” (vilken ”man”?)
Så fega insinueranden helt utan substans, och det köper ni jönsar helt utan kvalitetstänk, verkar passa klientelet
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-22 kl. 16:57.
Citera
2024-04-22, 17:08
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Intressant med polisgäddan som det skriva om

Är det första gången dumpen framställs i god dager?

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/polisanstalld-gick-i-dumpens-falla-atalas/

Edit tidigare har man skrivit om gäddor som c politikern men med polisen valve man att Vänta till åtal
Missbruk av övervakningssystem är inte att leka med. Det var precis sådant det varnades för när kamerorna skulle sättas upp, så staten har intresse att slå ned hårt på sådant.
Citera
2024-04-22, 18:41
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Upplever inte att någon av dem skulle skylla något ifrån sig eller ljuga. Båda har varit öppna på Dumpen vad som hänt och varför. Patrik har även skrivit en bok, ”Det du inte såg”.
Har du läst det innan du kommer med anklagelser om lögner utan att ens bemöda dig om att precisera dig? Sådant som du pysslar med inger inte ett trovärdigt intryck.
Haha Humor. Det finns massor av exempel, på bägge 2 att det friseras med sanningen, även långt innan dumpen-tiden. Men du försvarar dom bägge oavsett, därför är en diskussion med dig helt onödig. Vänligen/Falta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in