Citat:
Ursprungligen postat av
birchtree
Efter dagens avsnitt… jag måste hålla med. Jag hade också avbrutit om jag var Adam. Han är som han är men han försöker verkligen mötas och få henne att må bra i alla fall samt uttrycka saker på ett rimligt och bra sätt. Hon går till små attacker hela tiden känns det som samt är ibland nästan hånande och ja, lite småelak. Inget jag tänkte på förut, mer än hon verkade lite rak och lite känslig och så. Men det var ganska jobbigt att se sagan avsnitt. Verkar inte ha någon slags självinsikt heller. Att Adam är så dum för han ställer inga frågor om henne och minns inte varenda detalj om henne. Hon verkar ju inte superintresserade av honom direkt…
Jaja, hoppas de bägge hittar någon lämplig partner, där den andre partnern mår bra i förhållandets jag har så svårt att se att dessa ska fortsätta vara gifta sen… men vi får se.
Alla andra paren är ju mest gulliga och vill åtminstone försöka förstå, komma överens och bekräfta den andre.
Det låter som Rosanna förra året. Är hon värre än Rosanna och Carro? Och Lina? Socionom-kvinnan i stugan? Eva?
Är hon på den nivån?
Sen, nån annan skrev att hon är högutbildad. Är hon det?? Vad har hon för utbildning?
Det står att hon är ”konsult”. I vad?
På tal om nåt helt annat, tror inte att jag hade tyckt att Ninni och Andreas var tråkiga. Jag tänker sträckkolla på hela serien om några veckor bara för att se dem.
Hon är förresten oerhört söt.