Citat:
Nä ingen av oss har sagt att A är perfekt men det finns väl gränser på hur lågt man kan sjunka .
Att som 50 årig morsa sitta hylla något som en fjortis skriver för att få lite uppmärksamhet.
Som om att Andreas är en missbrukare som slår kvinnor och går på sexklubbar.
Tror inte ett skit på det , men tragiskt nog så blir dessa rykten sanna som N & J håller på
Det sjuka I det hela är om det vore ombytta roller hade anmälningarna haglat in och dom hade haft flera podd avsnitten om detta .
Du har så rätt Millan detta är långt I från över
Att som 50 årig morsa sitta hylla något som en fjortis skriver för att få lite uppmärksamhet.
Som om att Andreas är en missbrukare som slår kvinnor och går på sexklubbar.
Tror inte ett skit på det , men tragiskt nog så blir dessa rykten sanna som N & J håller på
Det sjuka I det hela är om det vore ombytta roller hade anmälningarna haglat in och dom hade haft flera podd avsnitten om detta .
Du har så rätt Millan detta är långt I från över
Citat:
Läste nu dem nya messen på youtube i kommentarerna. Såg före detta Emma bli ozzys mamma. Heja Lillamy som står pall mot J och tar upp det med att hon anklagar A när J försvarade N mot falska anklagelser.
Precis som du säger patetiskt att en 50+ mamma sitta och gilla ryktesspridningar och spä på lite själv "om andra tråkiga saker som hänt" som bara bidrar till mer spekulationer. Hon ger sig inte och påstår att många pappor gör det N gör, och?!? Vad har det med något att göra?! Du kan väl inte döma A för något som inte hänt.
Återbetättar i stora drag inte exakt, trött på folk som hugger ord i sten och samtidigt rättfärdigar N och J beteende.
#teamChiarasRättigheter⚖️✌️🫶
Precis som du säger patetiskt att en 50+ mamma sitta och gilla ryktesspridningar och spä på lite själv "om andra tråkiga saker som hänt" som bara bidrar till mer spekulationer. Hon ger sig inte och påstår att många pappor gör det N gör, och?!? Vad har det med något att göra?! Du kan väl inte döma A för något som inte hänt.
Återbetättar i stora drag inte exakt, trött på folk som hugger ord i sten och samtidigt rättfärdigar N och J beteende.
#teamChiarasRättigheter⚖️✌️🫶
Citat:
var in och titta hon är tuff antar att det är en hon , ger verkligen svar på tal till J utan att vara otrevlig.
Ja det blir så fel och J kör verkligen dubbelmoral delux . Att sitta och säga att man inte ska döma andra och man ska inte tro på allt som sprids .
Men ändå ska man tro på allt dom lägger ut som blir en slags spridning. Nä förstår inte hur dom tänker .
Sen reagera jag i dag när dom satt åh mata chiara då hon har en djurgårdsbody på sej och säger att det är stl 56 på den .Det har man till 3 månaders baby . Så hur liten är chiara egentligen el väger hon så pass lite så dom får på en body som är för 3 mån på en 10 månaders bebis 🤔 Millan du kanske har bättre koll lätt bara så konstigt
Ja det blir så fel och J kör verkligen dubbelmoral delux . Att sitta och säga att man inte ska döma andra och man ska inte tro på allt som sprids .
Men ändå ska man tro på allt dom lägger ut som blir en slags spridning. Nä förstår inte hur dom tänker .
Sen reagera jag i dag när dom satt åh mata chiara då hon har en djurgårdsbody på sej och säger att det är stl 56 på den .Det har man till 3 månaders baby . Så hur liten är chiara egentligen el väger hon så pass lite så dom får på en body som är för 3 mån på en 10 månaders bebis 🤔 Millan du kanske har bättre koll lätt bara så konstigt
Citat:
Precis ingen har sagt att A är perfekt, men däremot har jag svårt att tro att A skulle ändras på en natt till att ha blivit ett moster som J & N lagt ut och när folk spär på så gör dom inget för att stoppa dessa lögner heller utan det blir 10 ggr värre. Precis så uppfattar jag det också värsta dubbelmoralen. Jag har extremt svårt för sådant.
Gick in och kollade J:s instastory, ja det låter (och ser ut) som Chiara är liten för sin ålder och så kan det vara, barn har sin egen kurva. Var länge sedan jag hade små barn. Fast 50-56 som hon sa låter väldigt litet🤔
Det jag reagerar på är att hon inte får matro och får en kamera upp i ansiktet och sitt namn upprepat flera gånger. Vet inte känns bara så "hetsigt". När börjar man äta annat än gröt (ser ut som det varje gång🤷♀️).
Gick in och kollade J:s instastory, ja det låter (och ser ut) som Chiara är liten för sin ålder och så kan det vara, barn har sin egen kurva. Var länge sedan jag hade små barn. Fast 50-56 som hon sa låter väldigt litet🤔
Det jag reagerar på är att hon inte får matro och får en kamera upp i ansiktet och sitt namn upprepat flera gånger. Vet inte känns bara så "hetsigt". När börjar man äta annat än gröt (ser ut som det varje gång🤷♀️).
Sen som 50 + att sitta i en podd och hitta på den en lögnen efter den andra gör det inte mer trovärdigt Precis.
Känns som när dom berättar något så ska det tilläggas nya saker för varje gång
Varför ta upp varje gång att pappor gör si el så hur ska dom kunna bedöma Andreas överhuvudtaget då han aldrig fått chansen att vara nån pappa, för dom tillåter ej det pga Andreas följer inte deras vilkor och sa I från till fröken N något som ej passa
Sen håller jag oxå med ang maten upplever det väldigt stressigt inte så att Chiara får chansen att smaka känna med fingrarna utan det ska slängas I. Upplever oxå att det alltid är gröt el mos du kan börja ge henne små portioner redan vid 6 mån om man mixar det
Och ang bodyn så låter det konstigt då 50 -56 är från 1-2 mån även om storleken är stor så låter det väldigt lite då Chiara borde ligga runt 74 i storl men alla barn är olika och följer sin kurva.
#teamChiarasRättigheter #🙏🫶
Senast redigerad av Millan75 2024-10-20 kl. 22:03.
Senast redigerad av Millan75 2024-10-20 kl. 22:03.