Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Ja verkligen inte klokt och hon ska vara förebild för N och C. Som sagt inte konstigt alls att N är så verklighetsfrånvänd och ego. Hon har ju själv sagt att hon kan bete sig "bratty" ibland, "no shit sherlock" det hade vi aldrig kunnat ana🫣
Tycker det är vidrigt att J "som inte är dömande" eldar på med hjärtan och med berått mod ser på när A får skit. Samtidigt som hon googlar diagnoser och annat och skryter om sin socionomutbildning vilken kunskap hon besitter, allt för att försvara N, sitt och familjens beteende.
Hon märker ord i kommentarer om det inte är dem som stryker dem medhårs. Hennes "sanningar" är en rökridå för att framstå som så klok och empatisk, jag ser något helt annat. Det sociala arvet är runt knuten, tänker på när J flyttade hem till sin mamma i flera månader som vuxen lämnade plastmorfar 3 barn kvar i hemmet. Värsta är att allt det här hade man inte vetat, ingen hade reagerat om de inte betedde sig så illa och kalkylerande mot A.
Jag säger som Millan, lyssna på Bens kompis på youtube. Även om han är B's vän så stämmer ju mycket på hur hon är och hur hon själv sagt hon är, även där kalkylerande.
Vill folk veta saker om allt kring detta och myndigheter så är det en googling bort. Man blir mörkrädd vilka människor som sitter på vissa "stolar"
Ha en skön lördag🍂🌤️🥰
#teamChiarasRättigheter⚖️
Oj detta var något nytt ang J att hon flytta hem till sina föräldrar och lämna barnen kvar hos plastmattan
Det förklarar ju Ns beteende ganska mkt varför hon gör som hon gör .
Har man jobbat som kurator som hon skryter om oxå så borde hon väl möt på dessa diagnoser och ha så mkt kunskap utan att googla om det !
Men jag kanske tänker fel.
Apropå J kolla nu på YT ang kommentarerna under det som E*ma skrev förut snacka om att spä på rykterna ännu mer kolla även under Fri*a .
Kan förstå att man vill försvara sin dotter men inte till vilket pris som helst . Dom kommer verkligen inte ge sig förrän dom knät A helt .
Men dom glömmer bort att folk som var med på LI inte går på deras skit mer än Frida.
Som tycks vara Ns ända vän förutom mamma J då .
Och dom glömmer även bort att vi ser allt dom delar säger i poddar och intervjuer visa saker går inte att ta tillbaka.
Kommer aldrig glömma Ns kommer i LI hade jag sett A på gatan hade jag aldrig tittat åt hans håll kom ihåg att A reagerar på det men hon lyckades manipulera honom redan då och övertyga honom att han är allt kan fortfarande inte få bort tanken på att detta var planerat vi har varit inne på det flera ggr ju längre tiden går ju mer känns det så .
Men en dag kommer allt komma upp till ytan och sanningen kommer fram .
Då undra jag hur dessa 2 ska göra då
#teamChiarasRättigheter # 🙏🫶