Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-24, 00:25
Medlem
Sick_Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domkallarmighakan
Ja jävlar!

Är det en fullfjädrad mytoman denna kostymherre?

Vem är detta? finns det bild eller FB sida?
Citera
2024-10-24, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sick_Boy
Vem är detta? finns det bild eller FB sida?

japp kolla fejan b korsgren
Citera
2024-10-24, 12:07
Medlem
kollade även in skogis FB han hade lagt ut foton på en polisbil troligtvis tagit från hans kvart en våning upp eller 2, kul att han får lite besök
Citera
2024-10-24, 15:09
Medlem
PÄRRAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
kollade även in skogis FB han hade lagt ut foton på en polisbil troligtvis tagit från hans kvart en våning upp eller 2, kul att han får lite besök
Vem är denna Skogis för typ?
Citera
2024-10-24, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PÄRRA
Vem är denna Skogis för typ?

oftast glad påtänd ock full gillar att snacka samt stjäla cyklar brukar även stjäla nån helflaska på bolaget ibland , tragiskt sålde för länge sen ny bilar numera säljer han gamla cyklar som han stulit
Citera
2024-10-24, 18:12
Medlem
knullprinsens avatar
Citat:
oftast glad påtänd ock full gillar att snacka samt stjäla cyklar brukar även stjäla nån helflaska på bolaget ibland , tragiskt sålde för länge sen ny bilar numera säljer han gamla cyklar som han stulit

Har vi något namn på denna skogis? Bodde ju där uppe för bra många år sen och hade bra koll på stadens fina original då men minns ingen skogis. Kanske hans facebooksida kan väcka minnen?
Citera
2024-11-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 762idinmori
Nån som känner till nåt mer om den här C*scen P*trusson?

Verkar gå mycket rykten i stan om denna filur, allt från att han gillar småtjejer till att han missbrukar, karln verkar vara rätt labil så skulle inte förvåna mig om han var inblandad i nåt skamligt. Är det sant att han förlorade vakt licensen pga hans våldsamma tendenser?

Han jobbar som chef på olarrys..Ordnar studenternas fester 100 dgr osv . Fler barnpappa och har både äldre barn och små .
Han har noll tolerans mot droger och har varit ett otroligt stöd och engagerad i vad som händer på stan bland ungdomar.
Så nej inget av vad du tror att sant utan han är raka motsatsen mot vad du trodde . I unga år innan han blev själv pappa kan han som många andra varit i " farten " men droger nej .
Citera
2024-11-07, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Han jobbar som chef på olarrys..Ordnar studenternas fester 100 dgr osv . Fler barnpappa och har både äldre barn och små .
Han har noll tolerans mot droger och har varit ett otroligt stöd och engagerad i vad som händer på stan bland ungdomar.
Så nej inget av vad du tror att sant utan han är raka motsatsen mot vad du trodde . I unga år innan han blev själv pappa kan han som många andra varit i " farten " men droger nej .

Min bild av honom är samma. Rekorderlig karl som är hård mot de hårda. Att snacka skit om honom vill jag säga är just det, skitsnack...
Citera
2024-11-15, 12:04
Medlem
pentrys avatar
Legenden Priffe, vad har hänt där? Den gamla a-lagaren som rumlat runt sedan slutet av 70-talet. Har han slutligen trillat av pinn? Har inte sett honom sedan somras. Har dödförklarat honom sedan 90-talet, men han dyker upp efter ett tag. Var han periodare då han var frånvarande från parkbänkarna lite då och då? Då det nu är alltför länge sedan jag såg honom fruktar jag det värsta. En del av Östersunds stadsbild. Respekterad av alla från parkbänkspolarna till polis/väktare. Skötte sitt publika drickande på föredömligt sätt. Hans bror (som ser exakt ut som honom) ser jag dock allt jämnt. Bor i Ås, men åker in till stan oftare numera än brukligt. Stapplandes in med krycka på systemet. Han behöver bara träda in så plockar personal ihop det han ska ha och han går bara fram och betalar. Det är nog inte lång tid kvar på honom heller.
Citera
2024-11-15, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Legenden Priffe, vad har hänt där? Den gamla a-lagaren som rumlat runt sedan slutet av 70-talet. Har han slutligen trillat av pinn? Har inte sett honom sedan somras. Har dödförklarat honom sedan 90-talet, men han dyker upp efter ett tag. Var han periodare då han var frånvarande från parkbänkarna lite då och då? Då det nu är alltför länge sedan jag såg honom fruktar jag det värsta. En del av Östersunds stadsbild. Respekterad av alla från parkbänkspolarna till polis/väktare. Skötte sitt publika drickande på föredömligt sätt. Hans bror (som ser exakt ut som honom) ser jag dock allt jämnt. Bor i Ås, men åker in till stan oftare numera än brukligt. Stapplandes in med krycka på systemet. Han behöver bara träda in så plockar personal ihop det han ska ha och han går bara fram och betalar. Det är nog inte lång tid kvar på honom heller.

vart såg du Priffe i somras ? han har blivit sängliggande sen 2-3 år bor på häraldsgården i Lit men ska
leva

haha vip service på bolaget innebär att man har stulit eller provsmakat
Senast redigerad av diseledvin 2024-11-15 kl. 12:56.
Citera
2024-11-15, 13:30
Medlem
pentrys avatar
Citat:
vart såg du Priffe i somras ? han har blivit sängliggande sen 2-3 år bor på häraldsgården i Lit men ska
leva

haha vip service på bolaget innebär att man har stulit eller provsmakat

Där ser man. Jag är ganska säker på att jag sett honom tillsammans med hans bror sittandes vid mittpunkten. Har han varit sängliggandes ett par år? Det stämmer inte med min minnesbild, men jag säger inte emot. Kan så klart ha fel. Hoppas bara han får ett bra avslut på livet utan alltför mycket komplikationer.

Ja jag misstänker provsmak där, haha
Senast redigerad av pentry 2024-11-15 kl. 13:33.
Citera
2024-11-17, 23:27
Medlem
Priffe har inte varit i centrum sen han blev sjuk. Han mår i dagsläget helt OK, får hjälp med viktiga papper av en privatperson från stan som hälsar på honom ibland. Han vill inte bli kallad för Priffe längre, det är ett namn som är förknippat med dåliga minnen har han uppgett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in