Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-23, 02:20
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Så man blir inte direkt bäng så en sådan här thc-h vipe?

Jo det blir man väl. Men jag blir inte lika bäng som på vanligt röka så min hjärna lurar mig att jag behöver röka mer. Det är en irriterande känsla av att inte bli riktigt stukad därför att det är olika sorts rus, tycker det saknas något. Därför röker jag upp dom snabbt.

Aldrig klarat mig längre än 3 dar på en 2ml, så är jag berusad och har en 1ml vape är den garanterat slut dan efter.
Citera
2024-10-23, 04:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Jo det blir man väl. Men jag blir inte lika bäng som på vanligt röka så min hjärna lurar mig att jag behöver röka mer. Det är en irriterande känsla av att inte bli riktigt stukad därför att det är olika sorts rus, tycker det saknas något. Därför röker jag upp dom snabbt.

Aldrig klarat mig längre än 3 dar på en 2ml, så är jag berusad och har en 1ml vape är den garanterat slut dan efter.

Upplevde detsamma med vapsen, att något lixom fattas och att de inte riktigt når samma nivå som vanligt röka. Testa budsen de fungerar bättre.
Citera
2024-10-23, 04:45
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Upplevde detsamma med vapsen, att något lixom fattas och att de inte riktigt når samma nivå som vanligt röka. Testa budsen de fungerar bättre.

Nja asså jag tyckte det var lite smidigare med en vape då det inte stinker cannabis. Annars finns det väl ingen anledning att röka något annat än vanligt braj? THCH kostar ju 3 ggr pengarna trots allt.
Citera
2024-10-23, 10:25
Bannlyst
Citat:
Nja asså jag tyckte det var lite smidigare med en vape då det inte stinker cannabis. Annars finns det väl ingen anledning att röka något annat än vanligt braj? THCH kostar ju 3 ggr pengarna trots allt.

Att röka thch buds gör en mycket mer bäng än vapsen.
Citera
2024-10-23, 15:45
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Att röka thch buds gör en mycket mer bäng än vapsen.

Jo det gör dom säkert men då röker jag vanligt standard hasch istället. Vape är smidigt just för att det inte luktar cannabis.
Citera
2024-10-30, 19:07
Medlem
Citat:

Har du testat att vapa vanliga thc-carts utan något annat än thc och terps någon gång? För jag tycker då att det är exakt samma sak där, man blir bäng som in i helvete om man tar några rejäla puffar men det känns ändå som något saknas och blir aldrig lika nice som en holk eller spliff. Mina vänner tycker samma sak.
Citera
2024-10-30, 20:28
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Har du testat att vapa vanliga thc-carts utan något annat än thc och terps någon gång? För jag tycker då att det är exakt samma sak där, man blir bäng som in i helvete om man tar några rejäla puffar men det känns ändå som något saknas och blir aldrig lika nice som en holk eller spliff. Mina vänner tycker samma sak.

Det där är bara fakta. Så japp. Klart det är så. Thc är ju bara en del av det hela. Det är ju bara en ingrediens. Typ som om man tycker om maträtten lasagne och så köper och äter man bara råa lasagneplattor och undrar varför det inte är lika roligt som en "riktig lasagne".

Om du hittar "full resin" vapes är ju dom mycket roligare.

Det är ju just vapesen som stinker cannabis som är bra. Cannabisterpener och andra cannabinoider är viktiga. Thc-h vapes med såna är ju bra. Förstår inte varför alla slösar bort destillat och pengar på alla dom här godissmakerna och skiten.
Citera
2024-11-03, 15:41
Medlem
Kung-Kongs avatar
Puffy THC-H-B, luktar dom något eller är dom luktlösa?
Citera
2024-11-03, 15:49
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Kong
Puffy THC-H-B, luktar dom något eller är dom luktlösa?
Definitivt inte luktfri.

EDIT: På tal om Puffy. Någon som haft kontakt på sistone och vet om kortbetalning någonsin blir aktuellt igen? För över en månad sedan var budet "inom ett par veckor"...
Kan man göra en sådan betalning som nu är alternativet med Revolut?
Senast redigerad av ThirdEyeRapist 2024-11-03 kl. 15:55.
Citera
2024-11-11, 23:15
Bannlyst
Får reklam i min mail ifrån de butiker jag beställt ifrån, fick ett utskick av Nordic Medcan, THCH är tydligen nära att klassas nu

Citerar:

⭕ 𝗩𝗜𝗞𝗧𝗜𝗚 𝗜𝗡𝗙𝗢𝗥𝗠𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡: Status för THCH & THC-JD
Baserat på officiella källor förbereder vi oss på kommande förändringar i lagstiftningen. Här är den senaste utvecklingen:

📅 𝗧𝗜𝗗𝗦𝗟𝗜𝗡𝗝𝗘:
✔️ Slutet av oktober: Folkhälsomyndigheten föreslår klassning av 20 nya substanser
✔️ 7 november: Regeringen fattar beslut om nya klassningar
✔️ Kommande: Datum för implementering inväntas

🔍 𝗗𝗘𝗧𝗧𝗔 𝗩𝗘𝗧 𝗩𝗜:
1️⃣ Folkhälsomyndigheten har inkluderat flera cannabinoider i sitt förslag
2️⃣ THCH & THC-JD (THC-C8) finns med bland de föreslagna substanserna
3️⃣ Regeringen har fattat beslut om 20 nya substansklassningar
4️⃣ Specifika substanser & exakt datum för implementering är ännu inte kommunicerat
Citera
2024-11-11, 23:45
Medlem
krebbees avatar
Tjo! Har tagit en break ifrån noids/vanligt thc i några månader & är sugen på att skaffa en puffy vape igen, men det finns bara banköverföring som betalningsmetod vet någon om vanlig kortbetalning kommer att komma tillbaka? Annars om det finns en svensk bra ersättare!
Citera
2024-11-11, 23:54
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
UtförsäljningsREA på inhemska siter nu såg jag (då det tydligen skall klassas snart)

Så passa på att köp på er, snart är denna borta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in