Citat:
Ursprungligen postat av
ricardo22
Avsnittsuppslag om de som jobbar med sporten istället för själva sporten är helt uttömda nu enligt mig. Jag kan inte tänka mig att de behöver göra fler avsnitt om någon av dem. Arne Hegerfors fick ett rätmätigt tredelarsavsnitt. Hyland är vi klara med. mig.Sååå intressant är inte Peppe Eng att man behöver höra om honom i fyra olika avsnitt. Den tv4 sporten återföreningen gjorde nog att många tröttnade helt på det tillslut
Tyvärr så framstår det som att de fortsätter på mediapersonligheter. Leif Loket Olsson, Gunnar Bolin
Min teori är att de avsnitten är de enklaste att göra, därför får vi så många av dem. Ungefär som när man skrev sin första uppsats om ett land på mellanstadiet och det bara var att rabbla huvudstad, folkmängd etc.
Och om man inte gör det så kan intervjuvobjektet prata på utan att SIB gänget behöver göra något.
För egen del så tycker att det är dags att de börjar röra sig mot modernare tider istället för att skrapa längst ner i tunnan på ämnen. Som andra har skrivit i tråden så torde mästerskap och händelser från andra halvan av 00-talet vara av intresse.
Den här Gustav som de snackade allsvenskan 2003 med hade kunnat vara en återkommande gäst som styr in dem i modernare tider, deras cicero för åren 2005-2010. Född 1992, som jag förstår det ,så i princip jämngammal med mig och bör ha ungefär samma känsla kring de stora händelserna under uppväxten.