Citat:
Ursprungligen postat av
sebastian_
Känslan är att de planerar att köra podden under många år framöver då de skippar så många självklara ämnen. Särskilt vinter os så har de väl bara betat av lillehammer 1994. Jag vet inte exakt hur nära i tiden det får vara men 88,92, 98,02 och 06 känns ju givna, eller i alla fall intressanta. Sommar os betar de av snabbare med munchen 72 och los angeles 84 nu nyligen. Men vi saknar atlanta 96 som känns väldigt snett inåt bakåt. 04 och 08 är också intressanta. Jag säger inte att de skippar stora mästerskap, men de stressar inte på något sätt.
De har ett betalsystem som lönar sig vad det verkar. Det finns väl ett par ”Hyland” som pungar ut med en icke så oansenlig summa per avsnitt. Och resten av nivåerna är inte särskilt billiga heller kan jag tycka.
Så du har säkert rätt: Det är en karamell de tänker suga på länge. Och det är bra.
Vissa avsnitt kan vara rätt beige, som när de var och tittade på handboll t ex. Men oftast träffar de mitt i prick och bjuder på ren underhållning - och lite folkbildning också.
Två saker vi aldrig kommer uppleva: Martin på HK samt en moderator som ändrar namn på denna tråd till
Snett inåt bakåt. Fy fan vad slött.