2024-10-22, 19:50
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Vad har de två sakerna med varandra att göra? Väldigt många här som inte verkar kunna skilja sakerna åt. Du har svårt själv med det eftersom du känner att du måste påtala att du inte sympatiserar med peddos bara för att du är skeptisk till skumraskföretaget Impulskollen.

Rätt intressant fenomen detta. Är det det här nya att man ser allt som en fotbollsmatch där man helhjärtat håller på ett lag? Man ser det inom politiska åsikter också numera. Och inom massa annat.

Min poäng är att jag inte kunde bry mig mindre. Mest fascinerad över låga bevisbördan hos 200 sekunder.

Ifall man läser loggarna och ser några av runkmaratonkompilationerna så är det enkelt att förstå att Saras huvudkudde är mjuk om nätterna. Pedofilpsykopatvider får det dom förtjänar.
Citera
2024-10-22, 19:52
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Fast ingen har väl faktiskt påstått att det går att bota pedofili.

Jodå, det går alldeles utmärkt.
Med en blykula på 10 gram.
Citera
2024-10-22, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Och du tror att den killen blir frisk genom att betala massa pengar till någon mindfulnescoach som Micke råkar känna?

Någonsin försökt hålla två tankar i huvudet samtidigt?

Frisk?! Det är för fan ingen sjukdom som Covid. Pedofiler är onda. De ÄR pedofiler, de HAR inte pedofili.
De ska straffas och låsas in på livstid.
Citera
2024-10-22, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Ja, alltså... Vad ska man säga om Patrik i det här klippet som han filmat själv? https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c

Man kan ju nästan tro att man är hög själv när man tittar på videon. Vem tusan postar en sån där sak? Bisarrt! 😐
Citera
2024-10-22, 19:54
Medlem
goofers avatar
Citat:
Rätt fascinerande ändå hur länge sånt här kan pågå innan det kommer fram.

Det är lite som med sossarnas lotterier.

Fast detta har jag och många andra tjatat i tråden om dumpen länge, det handlade aldrig om att
hjälpa några barn utan det handlade om att de två knarkarna inte orkar jobba med ett vanligt kneg
utan här hittat ett sätt att få "gåvor" att försörja sig på av en uppretad pöbel.

Folk som tror på Sara och Patrik att de gör detta för att rädda barn är helt enkelt för dumma att ta till sig
fakta om deras bakgrund och vad den verkliga anledningen är.

Nu faller det och efter flera år har media snappat upp att det hela egentligen handlar om att fiska upp
rika män som kan pressas på pengar för att inte bli uthängda, bra där Robban men du är flera år för sent ute!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Michael Strandberg
19730517-9330
Ringblommegatan 34
426 68 Västra Frölunda

Bara ett hundratal besök idag, det ska vi se till att försöka ändra på: https://mrkoll.se/person/Michael-Strandberg-Ringblommegatan-34-Vastra-Frolunda/puhQcYfrbTAQmkyqRaQDYuqDYuquerAcYfrkyqRaQbTAQmDYuq uerArahA

Varför är du så arg på honom som utnyttjar vidriga pedofiler?!
Det kan de väl ha efter att ha utnyttjat barn!
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Fler journalister som ifrågasätter Dumpen.
https://www.tiktok.com/@lisajaooo/video/7426283562636299552
Citera
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Är nog relativt kört för dumpen som den ser ut idag. Om, OM, det är ngn jag verkligen inte vill hamna i klinch med så är det Aschberg, han är maffia-staten-media-sionism-jobbig-deluxe att ha i hälarna, vill han knäcka ngt då lyckas han.

Bidragstagarna får nog tänka om.

Glöm inte att Janne Josefsson förmodligen också är med någonstans i kulisserna, det är ju inte heller någon man vill ha något otalt med. Det är nog tvärkört för Dumpen om tänker efter. Även om jag kan se Sara som rättshaverist framför mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Min poäng är att jag inte kunde bry mig mindre. Mest fascinerad över låga bevisbördan hos 200 sekunder.

Ifall man läser loggarna och ser några av runkmaratonkompilationerna så är det enkelt att förstå att Saras huvudkudde är mjuk om nätterna. Pedofilpsykopatvider får det dom förtjänar.

Reportrar har ingen bevisbörda.
Den ligger hos åklagaren.
Citera
2024-10-22, 19:55
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Jag hoppas att ni resonerar likadant om man frameat en 14årig muslimsk terrorist från maracco, som fått det påhittade uppdraget att avrätta en familj med en handgranat.
Att ni stått vid hans sida, längst fram i ledet, när staten hade kommit fram till beslutet att utvisa invandraren tillsammans med hela invandrarsläkten.

Att ni skyddat honom lika hårt som en pedofil

Vi skyddar ingen din trögfattade jävel. Bara för att man är emot övergrepp mot barn behöver man inte tycka att utpressning är okej. Två fel blir inte ett rätt, ska det vara så förbannat jävla svårt att ha två tankar i huvudet samtidigt?

Jag tycker att otrohet är vidrigt också, jag tycker även det är vidrigt att stena otrogna till döds. Förstår du?
Citera
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Icecream
Man kan ju nästan tro att man är hög själv när man tittar på videon. Vem tusan postar en sån där sak? Bisarrt! 😐
Mannen med moral som jagar pedofiler ,,,lol
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Fast detta har jag och många andra tjatat i tråden om dumpen länge, det handlade aldrig om att
hjälpa några barn utan det handlade om att de två knarkarna inte orkar jobba med ett vanligt kneg
utan här hittat ett sätt att få "gåvor" att försörja sig på av en uppretad pöbel.

Folk som tror på Sara och Patrik att de gör detta för att rädda barn är helt enkelt för dumma att ta till sig
fakta om deras bakgrund och vad den verkliga anledningen är.

Nu faller det och efter flera år har media snappat upp att det hela egentligen handlar om att fiska upp
rika män som kan pressas på pengar för att inte bli uthängda, bra där Robban men du är flera år för sent ute!

Patrik Sjöberg drivs av att hjälpa barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in