2024-10-22, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse142
Absolut men det pekar åt det hållet. Rent kriminellt upplägg då har dom inga problem att feka chattar heller eller ändra i dom. Dom kanske utgett sig för att vara 24år i stället för 14 osv.

Du har ju fantasi du. Tror knappast att de behöver fejka. Sätt dig framför datorn och lägg ut profil som 13-åring, så får du se hur många svar du får
Citera
2024-10-22, 16:27
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Vem är "Flashback"?

Ifall du inte fattade det så är alla individuella användare här. Eller menar du att alla här tycker och tänker lika? Utom du som är så jävla unik, antar jag...

Jag hatar Aftonblahadet och litar inte ett skit på dem. Men man måste göra rimlighetsbedömningar även vad gäller dem. Arselberg påstår att det finns dokument och ljudinspelningar. Det är helt orimligt att han skulle våga ljuga om det och låta så bombsäker. Här står mycket på spel. Pedofiljägarhjältar med cancer mot elak rik och berömd journalist. Något graverande måste finnas som Arselberg kommit över.

Vad gäller Dumpen så har det skötts illa hela tiden och metoderna har varit tveksamma. Jag har inte ett dugg emot att man hänger ut folk som sexchattar med barn (även om det är låtsasbarn) men när hälften är dreglande utvecklingsstörda som bor på gruppboende så har man gått bort från all etik. Och den där jävla Impulskollen är ju helt uppenbart en oseriös verksamhet med lallare. Varför har man inte samarbete med riktiga proffs på området? Eller bara hänvisar till de offentliga resurser som finns?

Men jag är ju bara ett peddo som vill skydda peddos och ostört kunna begå övergrepp på barn som skriver detta, eller hur?
Kränkt much?

Nej, det är inte pedofili att kritisera impulskollen eller dumpen. Dock verkar du inte ha hört hela intervjun oklippt, därav ditt ilskna svar ovan antar jag.

Det är däremot pedofili att skydda pedofiler.
Citera
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
De väntar alltså med uthängningen tills dom pressat gäddan på sin sista sekin?

Fan vilken perfekt affärsidé där dom har lyckats samla ihop en hel jäkla massa nyttiga idioter som dels swishar pengar och dels gör jobbet att fiska gäddor som Patrik och Sara sedan mjölkar på pengar för att sedan ta åt sig äran av att ha fångat gäddan.

Jag kunde ha klappat i händerna om det inte vore för att dom sen är så giriga att dom lurar in incels i gäddsaxen istället för äkta pedosar. Incels som inte sett mus på åratal och är så svältfödda att dom kunde sätta på en damcykel.

Det här är som sagt riktigt stort. Tänk om det kommer fram "fiskare" som avslöjar något olämpligt om hur kontakt tas med gäddorna osv? Jag har sett några uthängningar som jag ansett helt saknar bevis om att någon är "pedofil". Det finns ett fall där jag faktiskt kikat lite närmare på "omständigheter" och där jag är säker på att den uthängde inte är pedofil. Det är för mig uppenbart att Dumpen i det fallet själva provocerat fram ett chattande om sex. Minns inte om jag även läste gamla domar om den killen i någon tråd om honom där han nämndes, eller om man får nämna hans namn. Det var iaf han som blev misshandlad av ett ungdomsgäng i dalarna någonstans efter att han hade blivit uthängd på nätet. Det spreds även filmer på misshandeln.
Citera
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Tror bestämt att det är många Pedofiler här som vill verka ostört

Du är tydligen inte tillräckligt begåvad för att ha två tankar i huvudet samtidigt. Man kan tycka att både övergrepp mot barn och utpressning är fel, det ena utesluter inte det andra.
Citera
2024-10-22, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Hon har en fejd med Patrik och Sara eller någon av dem?
Kan vara så, men jag finner det rätt osannolikt. Och det blir ju rätt pinsamt för henne om hon ljuger. Det skulle till och med kunna vara förtal.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har inte bortsett från någonting. Men vad hon säger är ju helt ointressant eftersom man inte fått se något som backar upp det hon säger.

Det vet att det finns folk som säger att det finns en gud. Stämmer det då för att något klappmongo säger det? Naturligtvis inte.

Vi behöver backning på det som "sägs".
Precis som i en domstol har flera oberoende vittnesmål som samstämmigt säger samma sak ett stort bevisvärde. Om du tar av dig dina biasglasögon så kommer du nog också att inse detta. Det är vidare tusentals gånger mer troligt att flera samstämmiga vittnesmål som vittnar om oegentligheter med pengar är sant jämfört med att det finns en osynlig gubbe bland molnen.
Citera
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Det är enkelt. Stämmer man träff med någon som enligt lagen är ett barn, så får man skylla sig själv! Har ingen empati för dem alls.

Det finns alltså inga pedofiler i dumpens register.
När ni blivit påkomna så hävdar ni att man är oskyldig tills man är dömd i domstol, men folk som träffar andra på stan är pedofiler och ska pröjsa för Patriks knarkande.

Vad säger du om alla sponsorer Patrik har, är det gäddor tror du, jag är helt övertygad om att det är gäddor som tvingats skriva sponsoravtal.

När du växer upp så inser du hur sjuk i huvudet du är, men det är inte ovanligt att man står på sig för man biter inte den hand som föder en.
Citera
2024-10-22, 16:29
Medlem
Liberationfronts avatar
Är nog relativt kört för dumpen som den ser ut idag. Om, OM, det är ngn jag verkligen inte vill hamna i klinch med så är det Aschberg, han är maffia-staten-media-sionism-jobbig-deluxe att ha i hälarna, vill han knäcka ngt då lyckas han.

Bidragstagarna får nog tänka om.
Citera
2024-10-22, 16:30
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Vet inte... Att du inte är ordförande i min fan-club har jag ju förstått. Den platsen är för övrigt vakant om du är intresserad?

Men du verkar inte vara en stark anhängare av utpressning och annan kriminalitet heller... Därför vet jag inte... Om Dumpen nu har pysslat med utpressning, är du då emot dem?

Det betyder ju inte att du är för pedofiler. Det måste ju vara möjligt att hålla två tankar i huvudet.

Kriminella handlingar och urvattnad moral, med allt vad det innebär, står högt på min shit list. Dumpen ska, precis som alla andra, följa spelreglerna.
Citera
2024-10-22, 16:31
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Ja, alltså... Vad ska man säga om Patrik i det här klippet som han filmat själv? https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c

Tack.

Jag vill att alla ska se den här filmen.

Det här är barnens riddare mot pedofiler.
Men barnen som far illa av hans knarkande skiter han i.
Citera
2024-10-22, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Det här är som sagt riktigt stort. Tänk om det kommer fram "fiskare" som avslöjar något olämpligt om hur kontakt tas med gäddorna osv? Jag har sett några uthängningar som jag ansett helt saknar bevis om att någon är "pedofil". Det finns ett fall där jag faktiskt kikat lite närmare på "omständigheter" och där jag är säker på att den uthängde inte är pedofil. Det är för mig uppenbart att Dumpen i det fallet själva provocerat fram ett chattande om sex. Minns inte om jag även läste gamla domar om den killen i någon tråd om honom där han nämndes, eller om man får nämna hans namn. Det var iaf han som blev misshandlad av ett ungdomsgäng i dalarna någonstans efter att han hade blivit uthängd på nätet. Det spreds även filmer på misshandeln.
Gädda 412 är ju ett praktexempel https://dumpen.se/2024/04/23/pipgaddan-napp-412-soderhamn/
Citera
2024-10-22, 16:34
Medlem
Hurt-Åkes avatar
"Mer info kommer under dagen!" står det på dumpen.se. Ska bli intressant att se vad det blir.

https://dumpen.se/2024/10/22/komplett-oklippt-intervju-med-aschberg/

Kanske bara ett "tack för ert stöd" riktat till sektmedlemmarna som trollar ner denna tråd och kommentarsfältet där? De som tycker att Dumpen har moraliskt övertag att få göra exakt vad som helst bara för att syftet är gott. De som tror att samhället är genomsyrat av en pedofilmaffia som skyddar pedofiler och minsta kritik mot Dumpen bara kan komma från de som är insyltade i den maffian. Tanter som känner sig så mysigt goda som sett sanningen och STÅR PÅ BAAAARNENS SIIIIDA. Nazisterna som tror på en vänsterkonspiration och som älskar att trolla på nätet om hur mycket de hatar peddosar för de vet att det är den enda åsikt NMR har som är acceptabel för svensson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in