2024-10-22, 18:17
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Vart försvarar jag pedofiler nånstans.
Peka på det exakta inlägget tack.

Din intelligensbefriade blob.
Kryp tillbaka ner i vattenpölen.

Du attackerar de som hänger ut pedofiler för att de hänger ut pedofiler, alltså försvarar du pedofilers rätt i samhället. Du attackerar inte Dumpen för att inte hänga ut tillräckligt många pedofiler, eller tillräckligt ofta, eller tillräckligt mycket. Därför frågan om det finns ett egenintresse.
Citera
2024-10-22, 18:18
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Som sagt, en sosse. Vad oväntat.

I verkligheten samarbetar MSM och staten. De kan snarare ses som att de lever i en symbios där den ena går den andres ärenden. Hade media hängt ut pedofiler och poliser stått redo att gripa dem direkt så hade jag inte klagat jättemycket, men nu är ju båda försvarare av pedofilers rätt i samhället och ser det snarare som sin roll att skydda pedofiler från dem som vill hänga ut dem.

Ur ett av mina tidigare inlägg här:

Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
De som tycker att Dumpen har moraliskt övertag att få göra exakt vad som helst bara för att syftet är gott. De som tror att samhället är genomsyrat av en pedofilmaffia som skyddar pedofiler och minsta kritik mot Dumpen bara kan komma från de som är insyltade i den maffian. Tanter som känner sig så mysigt goda som sett sanningen och STÅR PÅ BAAAARNENS SIIIIDA. Nazisterna som tror på en vänsterkonspiration och som älskar att trolla på nätet om hur mycket de hatar peddosar för de vet att det är den enda åsikt NMR har som är acceptabel för svensson.

Tanter och nazister. Vilken är du?
Citera
2024-10-22, 18:18
Medlem
Citat:
Du attackerar de som hänger ut pedofiler för att de hänger ut pedofiler, alltså försvarar du pedofilers rätt i samhället. Du attackerar inte Dumpen för att inte hänga ut tillräckligt många pedofiler, eller tillräckligt ofta, eller tillräckligt mycket. Därför frågan om det finns ett egenintresse.

Jösses. Har inte du möte med en vattenpöl.
Citera
2024-10-22, 18:19
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse142
Varför ska aftonbladet bevisa något det är en åklagare som ska göra. Och han kan plocka fram alla uppgifter från banken hela bokföringen och förhöra varenda en som betalt till bolaget

Jag syftar på det som faktiskt är topic. Det är Aftonbladet med juden Aschberg i spetsen som ligger bakom denna granskning.
Citera
2024-10-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Och vems röv suger du då?

Min kvinnas.
Citera
2024-10-22, 18:20
Medlem
Citat:

I verkligheten samarbetar MSM och staten. De kan snarare ses som att de lever i en symbios där den ena går den andres ärenden. Hade media hängt ut pedofiler och poliser stått redo att gripa dem direkt så hade jag inte klagat jättemycket, men nu är ju båda försvarare av pedofilers rätt i samhället och ser det snarare som sin roll att skydda pedofiler från dem som vill hänga ut dem.
Jag håller med att det finns en samhälls vinst med och hänga ut dom. Kan förövrigt tycka att alla som döms för något sexuelt brott borde ha fotboja resten av livet och spåras av polisen.
Men det ger ändå inte dumpen rätt att utpressa personer och begå brott för egen vinning. Jag kan garantera att av dom 14 miljoner i pengar är det många som är oskyldiga som dom bara pressar på pengar.
Citera
2024-10-22, 18:22
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Och varför gör dom inte det?
Polisen säger ju själva att Patrik och Sara förstör utredningar, är det bra för dom utsatta barnen tycker du?

Enligt Dumpen är jag ingen pedofil men med deras sätt att döma folk så är jag en mördare, jag har inte mördat någon men jag skulle vilja.
Kommer jag mörda någon, nej.
Skulle det vara intressant att se en automatkarbin, absolut.
Och jag skulle aldrig röra vapnet.

Dom fiskar upp förståndshandikappade, eller neddrogade människor på helgerna. Varför lämnar dom inte bara över allt material på tilltänkta pedofiler till polisen, Ställ dig den frågan och fundera på svaret en stund.

Ironiskt så har dom ju sagt att dom vägrat lämna visst material till polisen med hänvisning till källskyddet. Handlar om den där tvättäkta pedofilen i Norrbotten där polisen var med vid konfrontationen eftersom han skulle gripas. Som var inne på att kidnappa en ensamkommande att hålla som sexslav och sedan dumpa i skogen när han var klar med henne...

Där är också lite märkligt varför det gripandet/den konfrontationen inte publicerats?
Citera
2024-10-22, 18:23
Medlem
Citat:

Men det är snarare du som är sosse som skyddar vissa brottslingar som dumpen jag vill straffa alla som begår brott även dumpen men sånna är ni sosse sivin
Citera
2024-10-22, 18:24
Medlem
Det sorgliga med den här tråden är att så många (åt h-e för många) tog intänkt i vad som stod i tidningen. Det är vad jag kallar ruttet humankapital. Jag gissar att dumpen sågades efter två meningar. Jag menar, det stod ju i Aftonbladet och Expressen och då måste det ju vara sant!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse142
Folk förstår inte bättre dom förstår inte att dumpen är ett enda stort bedrägeri och många är korkade och lättlurade det märks i denna tråd tex.

Eller så är det du som inte förstår hur stort problemet är och vilka livslånga konsekvenser det blir för de drabbade barnen och deras föräldrar, samt kostnader för samhället.
Citera
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Ur ett av mina tidigare inlägg här:

Kul att någon citerar dig även om du var tvungen att göra det själv. Tyvärr är inte inlägget klokare för det. Jag är varken eller, jag är en högerextrem man som önskar bringa sans och vett tillbaka till samhället vilket kräver att vi har nolltolerans mot kriminella och andra asociala element. Inklusive pedofiler. Därför är det rätt att hänga ut dem.

Staten skyddar dig inte. Staten låter pedofiler härja fritt, likt de låter kriminella blattar och våldtäktsnegrer härja fritt. Om du protesterar är du "ond".
Citera
2024-10-22, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Min kvinnas.

Hon har väl fyllt 15 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto