Citat:
Ursprungligen postat av
priamos2014
Så du är knarkarkommunist som vill systematiskt demolera samhället.
Ja, din sort är ju jättebra för vilket samhälle som helst.
Du ondgör dej över att jag tycker man skall avrätta knarklangare, men jag tror inte du har några som helst bekymmer med de massavrättningar och annat smått och gott, som alltid blir följden, där sådant avskräde som du får råda.
Jag är om något libertarian eller minarkist, det vill säga en individualist, vilket är den raka motsatsen till kommunism, vilket är en kollektivistisk rörelse. Det är snarare jagsvaga lågkvalitetsmänniskor som dig som buntar ihop sig i kollektiv och förespråkar massmördande av syndabock X (i ditt fall knarklangare som din kusin)
Jag har problem med alla massavrättningar, eller avrättningar över huvudtaget, då detta är ett brott mot individer som döms som ett kollektiv som andra stämplar på dom, även fast de inte nödvändigtvis tillhör det. Det är du som förespråkar kommunism här utan att fatta det, vilket gör dig enormt korkad.
Kollade du på youtube-videon jag länkade dig?
Jag demolerar inte samhället. Jag räddar samhället från avskräden som dig som förtryckt vanliga människor med er ointelligenta religiösideologiskt besatta ondska.
BETRAKTA OCH UPPSKATTA MITT MOD SOM STÅR UPP EMOT ONDSKA DITT FEGA KRÄK.
Jag är vackrare, starkare och smartare än dig.
Min kuk är också större.
För övrigt är hobbyknarklangare hjältar i dagens fascistiska samhälle om man jämför med jagsvaga individer som dig, då de tar stora risker för att täcka ett behov som finns hos befolkningen, trots alla risker för dom själva. När vi till slut gjort om narkotikalagstiftningen kommer vi inte längre se dom som knarklangare utan som starka entreprenörer som sätter Sverige i framkant och bidrar starkt till GDP.
Vad gör du i jämförelse, förutom att försöka hålla kvar i 60+ år gammal hjärntvätt som bevisats fel på alla punkter, rent vetenskapligt. Du är en sån skada för samhället att vi borde deportera dig till Norraste Sverige, där du inte kan göra någon skada.